Ah okay.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat er al contacten zijn. Ze hadden mij tenminste onlangs ook benaderd (maar verder niks meer van gehoord).
ze is nu echt wel een beetje het onbetaalde hoertje van het huis jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:53 schreef INCTRL het volgende:
Amanda dit Amanda dat....Gatver, voor nog geen miljoen zou ik mijn onbetaalbare penis aan die Amanda blootstellen.![]()
Omdat je altijd zo'n vriendelijke vent bent.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Gelukkig neemt een van Danny's kruipslaven wel de moeite mij een antwoord te geven.![]()
Ik heb heel je post van gisteren niet gezien joh. Maar goed, inmiddels is er een reactie van Gert. Als DGK redactie wat wil weten ze ons te vinden lijkt mequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay.
Gelukkig neemt een van Danny's kruipslaven wel de moeite mij een antwoord te geven.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Alleen als je dan niet meer gemeen tegen me doet
Dat is misschien juist wél interessant dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:49 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk niet dat dat feest voor Fokkers door zou gaan. Het was toch maar een voorstel? Ik denk dat de redactie vreest dat er dan té veel informatie zou worden doorgespeeld, omdat Fokkers van nature veel informatie over het programma en de mensen hébben en daar graag over praten.
Misschien wel, maar dan in een later stadium van het programma als het temperament er een beetje uit ligt. Om de boel wat op te krikken. Maar nu is dat nog nergens voor nodig en brengt het alleen maar onnodige risico's (bepaalde personen krijgen ongewenst bepaalde informatie) met zich mee. Maar vanzelfsprekend kan ik me helemaal vergissen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is misschien juist wél interessant dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |