Restjes?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef Messenga het volgende:
Je vingert bij een vrouw. Als je op een gegeven moment met je vingers een beetje naar binnen gaat is het net of je in een rondje allemaal nja.. bultjes voelt?
Hoe heet zoiets ook alweer?
Zat in de buurt, ik kreeg al hulp. Was dik baarmoederslijmvlies.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Syrena het volgende:
Baarmoedermond?
Nee, dan zit je te verquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Lucille het volgende:
Een foetus?
Er staat niet bij hoever hij er in gaat.quote:
Er staat ook niet bij dat hij gynaecoloog is, denk jij dat hij zulke lange vingers heeft dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er staat niet bij hoever hij er in gaat.
Verkapte "ik doe maar alsof ik te onnozel ben om te weten wat fisten is maar eigenlijk ben ik in het weekend ook wel beter bekend als 'Mr. Pleasure Knuckles'" postquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat ook niet bij dat hij gynaecoloog is, denk jij dat hij zulke lange vingers heeft dan?
Dat weet iedereen tochquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef Oscar-Wilde het volgende:
gewoon de baarmoederhals
en die bultjes zijn er voor meerdere redenen, anti bacterieel, stimulans en soort wild groei om bescherming te bieden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe maar alsof ik te onnozel ben om te weten wat fisten is maar eigenlijk ben ik in het weekend ook wel beter bekend als 'Mr. Pleasure Knuckles'" post
Hmm true,,, hij heeft het over vingeren...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er staat niet bij hoever hij er in gaat.
En om de man meer genot te schenken, maar dat is gezien jouw nickname, waarschijnlijk niet op jou van toepassing.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef Oscar-Wilde het volgende:
gewoon de baarmoederhals
en die bultjes zijn er voor meerdere redenen, anti bacterieel, stimulans en soort wild groei om bescherming te bieden.
Het genot is van beide kanten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef Knip het volgende:
[..]
En om de man meer genot te schenken, maar dat is gezien jouw nickname, waarschijnlijk niet op jou van toepassing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |