quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
huub krijgt een stapel kaarten. zijn die allemaal van peter?
Sure, and sign his own death-certificate.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Eric gaat de Febo vertellen dat ie Huub naar huis stuurt.
Doe maar, tijd genoeg, zal pas om prime time vermoed ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef Darklight het volgende:
Ben ook weer thuis
Wannweer is die stemming, hoelaat?
Anders ga ik eerst ff nieuwe Lost kijken nu
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef koemleit het volgende:
Als Eric nu Huub eruit stemt, dan is hij devolgende of snapt ie dat niet?
8 Uur... Lost is trouwens leuk, de nieuwe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef Darklight het volgende:
Ben ook weer thuis
Wannweer is die stemming, hoelaat?
Anders ga ik eerst ff nieuwe Lost kijken nu
ja en Eric is achterlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian verzon het terplekke om Eric te overtuigen dat er iemand uit moet ........
ik hoop erop, maar weet beter...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef waxmask het volgende:
Over 3 uur weet ik of ik mijn normale leven weer kan hervatten![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat Sylvia Eric zal steunen, ookal stuurt Eric Huub vanavond naar huis. Enige probleem wat je dan hebt, is dat je maar een backup hebt en er geen geintjes meer moeten komen zoals met de binnenkomst van Jaap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.
Ga daar maar niet vanuit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef waxmask het volgende:
Over 3 uur weet ik of ik mijn normale leven weer kan hervatten![]()
![]()
![]()
kan zomaar de laatste avond DGK zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan de volgende COS titel niet worden, de stemming gebeurd om 20 of 21 uur....
Ik wil de stemmingronde kijken dus ik ben mijzelf al moed aan het indrinken
Vergeet het. Syl laat Huub nooit vallen en zal dus naar Natasia trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:46 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Sylvia Eric zal steunen, ookal stuurt Eric Huub vanavond naar huis. Enige probleem wat je dan hebt, is dat je maar een backup hebt en er geen geintjes meer moeten komen zoals met de binnenkomst van Jaap.
Cheers !quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan de volgende COS titel niet worden, de stemming gebeurd om 20 of 21 uur....
Ik wil de stemmingronde kijken dus ik ben mijzelf al moed aan het indrinken
Sylvia is een onberekenbare factor voor Eric omdat haar vader op sterven ligt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.
Haha.. en je denkt dat een pact sluiten met Eric nog enige waarde heeft als hij net Huub eruit heeft gestemd ???quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |