Die zijn het dan ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
PfffLinksonder en rechtsonder, die doen mij aan de Beatles denken. Maar die waren met een man minder.
![]()
Aan wie doet het je denken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:42 schreef erkel het volgende:
Linksboven doet me wel aan iemand denken...klopt dat?
Nee daar lijkt hij inderdaad wel opquote:
Nee wel Brits, maar gezien het feit dat jij gaat slapen, Erkel het niet weet en ik morgen heel de dag slaap stel ik voor de vraag te laten schieten. Hij is ook vrij pittig volgens mij, echte je weet het of je weet het niet vraag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Herman's Hermits?
Ik zie het wel, ik ga slapen
Het antwoord is al gegevenquote:
Ik had 'm wel gewetenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
Hij is ook vrij pittig volgens mij,
Niet Rusland, iets westelijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef methan het volgende:
Denk ergens bij Rusland .Dus Rusland 1 van de 3 ?
De eerste heb je alvast!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:41 schreef methan het volgende:
Kunnen zoveel zijn. Dan maar eerst het rijtje Estland Letland en Litouwen
Alle drie fout...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:44 schreef Berkery het volgende:
Tsjechie, Duitsland, Hongarije.
Dat zouden ze inderdaad wel willen, ze zijn wel chauvinistisch, maar niet helemaal dom...quote:En volgens het Franse Nationale Geografische Instituut is het Frankrijk, het zijn ten slotte Fransen
Is dit het antwoord op het 2e deel van de vraag??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef methan het volgende:
Nee, eerder Litouwen als middelpunt ,mijn idee
Ook beide niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:51 schreef Berkery het volgende:
Wit-Rusland & Polen?
Nee, dat andere (veel grotere) buurland van Roemenië.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:57 schreef methan het volgende:
Bulgarije ?
Ja die dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef methan het volgende:
Oekraine ?
Nee, noordelijker. Het is een buurland van Oostenrijk, Hongarije, Polen, Oekraïne en Tsjechiëquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:08 schreef methan het volgende:
Servië ?
Juist!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:13 schreef Berkery het volgende:
Slowakije
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:16 schreef methan het volgende:
Litouwen
Onofficieel bonuspunt voor RoofingBurnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |