Joop brak de banquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef tong80 het volgende:
In 1975 was Joop Van Tijn de eerste die op de Nederlandse televisie het woord neuken in de mond nam. Dat gebeurde tijdens een aflevering van de Vara-voorlichtingsserie Open en Bloot.
Het is een gave.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:38 schreef Ole het volgende:
Hij draait het zo dat het Amanda haar schuld is :
Ik bedoel: ze praten over Amanda alsof ze er niet bij zit. DAT is genant!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja voor iemand die met 4 kerels 3 vrouwen en de rand van de trapleuning heeft gekust is dit genant.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bij die afgrijselijke stem van Amanda weet je niet of ze huilt, lacht, boos of geil is. Het klinkt allemaal hetzelfde schoor.
Had je de streams die dag moeten volgen.. Duurde uuuuuuuurenquote:
Dat bedoelde ik met gebruiksvoorwepquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik bedoel: ze praten over Amanda alsof ze er niet bij zit. DAT is genant!
Losgelaten uit de kelder van de redactie. Iedereen was plotseling van de streams verdwenen toen Brian en Amanda in de gameroom zaten.quote:
Goh, wat ben ik blij dat ik dit idd niet gezien hebt op de streamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Had je de streams die dag moeten volgen.. Duurde uuuuuuuuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |