komt er wel, ze zijn niet gek bij Nintendoquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef Dixidito het volgende:
Waarom komt er eigenlijk geen Braintraining uit voor de Wii?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef BMH het volgende:
Super Mario (Wii)
Publisher: Nintendo
Release Date: Sep 15, 2007
Precies wat ik ook vindquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ziet er leuk uit. Alleen is het niet hopelijk té veel van klein planeetje naar klein planeetje springen. Ik zie liever ook echte levels.
Sunshinequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:19 schreef Roi het volgende:
Doet met aan Sunshine denken.
Nee Sunhsine was een nep-mario.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:19 schreef Roi het volgende:
Doet met aan Sunshine denken.
Dat is voor Amerika.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef MaHawK het volgende:
Wii Releases
Super Paper Mario: April 9 - Nintendo
Prince of Persia Rival Swords: April - Ubisoft
Bust-A-Move Bash - April - Majesco
Bionicle Heroes - April - Eidos
Mortal Kombat: Armageddon - May 15 - Midway
Mario Party 8 - May 29 - Nintendo
Tamagotchi Party On - May - Namco Bandai
Disney's Pirates of the Caribbean at World's End - May - Disney Interactive
Escape from Bug Island - May - Eidos
Spider-Man The Movie 3 - May - Activision
Big Brain Academy - June 11 - Nintendo
Pokemon Battle Revolution - June 25 - Nintendo
Cosmic Family - June - Ubisoft
Heatseeker - Spring - Codemasters
Legend of the Dragon - Q2 - American Game Factory
Shrek the Third - Summer - Activision
Transformers the Game - Summer - Activision
http://wii.ign.com/articles/771/771326p1.html
Camera blijft wel redelijk stabiel. Als die nu ook zou flippen dan zou ik ook misselijk wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik motion sickness ga krijgen van mario galaxy
P'cies, dan toch liever 8 dollar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat deed ik al bij aankoop van me eerste vc spel (simcity) a 6 of 8 euro
Ik heb hem gespeeld op de E3, valt erg mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik motion sickness ga krijgen van mario galaxy
Ik heb de officiële van Nintendo. Op een of andere manier geeft deze verticale strepen over het beeld (enkel te zien bij beelden met 1 kleur). Toch is het een vooruitgang op composite.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit ns te kijken naar RGB kabels en er zijn er zeg maar drie waaruit ik kan kiezen
Officiële van Nintendo: 30 euro
3rd party Blaze: 22 euro (incl audio uitgangen)
3rd party Piranha: 16 euro (incl audio uitgangen)
Iemand ervaring met een van de kabels. Persoonlijk neig ik naar die van Blaze, in het verleden heeft Blaze me niet teleurgesteld namelijk en audio-out is handig. Maar die van Piranha is wel lekker goedkoop...
Aparte audiouitgangen zijn niet echt perse nodig natuurlijk. De wii heeft alleen maar 2.0 geluid, daar is niks surround aan dat perse weergegeven moet worden door een 5.1 systeem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit ns te kijken naar RGB kabels en er zijn er zeg maar drie waaruit ik kan kiezen
Officiële van Nintendo: 30 euro
3rd party Blaze: 22 euro (incl audio uitgangen)
3rd party Piranha: 16 euro (incl audio uitgangen)
Iemand ervaring met een van de kabels. Persoonlijk neig ik naar die van Blaze, in het verleden heeft Blaze me niet teleurgesteld namelijk en audio-out is handig. Maar die van Piranha is wel lekker goedkoop...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blaze bij DimPlus, Piranha bij de Makro. Ligt er dus nog een beetje aan, ik wacht eerst komend weekend af, ff kijken hoeveel mn verjaardag me oplevertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens een third party RGB kabel hebben voor mijn Wii, mét audio out. Want het klinkt gewoon 1000x beter over mijn geile speakerset.
Piranha maakt ook meestal wel degelijk spul.
Al enig idee waar je hem gaat bestellen Roy?
Misschien is dit wat voor je: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens een third party RGB kabel hebben voor mijn Wii, mét audio out. Want het klinkt gewoon 1000x beter over mijn geile speakerset.
Piranha maakt ook meestal wel degelijk spul.
Al enig idee waar je hem gaat bestellen Roy?
Ik vond de kwaliteit er echt wel merkbaar op vooruit gaan. Vooral bij tekst. Kleine tekst is met de standaard compisiet kabel niet scherp en verloopt van kleur. Bij de RGB kabel is het veel strakker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil ook wel een RGB kabel, maar 30 euro voor een kabel vind ik toch echt teveel van het goede hoor. :S
digifan 23,-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil ook wel een RGB kabel, maar 30 euro voor een kabel vind ik toch echt teveel van het goede hoor. :S
serieus?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, moet met gamecube controller.
zeg henkie, smash brothers melee was de oude versie voor de cube... nog al logisch dat ie alleen met de cube controller kanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan ook gewoon met de classic en wiimote. Alleen GC controller zou zo debiel zijn. Een beetje een game bouwen voor een nieuwe console die je alleen kan spelen met de controller van een oude console. Zeg hallo tegen de verwarring van consumenten en dat terwijl de Classic controller precies hetzelfde kan doen maar wel bij de Wii hoort.
Heb je zelf al geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan ook gewoon met de classic en wiimote. Alleen GC controller zou zo debiel zijn. Een beetje een game bouwen voor een nieuwe console die je alleen kan spelen met de controller van een oude console. Zeg hallo tegen de verwarring van consumenten en dat terwijl de Classic controller precies hetzelfde kan doen maar wel bij de Wii hoort.
Super Smash Bros Melee niet, omdat dat een GC game is en dus enkel speelbaar is met een GC controller.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Heb je zelf al geprobeerd dan?
Kan iemand me vertellen (uit eigen ervaring) of je Super Smash Bros Melee nou wel óf niet met classic controller kan spele. Anders koop ik straks voor niks classic controller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |