Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ERIC....fuck the rest....behalve syl! en huub
ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT ERIC BEDANKT
HUUB BLIJFT
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Eric: 3 weken, 3 dagen. Zolang zit ik hier. Jij bent er net bij gekomen (tegen Jaap). Jij hebt imuniteit om mij of Sylvia eruit te krijgen met een zakelijke gedachte. De laatste dagen is er veel met mij gesproken en veel aan mij getrokken om mij van goede adviezen te voorzien.
Uhm .... donderdag hebben we een gesprek gehad met zijn 4-en (de stemgerechtigden). Uhm ... ik ben iemand die dit spel zakelijk speelt. Dat heb ik uitgelegd aan iedereen. Ik heb ook verteld dat ik twijfels had. Twijfels omdat er voordelen en nadelen zijn aan deze stemming. Die heb ik uitgebalanceert. Jij kwam met een argument dat Huub's ego te groot aan het worden is. Dat is niet goed voor ons allemaal.
* Eric gaat alle beweegredenen van de andere miljonairs af*
En nu ben ik er nog. Er zijn voordelen en nadelen. Dit is een unieke kans om een zeer sterke speler eruit te spelen.
HUUB MAG BLIJVEN!!!
Edit: Zo vertraging op Fok!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.