Daar twijfelen we idd nog over... misschien dat er toch wel wat anders komtquote:Op maandag 30 april 2007 21:49 schreef truttebosje het volgende:
ga zo door, blijft de vloerbedekking op de paarse kamer liggen? (het lijkt vreselijk te vloeken, maar kan ook aan de foto liggen)
hoi Tamaartje, waar heb je deze bel vandaan? Enne kwanta costa? Ik heb een bel midden in de voordeur zitten met een camara die niet werkt en een knopje om het vanzelf open te doen dat niet werk maar om allemaal met draadjes te gaan werken, daar heb ik ook geen in an duzzzzz......tell me!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:37 schreef Tamaartje het volgende:
Vanmiddag een nieuwe deurbel gekocht
Hij is draadloos, en je kunt een eigen muziekje erin zetten (10 sec)
dit is hem:
[afbeelding]
Heey Beckyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
hoi Tamaartje, waar heb je deze bel vandaan? Enne kwanta costa? Ik heb een bel midden in de voordeur zitten met een camara die niet werkt en een knopje om het vanzelf open te doen dat niet werk maar om allemaal met draadjes te gaan werken, daar heb ik ook geen in an duzzzzz......tell me!
Oh leuk dat je daar ook woontquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Starlie het volgende:
Hee wat leuk om ook eens een topic te zien over mensen die in Alphen a/d Rijn wonen (net zoals ik)! Leuke buurt ook volgens mij!!! Gefeliciteerd met jullie huis in elk geval, ziet er leuk uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |