Ja dat zou natuurlijk goed kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef sanger het volgende:
Maar kwam dat niet omdat het een showroommodel was dat niet helemaal zuiver in elkaar gezet was?
Anders zou je eens een meubelboulevard kunnen doen? Rotterdam Alexandrie ofzo?
Late reactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het ging even niet goed hierboven en ik kan het niet wijzigen
Maar het is echt van 1914 hoorwaarom dacht je van niet dan?
Ja leuk, ik heb er gewoond; nu alweer 3 jaar weg. Maar dit huisje ziet er wel erg leuk uit; veel plezier met plannen, klussen, verhuizen en wonen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef bl0emetjE het volgende:
Hee wat leuk! Ik woon ook in Alphen aan den Rijn
Haha geeft niets hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Late reactie
Omdat ik met mijn lekenkennis denk dat alles van rond die tijd krullerig is. Jullie huisje is zo mooi strak, ook van buiten toch wel, vandaar. Maar een oud besje dus, leuk hoor!
Wandmeubelen: je ziet nu langzaamaan ook goedkopere versies komen van wat een paar maanden terug nog onbetaalbaar was (Bo Concept ed.). De 'gewone' meubelwinkels nemen de trends altijd feilloos over, dus deze ook. Ga inmiddels maar eens kijken op een gemiddelde meubelboulevard.
Ikea heeft inderdaad een voordelige staan. Ik vind hem zelf wel erg mooi. Tja en de kwaliteit... als het minder kost, heeft het minder aan (hand)werk en materiaal gekost.
Wij hebben een dergelijk wandmeubel gekocht bij een verder vrij suffe winkel in Drachten (meen ik). Ik denk steeds dat hij 'Zwaffel' heet, maar dat klopt vast niet
Kom er nog wel op.
Al die winkels lopen blind achter de trends aan. Wij waren zo'n 500 euro kwijt. (Daarvóór zagen we soorgelijke meubelen voor minstens het drievoudige.)
De kwaliteit is niet tóp, maar zeker niet slecht. Maar de laden rollen bijvoorbeeld niet vanzelf terug. Toch vonden we het voor die prijs mooi en goed genoeg. We zijn best heel kritisch op kwaliteit en we draaien zelden een dubbeltje om, maar als het drie keer zo goedkoop kan en bíjna even mooi, dan graag.
Ergo: meubelwinkels af! Ook de stomme! Succes!
Ik heb een matglas eettafel en daar zie je ook alles op.quote:Misschien zou je matglas eens kunnen overwegen?
ik heb ook een matglas tafel (bovenkant is wel glad) en ik ben er wel blij mee. Je ziet vrij veel, maar hij is ook supermakkelijk schoon te maken. Voor een eettafel zou ik ook geen glas willen omdat het vrij lawaaierig is bij het neerleggen/zetten van spullen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een matglas eettafel en daar zie je ook alles op.
mijn ervaring: te hard, te lage rug (ben best lang) en ik heb geen vertrouwen in die linker leuning welke erg gammel aanvoeltquote:Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef Tamaartje het volgende:
We hebben helaas nog niets gevonden wat we écht leuk vinden... pfffffff het is best erg!![]()
Over 15 dagen krijgen we de sleutel al
Ook qua bank zijn we er nog niet helemaal uit.. we willen in ieder geval wel een bank met een "leg" stuk... we vinden deze wel erg mooi, we moeten hem alleen nog gaan uitproberen
[afbeelding]
Iemand misschien ervaring met deze bank? Het is de bank New York uit de collectie van Piet Klerkx
Afgelopen zondag ook nog aardig wat winkels afgegaan om te zoeken naar een wit wandmeubel, of zoals ze het ook wel noemen.. een lowboard.. maar echt nergens is het gewoon te vinden...
Ik persoonlijk vind een harde bank wel erg fijn, liever hard dan dat ik er in wegzak zegmaarquote:Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn ervaring: te hard, te lage rug (ben best lang) en ik heb geen vertrouwen in die linker leuning welke erg gammel aanvoelt
matglas streept net zo erg. Mijn bureau is van matglas, maar je kunt idd blijven poetsen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef Judeljuud het volgende:
Oh lieverd...ik wil je behoeden voor de glazen tafels...
Het staat heel mooi en strak, maar uiteindelijk haalt het de poets-neuroot in je naar boven. Wij hadden eerst ook een glazen salontafel en dat was vreselijk! M'n vriend hoefde maar mis te grijpen voor de tv-gids of er zaten alweer strepen op. Misschien zou je matglas eens kunnen overwegen?
Ik vind overigens de stijl die je wil errug gaaf!! Vooral die kleur groen is prachtig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |