Whehe, ja vind ik ook, zo zit Huub eruit over 15 jaarquote:
Als je hem er dan ook even bijvertelt dat je vooral valt op écht dikke mannen, en dat die 200 kilo op 2 meter een beetje aan de slanke kant voor je is....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Jaap even een geile brief schrijven
Sylvia vraagt geen ontslag aan, die maakt geen statements, dat deed ze vanavond immers ook niet, ze zei dat ze niet wilde dat Huub wegging maar ze heeft niet gezegd dat als ze dus mee mocht stemmen dat ze dan voor Natasia zou stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef itsme het volgende:
[..]
ze kunnen er 3 aanvragen. syl, huub en eric elk 1 dus![]()
idd, ik dacht net dat ik Jaap zag...toen keek ik goed...was het Amanda!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda word dikkig
Ze is schijnzwanger. Zelfs dat is nepquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda word dikkig
Er zit zeker meer vlees aan dan toen ze net binnen kwamquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda word dikkig
Was mij ook opgevallen, propperig braadworstje gaat ze worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda word dikkig
Dat komt nog wel, nu Huub blijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Nu weet ik nog niet wie Gaby is..
kijk ff in de daarvoor bestemde topics, day heeft zich kapotgetikt, en ik heb ook een poging gewaagd..quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef lillkiss het volgende:
heeft er streamverslagen gemaakt van de stemming?? of een filmpje?
alweerquote:
Dat kan wel, en als je er dan uitgestuurd wordt zonder zelf raak geschopt te hebben, mag je nog terugkomen ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ehm graag even lezen voordat je wat uitkraamt.
er is in de afgelopen dagen duidelijk besproken om huub eruit te werken door uitlokking van fysiek geweld, dat kan niet en daar moet op gelet worden.
er is een groot verschil tussen schelden, en iemand uitlokken
Jaap is niet aan het pesten, maar bewust huub aan het uitlokking tot fysiek geweld, en de gesprekken bewijzen het.
[..]
Als er een tiet op haar mond valt kan ze niet meer ademen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Lauzie het volgende:
Waarom slaapt Amanda met dr BH aan?
Ook daarmee is ze Nena voorbij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda word dikkig
Dit is gewoon weer een schijnbeweging om haar tieten te laten zien hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Lauzie het volgende:
Waarom slaapt Amanda met dr BH aan?
Tot morgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Lekker he, bezoek tijdens dit hele gebeuren................bijgelezen met een borrel op nu vroeg tussen de vette lappen, tot morgen![]()
![]()
En dan tóch per se oude maten willen dragen, waardoor ze een rollade wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, propperig braadworstje gaat ze worden.
ja maar die vind ik juist niet, al geef je ff aanm welke topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
kijk ff in de daarvoor bestemde topics, day heeft zich kapotgetikt, en ik heb ook een poging gewaagd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |