abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47056322
Aangezien wij binnenkort gaan samenwonen lijkt het ons wel leuk een topic te maken hier op het forum.
We hopen geen gekke dingen tegen te komen, maar mocht het zo zijn, dan komen we hier hulp vragen

Verder lijkt het ons leuk om hier al onze vorderingen te plaatsen, dus dat zijn veel foto's

Misschien is het leuk er even bij te vertellen dat Tamaartje & Eborn elkaar hebben leren kennen op FOK!

We verlaten allebei ons ouderlijk huis, dus het is voor ons beide lekker nieuw en spannend, maar we hebben er heel veel zin in..

Dan nu genoeg gekletst... het huis...!
Dit zijn de foto's van de makelaar, binnenkort meer foto's maar zo krijgen jullie alvast een beetje een indruk:

de straat:

voorkant (rode deur):

woonkamer:

andere deel woonkamer:

keuken:

badkamer:

andere deel badkamer:

slaapkamer 1:

andere deel slaapkamer 1:

slaapkamer 2:

slaapkamer 3:

de schuur:

Tot zo ver even de foto's

Dan nog wat meer info over het huisje:

• Het staat in Alphen aan den Rijn
  • Bouwjaar is 1914
  • Grondoppervlakte is 80m2
  • Inhoud is ca 285 m3
  • Op de keuken/badkamer is een dakterras gemaakt welke via de ouderslaapkamer te bereiken is
  • Is in 2003 geheel voorzien van een c.v installatie

Dingen die we zeker willen doen:

• woonkamer een ander kleurtje
  • slaapkamers een ander kleurtje en misschien wat anders op de vloer
  • Plafond in de badkamer eruit halen en andere erin doen
  • De voortuin opnieuw betegelen en een ander hek oid plaatsen
  • Op lang termijn willen we het enkel glas gaan vervangen voor dubbel glas

Verder zijn we nog niet veel van plan, alles is namelijk in goede staat en ziet er goed uit, dus we wachten af wat er verder allemaal nog bij gaat komen

Wat is de planning?

• 3 maart huis bezichtigd
  • 3 maart bod gedaan
  • 7 maart is er een tegenbod gedaan
  • 7 maart hebben wij laten weten daarmee accoord te gaan
  • 12 maart bouwtecho-onderzoek laten uitvoeren
  • 9 april is de datum dat alles rond moet zijn
  • 16 april is de overdracht dan al

Het is nu dus een drukke tijd met van alles regelen qua hypotheek, notaris enz enz
    Maar als het mee zit is het over 6,5 week zover dat we kunnen beginnen
  • pi_47057580
    Leuk startershuisje, alles ziet er netjes uit qua schilderwerk / elektra / binnenafwerking. Ook mooie binnendeuren

succes met voorbereiden!

wat kleine vraagjes:
    welke wijk van Alphen ad Rijn?
    hoe groot is je tuin nog met je keuken en badkamer in de aanbouw?
    hoe groot is je dakterras?
    pi_47057781
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Gurb het volgende:
    Leuk startershuisje, alles ziet er netjes uit qua schilderwerk / elektra / binnenafwerking. Ook mooie binnendeuren

succes met voorbereiden!

wat kleine vraagjes:
    welke wijk van Alphen ad Rijn?
    hoe groot is je tuin nog met je keuken en badkamer in de aanbouw?
    hoe groot is je dakterras?
    Dankje

Ja het geheel ziet er heel goed en afgewerkt uit, daar zijn we ook wel blij mee
    Maar we laten voor de zekerheid toch nog even een keuring doen

De wijk is Hoge Zijde, het is eigenlijk precies tegenover het station
    Het achterplaatsje beneden is 3 bij 3
    En het dakterras is (heb de brochure niet hier) maar ik denk iets van 5x 2,5 ofzoiets maar ik zal dat nog even nakijken
    pi_47057943
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
    Ja het geheel ziet er heel goed en afgewerkt uit, daar zijn we ook wel blij mee
    Maar we laten voor de zekerheid toch nog even een keuring doen
    verstandig, voor hetzelfde geld is de hele fundering rot en vallen over 4 maanden alle dakpannen in puin door één of andere dakpan-kever (niet dat die bestaat, maar bij wijze van spreken )
    quote:
    De wijk is Hoge Zijde, het is eigenlijk precies tegenover het station
    Dus net naast het centrum, richting de hefbrug?
      donderdag 8 maart 2007 @ 16:57:30 #5
    70256 Baklap
    it's true,I ate your flag
    pi_47058028
    Aiaia, huisje boompje beestje, hypotheekje, leven voorbij.
    Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
    pi_47058308
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Gurb het volgende:

[..]

verstandig, voor hetzelfde geld is de hele fundering rot en vallen over 4 maanden alle dakpannen in puin door één of andere dakpan-kever (niet dat die bestaat, maar bij wijze van spreken )
    [..]

Dus net naast het centrum, richting de hefbrug?
    Ja, we willen liever zekerheid het is en blijft toch een oud huisje...
    Het is idd richting de hefbrug, net naast het centrum en direct tegenover het station
    Lekker centraal dus
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Baklap het volgende:
    Aiaia, huisje boompje beestje, hypotheekje, leven voorbij.
    Haha het begint pas
      donderdag 8 maart 2007 @ 18:13:20 #7
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_47060950
    Leuk buurtje, ben niet zo'n fan van Alphen, maar dat stukje gaat nog wel.

Leuk hoor!
    pi_47061504
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:

Leuk hoor!
    Dank je .. als ik me niet vergis woon jij in Gouda toch?
    Daar zou ik niet willen wonen, op school zitten vind ik al erg genoeg
    Maar hier in Alphen is het idd wel lekker wonen, je zit net overal buiten maar kunt er toch zo naar toe..
    En het zal ook best even wennen zijn, aangezien we er beide nu niet wonen, maar dat komt ook vast goed
      donderdag 8 maart 2007 @ 18:49:19 #9
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_47062044
    Tsja, die rivalteit tussen de steden hou je altijd.
    Mijn ex woonde in Alphen en op zich is er niks mis mee uiteraard. Alle winkels zijn er enzo.
    pi_47062901
    Ik vind het een heel schattig huis waar je veel plezier zult hebben samen! Het enige minpuntje is het tegelwerk in de keuken, dat straalt 'kippenslachterij' uit.

De huidige eigenaar is zeker een verwend liefhebber van witte bacardi Rum?
    pi_47071286
    Hee wat leuk! Ik woon ook in Alphen aan den Rijn
    Huisje ziet er heel leuk uit!
      vrijdag 9 maart 2007 @ 08:04:29 #12
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47081353
    Wat een leuk huisje! Vooral die boog boven de voordeur is erg leuk.

Weinig te doen inderdaad. Ik kan me overigens vinden in de opmerking van Marsepein over de tegels in de keuken. Een huis met 0potentie, ben benieuwd hoe het gaat worden.

Overigens wel snel akkoord gegaan met het tegenbod
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47081422
    Ja, het grappige is dat als je de keuken zo op de foto ziet het er idd als 'kippenslachterij' uitziet maar toen we daar zo stonden viel dat eigenlijk best mee.

We houden zelf wel van wat kleur dus waarschijnlijk gaan we daar in de keuken ook nog wel iets mee doen, en misschien valt het dan niet meer zo op
    quote:
    Overigens wel snel akkoord gegaan met het tegenbod
    Ja het mooie is dat we zelfs de vraagprijs er "makkelijk" voor konden betalen, dus we waren het er gewoon snel over eens, we zijn er gewoon verliefd op dus we wilden het niet voorbij laten gaan, en het voordeel is dat er niet heel veel moet gebeuren, dus dat scheelt weer in de kosten

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamaartje op 09-03-2007 17:46:04 ]
    pi_47094424
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
    Ik vind dat stukje van Alphen juist vreselijk.
    (ex Alphenaar, Ridderbuurt. )
    pi_47096820
    gefeliticeerd Tamaartje en Eborn, het ziet er gezellig uit !
    pi_47097435
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef Marsepein het volgende:
    De huidige eigenaar is zeker een verwend liefhebber van witte bacardi Rum?
    Zeker weten? Of bedoel je een fervent liefhebber?
    pi_47097657
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 16:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Zeker weten? Of bedoel je een fervent liefhebber?
    Ja, mijn hele leven al fout gezegd en gedaan ....
    pi_47191861
    Vandaag het bouwtechnische onderzoek gehad. Eigenlijk geen directe kosten. De voegen moeten ergens in de komende paar jaar opnieuw gedaan worden. En hij raadt aan om het dak een keer onder de pannen schoon te laten maken. En hij raadde aan om op de 'vliering' te spuiten tegen houtworm, omdat je dat toch wel vaak in oudere huizen ziet.

De makelaar was nog redelijk verbaasd, omdat de keurder het dak op ging. Dat had ze nog nooit meegemaakt. Meestal werd er alleen met een spiegeltje gekeken, maar deze goede man ging het dak op, haalde een aantal pannen weg en ging alles eens goed bekijken. Zo maak je nog eens wat mee zei ik al tegen haar

Woensdag wordt het huis getaxeerd. Vandaag of morgen kiezen we een notaris uit. En deze week tekenen we voor de hypotheek. Met een beetje geluk is alles precies op tijd klaar voor 16 april
    pi_47198955
    Het gaat de goede kant op
    Erg spannend of we het gaan redden voor 16 april, maar we blijven positief!
      maandag 12 maart 2007 @ 23:07:57 #20
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47211551
    1914 lijkt me niet te kloppen.

Maar gefeliciteerd! Leuke woning waar je veel mee kan doen
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_47218295
    -foutje-

[ Bericht 97% gewijzigd door Tamaartje op 13-03-2007 15:21:47 ]
    pi_47218316
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
    1914 lijkt me niet te kloppen.

Maar gefeliciteerd! Leuke woning waar je veel mee kan doen
    Het ging even niet goed hierboven en ik kan het niet wijzigen
    Maar het is echt van 1914 hoor waarom dacht je van niet dan?
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:48:16 #23
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47263793
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
    Aangezien wij binnenkort gaan samenwonen lijkt het ons wel leuk een topic te maken hier op het forum.
    We hopen geen gekke dingen tegen te komen, maar mocht het zo zijn, dan komen we hier hulp vragen

Verder lijkt het ons leuk om hier al onze vorderingen te plaatsen, dus dat zijn veel foto's

Misschien is het leuk er even bij te vertellen dat Tamaartje & Eborn elkaar hebben leren kennen op FOK!

We verlaten allebei ons ouderlijk huis, dus het is voor ons beide lekker nieuw en spannend, maar we hebben er heel veel zin in..

Dan nu genoeg gekletst... het huis...!
    Dit zijn de foto's van de makelaar, binnenkort meer foto's maar zo krijgen jullie alvast een beetje een indruk:

de straat:
    [afbeelding]

voorkant (rode deur):
    [afbeelding]

woonkamer:
    [afbeelding]

andere deel woonkamer:
    [afbeelding]

keuken:
    [afbeelding]

badkamer:
    [afbeelding]

andere deel badkamer:
    [afbeelding]

slaapkamer 1:
    [afbeelding]

andere deel slaapkamer 1:
    [afbeelding]

slaapkamer 2:
    [afbeelding]

slaapkamer 3:
    [afbeelding]

de schuur:
    [afbeelding]

Tot zo ver even de foto's

Dan nog wat meer info over het huisje:

• Het staat in Alphen aan den Rijn
  • Bouwjaar is 1914
  • Grondoppervlakte is 80m2
  • Inhoud is ca 285 m3
  • Op de keuken/badkamer is een dakterras gemaakt welke via de ouderslaapkamer te bereiken is
  • Is in 2003 geheel voorzien van een c.v installatie

Dingen die we zeker willen doen:

• woonkamer een ander kleurtje
  • slaapkamers een ander kleurtje en misschien wat anders op de vloer
  • Plafond in de badkamer eruit halen en andere erin doen
  • De voortuin opnieuw betegelen en een ander hek oid plaatsen
  • Op lang termijn willen we het enkel glas gaan vervangen voor dubbel glas

Verder zijn we nog niet veel van plan, alles is namelijk in goede staat en ziet er goed uit, dus we wachten af wat er verder allemaal nog bij gaat komen

Wat is de planning?

• 3 maart huis bezichtigd
  • 3 maart bod gedaan
  • 7 maart is er een tegenbod gedaan
  • 7 maart hebben wij laten weten daarmee accoord te gaan
  • 12 maart bouwtecho-onderzoek laten uitvoeren
  • 9 april is de datum dat alles rond moet zijn
  • 16 april is de overdracht dan al

Het is nu dus een drukke tijd met van alles regelen qua hypotheek, notaris enz enz
    Maar als het mee zit is het over 6,5 week zover dat we kunnen beginnen
  • Erg leuk en knus..maar 1 tip: Flikker die Dell monitor eruit en koop een Mac en je huis is perfect
    pi_47268364
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef sanni het volgende:

[..]

Erg leuk en knus..maar 1 tip: Flikker die Dell monitor eruit en koop een Mac en je huis is perfect
    Hahaha alle spullen die er nu op de foto's instaan zijn niet van ons maar van de verkopers
    pi_47737631
    We zijn al weer wat dagen verder en inmiddels hebben we de datum verplaatst van 16 april naar 20 april, dan hadden we toch nog even wat meer ruimte om wat dingen rond te krijgen

Inmiddels hebben we een samenlevingscontract laten opstellen en hebben we getekend voor de hypotheek, dus dat balletje gaat nu ook rollen...

Er komt echt nog veel bij kijken zeg, soms denk ik echt even pffffff haha maar het is voor een goed doel!

We zijn nu overal ideetjes aan het opdoen voor meubels in het huis toch nog erg moeilijk om iets te vinden wat we echt heel erg leuk vinden...

De kleuren in de woonkamer willen we lekker licht houden, we kiezen er dan ook voor om de muur lichtgroen te maken en de meubels wit te houden waarschijnlijk worden de eettafel en salontafel dan van glas

We willen een beetje dit sfeertje aanhouden qua kleuren en witte meubels:

Iemand een idee waar je ergens zo'n wandmeubel kan vinden als hierop de foto?
    (een beetje betaalbaar? vaak vind je alleen heel dure design meubels namelijk)
      woensdag 28 maart 2007 @ 09:20:43 #26
    65960 sanger
    pi_47738557
    Ikea?
    pi_47748232
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 09:20 schreef sanger het volgende:
    Ikea?
    Ja dat zou kunnen, we hebben daar al even rond gelopen maar toch vind ik de kwaliteit daar soms niet echt goed..
    Nog andere tips?
    pi_47752997
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 14:05 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen, we hebben daar al even rond gelopen maar toch vind ik de kwaliteit daar soms niet echt goed..
    Nog andere tips?
    Als je nou kijkt naar de dingen die je kwalitatief wel goed vindt: Ikea Als je er voorzichtig mee omgaat en de spulletjes secuur in elkaar zet is de kwaliteit van Ikea prima. Zou dan wel voor een duurdere serie uit hun assortiment gaan.
    pi_47755930
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Openminded het volgende:

[..]

Als je nou kijkt naar de dingen die je kwalitatief wel goed vindt: Ikea Als je er voorzichtig mee omgaat en de spulletjes secuur in elkaar zet is de kwaliteit van Ikea prima. Zou dan wel voor een duurdere serie uit hun assortiment gaan.
    Ja,het is gewoon best moeilijk om witte meubels te vinden, die én betaalbaar zijn, én waarvan je niet het idee hebt dat het uit elkaar valt

We zijn 2 weken geleden bij Ikea geweest en hebben toen naar het meubel FRIEL gekeken.. deze:

Maar dat ging echt heel stroef en moeilijk open, dan hoeft het van mij dus al niet meer
    Ben blijkbaar best moeilijk
      woensdag 28 maart 2007 @ 20:51:20 #30
    65960 sanger
    pi_47764392
    Maar kwam dat niet omdat het een showroommodel was dat niet helemaal zuiver in elkaar gezet was?

Anders zou je eens een meubelboulevard kunnen doen? Rotterdam Alexandrie ofzo?
    pi_47767059
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 20:51 schreef sanger het volgende:
    Maar kwam dat niet omdat het een showroommodel was dat niet helemaal zuiver in elkaar gezet was?

Anders zou je eens een meubelboulevard kunnen doen? Rotterdam Alexandrie ofzo?
    Ja dat zou natuurlijk goed kunnen dat het gewoon veel geprobeerd was en dat het niet meer zo open ging als het normaal moet..
    We gaan waarschijnlijk zondag even naar Amsterdam, dus hopelijk komen we daar iets tegen
      woensdag 28 maart 2007 @ 21:54:46 #32
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47767720
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 08:57 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Het ging even niet goed hierboven en ik kan het niet wijzigen
    Maar het is echt van 1914 hoor waarom dacht je van niet dan?
    Late reactie

Omdat ik met mijn lekenkennis denk dat alles van rond die tijd krullerig is. Jullie huisje is zo mooi strak, ook van buiten toch wel, vandaar. Maar een oud besje dus, leuk hoor!

Wandmeubelen: je ziet nu langzaamaan ook goedkopere versies komen van wat een paar maanden terug nog onbetaalbaar was (Bo Concept ed.). De 'gewone' meubelwinkels nemen de trends altijd feilloos over, dus deze ook. Ga inmiddels maar eens kijken op een gemiddelde meubelboulevard.

Ikea heeft inderdaad een voordelige staan. Ik vind hem zelf wel erg mooi. Tja en de kwaliteit... als het minder kost, heeft het minder aan (hand)werk en materiaal gekost.

Wij hebben een dergelijk wandmeubel gekocht bij een verder vrij suffe winkel in Drachten (meen ik ). Ik denk steeds dat hij 'Zwaffel' heet, maar dat klopt vast niet Kom er nog wel op.
    Al die winkels lopen blind achter de trends aan. Wij waren zo'n 500 euro kwijt. (Daarvóór zagen we soorgelijke meubelen voor minstens het drievoudige.)
    De kwaliteit is niet tóp, maar zeker niet slecht. Maar de laden rollen bijvoorbeeld niet vanzelf terug. Toch vonden we het voor die prijs mooi en goed genoeg. We zijn best heel kritisch op kwaliteit en we draaien zelden een dubbeltje om, maar als het drie keer zo goedkoop kan en bíjna even mooi, dan graag.

Ergo: meubelwinkels af! Ook de stomme! Succes!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_47768047
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef bl0emetjE het volgende:
    Hee wat leuk! Ik woon ook in Alphen aan den Rijn
    Ja leuk, ik heb er gewoond; nu alweer 3 jaar weg. Maar dit huisje ziet er wel erg leuk uit; veel plezier met plannen, klussen, verhuizen en wonen.
    pi_47768362
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Late reactie

Omdat ik met mijn lekenkennis denk dat alles van rond die tijd krullerig is. Jullie huisje is zo mooi strak, ook van buiten toch wel, vandaar. Maar een oud besje dus, leuk hoor!

Wandmeubelen: je ziet nu langzaamaan ook goedkopere versies komen van wat een paar maanden terug nog onbetaalbaar was (Bo Concept ed.). De 'gewone' meubelwinkels nemen de trends altijd feilloos over, dus deze ook. Ga inmiddels maar eens kijken op een gemiddelde meubelboulevard.

Ikea heeft inderdaad een voordelige staan. Ik vind hem zelf wel erg mooi. Tja en de kwaliteit... als het minder kost, heeft het minder aan (hand)werk en materiaal gekost.

Wij hebben een dergelijk wandmeubel gekocht bij een verder vrij suffe winkel in Drachten (meen ik ). Ik denk steeds dat hij 'Zwaffel' heet, maar dat klopt vast niet Kom er nog wel op.
    Al die winkels lopen blind achter de trends aan. Wij waren zo'n 500 euro kwijt. (Daarvóór zagen we soorgelijke meubelen voor minstens het drievoudige.)
    De kwaliteit is niet tóp, maar zeker niet slecht. Maar de laden rollen bijvoorbeeld niet vanzelf terug. Toch vonden we het voor die prijs mooi en goed genoeg. We zijn best heel kritisch op kwaliteit en we draaien zelden een dubbeltje om, maar als het drie keer zo goedkoop kan en bíjna even mooi, dan graag.

Ergo: meubelwinkels af! Ook de stomme! Succes!
    Haha geeft niets hoor

Bedankt voor je reactie ik denk inderdaad dat we maar gewoon héél veel winkels moeten afgaan de komende weken en dat we dan vanzelf wel iets tegen gaan komen. Want zeker dit soort meubels komen nu juist helemaal in, alleen op internet kan ik gewoon niet zoveel vinden.. dus moeten we er maar echt op uit gaan om te zoeken..

Wij zijn ook best kritisch op kwaliteit dus, maar zoals jij ook al zegt, het is toch wel fijn als de prijs ook mooi blijft, en dan moet je een keuze maken.. en ach het is pas ons eerste huisje..
      woensdag 28 maart 2007 @ 22:34:43 #35
    174925 Judeljuud
    Vindt, en gij zult meer zoeken
    pi_47770218
    Oh lieverd...ik wil je behoeden voor de glazen tafels...

Het staat heel mooi en strak, maar uiteindelijk haalt het de poets-neuroot in je naar boven. Wij hadden eerst ook een glazen salontafel en dat was vreselijk! M'n vriend hoefde maar mis te grijpen voor de tv-gids of er zaten alweer strepen op. Misschien zou je matglas eens kunnen overwegen?

Ik vind overigens de stijl die je wil errug gaaf!! Vooral die kleur groen is prachtig!
    You were born as an original. Don't die as a copy.
    pi_47781957
    Ik heb zo'n soort set, die hebben we gekocht bij Sanders meubelen. Ook met glazen salon tafel. Ik vind het best mee vallen. Ik maak hem om de 2 dagen schoon ofzo. Gewoon ervoor zorgen dat je viltjes hebt voor onder de glazen enzo. Ik vind het niet vervelend zo'n glazen tafel.
    pi_47782130
    P.s. wij hebben hem ook in het wit.
    pi_47782544
    quote:
    Misschien zou je matglas eens kunnen overwegen?
    Ik heb een matglas eettafel en daar zie je ook alles op.
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_47782936
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb een matglas eettafel en daar zie je ook alles op.
    ik heb ook een matglas tafel (bovenkant is wel glad) en ik ben er wel blij mee. Je ziet vrij veel, maar hij is ook supermakkelijk schoon te maken. Voor een eettafel zou ik ook geen glas willen omdat het vrij lawaaierig is bij het neerleggen/zetten van spullen.
    pi_47797531
    Bedankt voor jullie tips!

We vinden glas toch wel erg mooi, maar misschien komen we nog wel iets anders tegen waarvan we denken, ja dat is het!

Als we aan de tafel zouden gaan eten, dan zou ik er iig een tafelkleed overheen leggen, zodat je idd niet het lawaai hoort van het bestek enz, en het blijft ook wat langer schoon
    pi_48013794
    We hebben helaas nog niets gevonden wat we écht leuk vinden... pfffffff het is best erg!
    Over 15 dagen krijgen we de sleutel al
    Ook qua bank zijn we er nog niet helemaal uit.. we willen in ieder geval wel een bank met een "leg" stuk... we vinden deze wel erg mooi, we moeten hem alleen nog gaan uitproberen

Iemand misschien ervaring met deze bank? Het is de bank New York uit de collectie van Piet Klerkx

Afgelopen zondag ook nog aardig wat winkels afgegaan om te zoeken naar een wit wandmeubel, of zoals ze het ook wel noemen.. een lowboard.. maar echt nergens is het gewoon te vinden...
    pi_48021139
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef Tamaartje het volgende:
    We hebben helaas nog niets gevonden wat we écht leuk vinden... pfffffff het is best erg!
    Over 15 dagen krijgen we de sleutel al
    Ook qua bank zijn we er nog niet helemaal uit.. we willen in ieder geval wel een bank met een "leg" stuk... we vinden deze wel erg mooi, we moeten hem alleen nog gaan uitproberen

[afbeelding]

Iemand misschien ervaring met deze bank? Het is de bank New York uit de collectie van Piet Klerkx

Afgelopen zondag ook nog aardig wat winkels afgegaan om te zoeken naar een wit wandmeubel, of zoals ze het ook wel noemen.. een lowboard.. maar echt nergens is het gewoon te vinden...
    mijn ervaring: te hard, te lage rug (ben best lang) en ik heb geen vertrouwen in die linker leuning welke erg gammel aanvoelt
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
    pi_48102751
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 21:31 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

mijn ervaring: te hard, te lage rug (ben best lang) en ik heb geen vertrouwen in die linker leuning welke erg gammel aanvoelt
    Ik persoonlijk vind een harde bank wel erg fijn, liever hard dan dat ik er in wegzak zegmaar
    Jammer van die linker leuning... ik vind dat juist erg leuk...!
    We gaan misschien toch wel even kijken, misschien hebben ze nog wel iets anders staan wat we leuk vinden
    nog 12 dagen
      dinsdag 10 april 2007 @ 00:03:06 #44
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_48163710
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 22:34 schreef Judeljuud het volgende:
    Oh lieverd...ik wil je behoeden voor de glazen tafels...

Het staat heel mooi en strak, maar uiteindelijk haalt het de poets-neuroot in je naar boven. Wij hadden eerst ook een glazen salontafel en dat was vreselijk! M'n vriend hoefde maar mis te grijpen voor de tv-gids of er zaten alweer strepen op. Misschien zou je matglas eens kunnen overwegen?

Ik vind overigens de stijl die je wil errug gaaf!! Vooral die kleur groen is prachtig!
    matglas streept net zo erg. Mijn bureau is van matglas, maar je kunt idd blijven poetsen!
    Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
    pi_48166786
    nog maar 9 dagen

En we zijn gister weer eens op pad gegaan.. dit keer naar de Piet Klerkx
    We gaan hoogstwaarschijnlijk toch voor deze bank.......

En we hebben ook een mooi meubel gezien voor de tv/audio apparatuur.. maar daar kan ik even geen plaatje van vinden.. dus een foto komt nog...

Qua eettafel gaan we toch ook wel voor glas, wat het precies wordt weten we nog niet...
    Maar de kans is groot dat het zoiets gaat worden (even plaatje gezocht)

Verder weten we het nog niet eettafelstoelen zijn ook zo uiteenlopend je hebt zoveel keuze
    Maar dat komt wel goed...

edit: even nog een plaatje van de tafel vanuit een andere hoek:

[ Bericht 7% gewijzigd door Tamaartje op 10-04-2007 19:52:03 ]
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 april 2007 @ 08:25:50 #46
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_48166830
    Zeg, dat plaatje van die woonkamer, waar heb je dat vandaan? Ik heb namelijk ernstige last van bij die vitrinekast

Leuk huisje hebben jullie gekocht zeg! Het begint al op te schieten inmiddels, de overdracht.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_48166844
    Lief huisje
    Maar die eettafel...... doe eens niet, dat is echt de lelijkste tafel die ik ooit gezien heb
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_48167660
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 08:25 schreef Rewimo het volgende:
    Zeg, dat plaatje van die woonkamer, waar heb je dat vandaan? Ik heb namelijk ernstige last van bij die vitrinekast

Leuk huisje hebben jullie gekocht zeg! Het begint al op te schieten inmiddels, de overdracht.
    ik heb werkelijk geen idee meer waar ik die vandaan heb.. maar je kon daar via de site iig niet die spullen bestellen.. dat vonden wij ook erg jammer... dus sorry
    quote:
    http://avatars.fambus.nl/
    haha hij ziet er zo ook redelijk lelijk uit vind ik maar in het echt valt het best mee hoor
    Je ziet ze echt overal nu, ze zijn best hip dus zegmaar
    We weten het ook nog niet zeker... misschien wel matglas
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 april 2007 @ 09:31:19 #49
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_48167718
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef Tamaartje het volgende:
    ik heb werkelijk geen idee meer waar ik die vandaan heb.. maar je kon daar via de site iig niet die spullen bestellen.. dat vonden wij ook erg jammer... dus sorry
    Jammer *zoeken gaat*
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_48187098
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jammer *zoeken gaat*
    Ik ben nog even voor je gaan zoeken en ik heb het gevonden
    http://www.arte-m.de/en/index.shtml
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')