nope, not at allquote:
vergeten en niet herkennen is heul wat andersquote:
Je bent moe ?quote:
Dat ik nu heel hard moet rennen naar de trein anders kom ik nooit op tijd in Rotterdam en dan wordt er iemand verdrietigquote:
ik ben heul moe, en chago, en koppijn, en hooikoorts en UTquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent moe ?![]()
Slapen gaan![]()
Ah dat is duidelijk, hmm oke hou het schoonquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ik nu heel hard moet rennen naar de trein anders kom ik nooit op tijd in Rotterdam en dan wordt er iemand verdrietig![]()
doe er de groetjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ik nu heel hard moet rennen naar de trein anders kom ik nooit op tijd in Rotterdam en dan wordt er iemand verdrietig![]()
Toch maar het terrasje pakken ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohja?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
vergeten en niet herkennen is heul wat anders
Oohquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben heul moe, en chago, en koppijn, en hooikoorts en UT
fiets is van de trap gepleurtquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef Wezzel het volgende:
watskeburt?
quote:
ja. ja!quote:
ja.quote:
ja.quote:
got no idea, maar goed ben toch misselek dus heb heul geen zin in eten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja.
Hoi![]()
Wat ga je eten zo ?![]()
Ik zoeen broodje + een hamburger![]()
hoiquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
got no idea, maar goed ben toch misselek dus heb heul geen zin in eten.
tis zon mooie strak blauwe lucht
En dat zo vlak voor het weekendquote:
Jups, ik gaat bier halen en mn verdriet verdrinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat zo vlak voor het weekend![]()
![]()
morgen gaat t regenenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier ook gewoon,,, tis een wonder![]()
![]()
Morgen weer zo'n dag graag![]()
;en ik praat nog wle tegen jequote:
zo voel ik me vandaag wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt,,, de wereld vergaat![]()
quote:
Knuffel geeftquote:
Dat is geen zon,,quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:53 schreef dRobje het volgende:
nou nou wat een optimisme
eindelijk zon en dan vergaat de wereld?
4 weken geen alcohol toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is geen zon,,
Dat is satan zijn peukie![]()
hoe isst?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
* Surveillance-Fiets ruimt zijn zwembroek weer op
echt mn hartkloppingen zijn erger als andersquote:
Hmmquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt mn hartkloppingen zijn erger als anders
je rikketik slaat op hol?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt mn hartkloppingen zijn erger als anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |