Zal wel weer een of andere vage verwijzing zijn die op ontelbaar verschillende manieren te interpreteren is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
ow en wat is die voorspelling dan? letterlijk?
daarom wil ik het wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere vage verwijzing zijn die op ontelbaar verschillende manieren te interpreteren is.
That'll be the day.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
pas als de sjieten en soennieten samen gaan werken zal de dreiging heel groot kunnen worden.
Een zeis te zamen met een meer inquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
ow en wat is die voorspelling dan? letterlijk?
Ach, die wat overdreven aandacht voor dat verschil tussen sji'ieten en soennieten. Zelfs twee Arabische, soennietische landen kunnen nog geen krachten samenbundelen.quote:
In de glazen bol van TS (of is het Nostadamus?) wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, die wat overdreven aandacht voor dat verschil tussen sji'ieten en soennieten. Zelfs twee Arabische, soennietische landen kunnen nog geen krachten samenbundelen.
Die heb ik een paar posts boven je neergezet, met bron!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef popolon het volgende:
[..]
In de glazen bol van TS (of is het Nostadamus?) wel.
Ik zou wel eens dat stuk, of kwatrijn, willen zien waar het zogenaamd staat.
Sorry, gemist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heb ik een paar posts boven je neergezet, met bron!![]()
![]()
Een hoop cryptisch geleuter waar mensen een kant mee op willen gaan. Daar zit juist het probleem. Wij mensen zijn iets te goed geworden in het herinterpreteren van (heilige) teksten, de literatuurkunde is daarvoor zelfs ontwikkeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, gemist.
Goed, weer een hoop cryptisch geleuter waar je alle kanten mee uitkunt.
Geeft niet, en je hebt gelijk, volgens mij was Nostradamus in deze tijd schrijver van horoscoopteksten geweest!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, gemist.
Goed, weer een hoop cryptisch geleuter waar je alle kanten mee uitkunt.
welke manier?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef Fetai het volgende:
Ik zie het wel gebeuren. Kan het me eigenlijk ook niet voorstellen dat dit nog 50 jaar op deze manier door kan gaan.
Steeds sterker groeiende tegenstellingen tussen het westen en de moslims. Zowel in westerse landen zelf tussen autochtonen en allochtonen, als in islamitische landen waar vooral de haat jegens the USA zeer groot en nog altijd groeiende is.quote:
de westere wereld hoeft niet bang te zijn voor die tien procent in europa, al is dat zeer hard groeiende, die komen wel een keer tot besef dat ze eigenlijk in een heel leuk gedeelte van de wereld wonen. de hele wereld moet zich gaan afvragen of westerse bemoeienis met de islam vruchten afwerpt of juist niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Steeds sterker groeiende tegenstellingen tussen het westen en de moslims. Zowel in westerse landen zelf tussen autochtonen en allochtonen, als in islamitische landen waar vooral de haat jegens the USA zeer groot is en nog altijd groeiende.
Precies, de tegenstelling bestaat omdat er wederzijds wantrouwen en disrespect bestaat, als beide partijen niet voor de volle 100% erachterstaan om de problemen op te lossen, blijf elkaar dan uit de haren tot dat wel zo is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de westere wereld hoeft niet bang te zijn voor die tien procent in europa, al is dat zeer hard groeiende, die komen wel een keer tot besef dat ze eigenlijk in een heel leuk gedeelte van de wereld wonen. de hele wereld moet zich gaan afvragen of westerse bemoeienis met de islam vruchten afwerpt of juist niet.
je moet je hand niet in een bijenkorf steken denk ik.
de tekenen van een civilisatie die op zijn hoogtepunt zit zijn vaak verregaande vormen van decadentie. dat uit zich weer in egocentrisme, ledigheid en vetzucht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef sammienl het volgende:
Ik heb eens een film over het leven van Nostradamus gezien. Was best wel spannend om aan te zien.
Als we kijken naar de geschiedenis sinds het bestaan van de mensheid dan merken we dat de mensheid zichzelf elke keer uitroeit. Elk civilisatie gaat ten onder, zo zit een mens nou eenmaal inelkaar.
Aan doemdenken heb je vrij weinig aan het is nou eenmaal onontkombaar dat deze maatschappij ook ooit ten onder gaat. En dan beginnen we weer van vooraf aan, zo simpel werkt het.
Nu nog in een kwatrijn zetten en opschrijven en over een paar honderd jaar ben je legendarisch!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de tekenen van een civilisatie die op zijn hoogtepunt zit zijn vaak verregaande vormen van decadentie. dat uit zich weer in egocentrisme, ledigheid en vetzucht.
iets wat je nu dus ook ziet gebeuren, ik denk dat we op een grens staan.
(zo! nostradamus, zuig daar maar een puntje aan)
nou, dat valt inderdaad niet anders te interpreteren dan zoals TS het al aangafquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een zeis te zamen met een meer in
Boogschutter
Op zijn hoogste ascendant.
Pest, hongersnood, dood door
militaire handen,
De eeuw nadert haar vernieuwing.
Na grote ellende voor de mensheid
nadert nog grotere,
Als de grote cyclus van de eeuwen
wordt vernieuwd:
Als het bloed, melk, hongersnood,
oorlog en ziekte regent.
In de hemel zal een vuur worden
gezien, met een staart van vonken.
Mabus zal snel sterven en er zal
plaatsvinden
Een vresehjke vernietiging van mensen
en dieren:
Plotseling zal de wraak verschijnen,
Honderd handen, dorst en honger, als
de komeet voorbijkomt.
Als de pest eenmaal voorbij is zal de
wereld kleiner worden,
lange tijd zullen de landen vredig
onbewoond zijn.
Mensen zullen door de lucht, over
land, zee en golven reizen:
En dan zullen de oorlogen weer beginnen.
Ook maar gewoon op google gekeken hoor, bron: http://www.dsv.nl/~moonen/hst20.html
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef Overlast het volgende:
Met ze rooie broek.
Heb je de uitleg ook gelezen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nou, dat valt inderdaad niet anders te interpreteren dan zoals TS het al aangaf![]()
Inderdaad als 200 milljoen moslims in het Midden-Oosten al niet eens in staat zijn om Israël (inwonertal 7 miljoen) onder de voet te lopen dan heeft een Westerse alliantie echt geen 40 jaar nodig om die moslim sukkels (dat klopt, ik noem moslims sukkels) op te rollen en dat mongolengeloof van de aardbodem te vagen. Zeker als China en Rusland ook nog eens neutraal blijven of zelfs onze kant kiezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef Vhiper het volgende:
Die moslimlanden vliegen eerder zichzelf of hun buren aan, dan dat ze georganiseerd een vuist naar het westen zouden maken.
Daarnaast denk ik niet dat een alliantie van Amerika, Europa, Rusland, China, half afrika, half Azië en heel Oceanië 40 jaar nodig heeft om een moslim alliantie bestaande uit Noord Afrika, het midden oosten en wat moslimlanden in het verre oosten te verslaan![]()
ignorance is a blissquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef LSS het volgende:
[..]
Inderdaad als 200 milljoen moslims in het Midden-Oosten al niet eens in staat zijn om Israël (inwonertal 7 miljoen) onder de voet te lopen dan heeft een Westerse alliantie echt geen 40 jaar nodig om die moslim sukkels (dat klopt, ik noem moslims sukkels) op te rollen en dat mongolengeloof van de aardbodem te vagen. Zeker als China en Rusland ook nog eens neutraal blijven of zelfs onze kant kiezen.
Goeie kick!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef fokit123 het volgende:
De eeuw nadert haar vernieuwing.Nu dat is al een tijdje geleden hoor....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een zeis te zamen met een meer in
Boogschutter
Op zijn hoogste ascendant.
Pest, hongersnood, dood door
militaire handen,
De eeuw nadert haar vernieuwing.
Na grote ellende voor de mensheid
nadert nog grotere,
Als de grote cyclus van de eeuwen
wordt vernieuwd:
Als het bloed, melk, hongersnood,
oorlog en ziekte regent.
In de hemel zal een vuur worden
gezien, met een staart van vonken.
Mabus zal snel sterven en er zal
plaatsvinden
Een vresehjke vernietiging van mensen
en dieren:
Plotseling zal de wraak verschijnen,
Honderd handen, dorst en honger, als
de komeet voorbijkomt.
Als de pest eenmaal voorbij is zal de
wereld kleiner worden,
lange tijd zullen de landen vredig
onbewoond zijn.
Mensen zullen door de lucht, over
land, zee en golven reizen:
En dan zullen de oorlogen weer beginnen.
Ook maar gewoon op google gekeken hoor, bron: http://www.dsv.nl/~moonen/hst20.html
waarom deze oude koe uit de sloot kicken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef fokit123 het volgende:
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |