quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Braajen heft een goed gesprek met zichzelf gehad........
tussen 20 en 21 uur dacht ik, maar dat zal wel eerder 21 uur worden omdat ze allemaal nog moeten etenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef Fast_Eddy het volgende:
hoe laat is de stemming ?
Tussendoortje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is het zijn avondeten?
Dan vind ik dat wel normaal hoor...zoiets eet ik dan ook gewoon en ik ben slank
Laatquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe laat is ................................
23:00quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef Ashrak het volgende:
Ik zou wel willen weten hoe laat ik de streams moet aanzetten
Met zijn alter EGO???quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Braajen heft een goed gesprek met zichzelf gehad........
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
23:00
Tenzij je sterke zenuwen heb, dan mag je al voor 21:00 inschakelen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:45 schreef Fast_Eddy het volgende:
was maar een grapje Sug4r maar toch bedankt![]()
Eric is wel slim genoeg om gewoon het spelletje mee te spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian
![]()
en waarom steunt erik haar nou niet wat meer in haar beslissing, hij begrijpt het toch?
of snapt hij het ook al niet?
![]()
bij mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Klote, mijn streams beginnen nu al te haperen![]()
Ik zet ook net de streams aan, zie ik dat ze nog moeten gaan etenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:49 schreef maikel112 het volgende:
zit al klaar voor de stemming!
Ik heb een vaag vermoeden dat dat nog wel eens véél erger gaat worden rond 21:00quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Klote, mijn streams beginnen nu al te haperen![]()
welk spelletje? de stemming is al over 1 uurtje, indien hij toch huub eruit stemt, zal dat inslaan als een bomquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric is wel slim genoeg om gewoon het spelletje mee te spelen
De dag dat de AEX weer door de 525 pnt zal gaan...;)quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda zingt: Happy beursday... wasda?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Zonder mijn hakken ben ik gewoon een vet klein vrouwtje
Klopt niet...ze draait 2 woorden om![]()
Rollenspel, typecasting etc.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom krijgt natasia an die mooie mantelpakjes en amanda van die trailertrash jurkjes
tis geen gezicht
![]()
nee toch ik PM ff.quote:
nieuwe bewonersquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met de verhaal lijnen gaat gebeuren als Huub weg is. De relatie van Amanda en Brainless zal ineens minder interessant worden nu hun gevaar weg is. Met wie moet Natasja ruzie gaan maken zonder Huub, want Eric kan haar duidelijk niet aan. Wie wordt de nieuwe aardsvijand van de Kotsvader? Sylvia zal uiteraard in een isolement gaan komen. Zelfs de feestjes zullen redelijk normaal (en saai) gaan worden...
scanmanquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Eric gaat niet echt op Sylvia's vragen in.
Voor het eerst denk ik dat hij Huub eruit gaat stemmen.
ben ik ook niet zo goed in hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef GothaP het volgende:
Die Jaap heeft echt nog nooit van tafel etiquette gehoord! Mijn god wat een boer!
- waar moet de lepel?
- moet het mes met de karteltjes naar binnen?
![]()
Ja, dat gevoel krijg ik ook een beetje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
eric maakt je gek (parabrother)quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
hoe laat is ie stemming dan ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Misschien opdracht van achter?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef Clank het volgende:
Nou schiet mij maar lek. Erik geeft totaal geen duidelijkheid.
Sylvia stelt nu vragen hoe Erik het gaat doen met de stemming en of hij daar in een stelling in gaat nemen enz.
Maar hij blijft 'eng' vaag doen.
Dat is zijn eigen schuld, moet hij maar eens duidelijk een kant kiezen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Ik kan me voorstellen dat eric er ook moe van is hoor.
eric: we will see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |