ik zeg niet dat het meteen een exit is maar een waarschuwing zoals NL die namelijk ook kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan wel, en als je er dan uitgestuurd wordt zonder zelf raak geschopt te hebben, mag je nog terugkomen ook![]()
Ik vind haar daardoor juist weer heel diplomatiek, en uitermate geschikt voor het spelquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
en daarom ben ik geen super fan van sylvia.
FOTOOOOOquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
hey dat jurkje heb ik ook gepast bij de h&m. gelukkig ging het bij mij niet zo moeizaam![]()
Pff gelukkig wat avonddienstenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:52 schreef Sug4r het volgende:
Huub belooft de streamers die 's nachts kijken nog veel meer slaap tekort krijgen.....
Fothoooooooooooooooooooooooooosquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik ook, tis maar net hoe je je kleedt.![]()
Daarmee is meteen uitgelegd wie en wat Gaby isquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef ChRoNiC het volgende:
DIe amanda is echt een dikke slet zeg.. goddomme
Ja ja snap ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daarmee is meteen uitgelegd wie en wat Gaby is![]()
Nee ik weet dat het niet over mij ging, maar het was weer eens lekker generaliserend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken........sorry!![]()
Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik op een of andere manier met Natasia gelinked zou wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zegt dat de klusjesman het al moeilijk genoeg heeft na de publicatie in de Party over de vermeende relatie die hij met Natasia heeft
Nog HULDE voor je typewerk btw!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, ik ben er weer...
Hm.. ben het niet met je eens... van mij mag ie ermee doorgaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Day het volgende:
Ik ben die vetzak-grappen van Huub wel een beetje beu nu, eigenlijk.
beetje dikkig idd.quote:
Lamme handjes?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, ik ben er weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |