Christ, Gert.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap, wat lijkt het me heerlijk om mijn oorspronkelijke walging wegens een door jou uitgeschrééuwd orgasme, om te zien slaan in pure vreugde als het geen orgasme maar een hartaanval blijkt.![]()
neuh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef jacqjacq het volgende:
BANJ hadden het helemaal zien aankomen en ze zijn helemaal niet teleurgesteld
ex-collega van Natasia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Wie is Gaby?
iets met RET... en nog ietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
Wat schreef Huub nou op de muur? Iemand beter opgelet?
Lees even de cossen het ging zo snel als je er even doorheen sprint heb zo een goed beeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef obezzi het volgende:
kan iemand in t kort vertelle wat er is gebeurd?
Huub mag blijven dankzij Eric.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef obezzi het volgende:
R.E.S.P.E.C.Tquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
Wat schreef Huub nou op de muur? Iemand beter opgelet?
ze kunnen beter een voor amandel aanvragen of gewoon even afwachten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Kinga het volgende:
Gat huub nou ene voor natasia aanvragen?
UPDATE-topic!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef obezzi het volgende:
Hoezo? Hij is niet altijd zo dik geweest... Sommige mensen zijn gewoon irritant van naturequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind Jaap ook walgelijk maar ik vind mensen die vinden dat ze een ander mogen pesten omdat die ander kennelijk geboren is om gepest te worden net zo walgelijk.....
De kans dat Jaap namelijk zo walgelijk is omdat ie vanaf de kleuterschool al gepest is, is nl vrij groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |