quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef robinotc het volgende:
[..]
en daarna in je dos scherm typen: format c:![]()
zou best eens kunnen maar......... gaby komt nog dus hij moet effe dimmen met drinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Sassefras het volgende:
ik denk dat er wel weer een kans in zit, dat huub weer een alchoholverbodje gaat krijgen vannacht...
Bestaan er draaideuren waar Japio niet vast in blijft zitten dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:02 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is die Jaap toch een vette draaideurjosti!![]()
hahahaha ja voor een orang oetang is dat mooi haar jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind vooral haar haar heel mooi
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef robinotc het volgende:
[..]
en daarna in je dos scherm typen: format c:![]()
ik vind het een propje hoor maar ja smaken verschillenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam heel mooi (behalve haar borsten dan.)
Ja toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
meer niet... alleen printscreen de rest gaat vanzelf![]()
![]()
![]()
![]()
met stretchstof kun je vele maten aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Volgens mij naaien ze er andere kaartjes aan, met 76 kg kan je GEEN 38 van H&M aan!
Mwah...denk het toch niet, mss a.s. weekend welquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Sassefras het volgende:
ik denk dat er wel weer een kans in zit, dat huub weer een alchoholverbodje gaat krijgen vannacht...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bestaan er draaideuren waar Japio niet vast in blijft zitten dan?
Dat vraag ik me nu ook steeds af..ik ben 1.73 en 73 kilo en no way ook geen maatje 38..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
Ik ben 1.69 en 70kg, no way dat ik me in een 38 kan persen!
(of is natasja 1.50?)
en als ze een zak over d'r smoel heengetrokken krijgt en een prop in d'r smoel zodat ze d'r bek houdt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zou het al een stuk schelen als haar haren een stuk donkerder werden gekleurd.
Wordt aan gewerktquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef bakkiepleur het volgende:
Iemand filmpje van het uitslag verhaal heb het gemist
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Day het volgende:
Oh wat een misselijke opmerking van Huub tegen Sylvia nu!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad nu je het zegt, ze ziet er een beetje uit als een omgebouwde Thai met dat rechte stuk lijf met neptieten erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |