Ik kijk de streams wel, bedankt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef smoekie het volgende:
smoekie-kaatje-anoniem zullen ongetwijfeld van de partij willen zijn
ja dat kan, dat mag.quote:
Huub wil dat het 200 wordtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze willen 100 euro entree vragen voor het goede doel.
En hoeveel FOK!kers willlen nu nog gaan.![]()
Danny betaalt zo 500¤ denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric zegt net tegen Huub "Het eerste feest is een week uitgesteld, ze willen misschien 100 euro entree vragen voor het goede doel."
En hoeveel FOK!kers willlen er dan nog gaan.![]()
Als het een echt goed doel is, dan sla je twee vliegen in één klap.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric zegt net tegen Huub "Het eerste feest is een week uitgesteld, ze willen misschien 100 euro entree vragen voor het goede doel."
Ik laat me echt niet neuken door Brain hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Roy_vdm het volgende:
Voor de mensen met cameravrees: als je je inhoudt zal geen camera geïnteresseerd in je zijn. Als je Brain gaat neuken weer wel natuurlijk. Je moet dus eenvoudigweg ervoor waken meegezogen te worden in Brain's monotone hypnosegezoem en er moeten alarmbelletjes gaan rinkelen als je ineens merkt dat je onder de douche staat. Dan valt het allemaal wel mee.
Ook niet zoenen door Amando? Dat hoort er wel een beetje bij daar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik laat me echt niet neuken door Brain hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
Ik zit in de top 20 maar laat iemand die wat jonger is maar mijn plekkie nemen.![]()
Stel je voor, opeens in het echte leven staan na al dat zitten achter mijn pc. Ik heb geen leven. zou een hartaanval kunnen krijgen.![]()
IK!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sylvia proberen natuurlijk. Dat is de ultieme uitdaging!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ook niet zoenen door Amando? Dat hoort er wel een beetje bij daar.
JA!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Missy_1974 het volgende:
top 20 vind ik een beetje onzin, want er zijn meer mensen die die hard fan zijn, maar niet zoveel vrije tijd hebben als de top 20 dat ze zoveel kunnen posten.
zou gewoon een keuze laten maken uit de lijst oid, want want is een top 20 poster meer als bv iemand die op nr 40 staat ..............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |