Dat is niet zo heel erg leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Zonnebril het volgende:
hoooiii
Mijn beste vriendinnetje is vanochtond vertrokken voor een half jaar
Waar is ze naar toe vertrokken als ik het vragen magquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Voor haar wel natuurlijk
Voor mij iets minder, maar ik overleef het wel![]()
ik ga mn beste vriendinnetje zo bellen want ze is jarigquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Zonnebril het volgende:
hoooiii
Mijn beste vriendinnetje is vanochtond vertrokken voor een half jaar
wasdaquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Halloooooooooooo, wie wilt mij sponsoren voor Zip Your Lip?![]()
Naar Peru.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waar is ze naar toe vertrokken als ik het vragen mag
Lijkt me best pijnlijk zown lip tussen de ritsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Voor wanneer en hoeveel gaat het me kosten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Merel1808 het volgende:
Dan maar desprate Fok!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, ik heb de krant ook weer uit
Heb hongerquote:
Wist ik tot straksquote:
hmmm, denk dat dat het ook vanavond gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb honger![]()
Broodje hamburger maar doen ?![]()
Maar om wat voor bedrag gaat het dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Merel1808 het volgende:
Nouuuuuu, Zip Your Lip is een actie van WorldVision, en die zijn keihip enzo, want die doen dingen voor aidswezen in Afrika! En dan kun je dus zelf helpen, door georganiseerd 24 uur niks te eten, en dan laat je je daarvoor sponsoren, zodat je allemaal weeskindjes helpt!
En dat ga ik dus vanavond om 7 uur doen, tot morgenavond 7 uur, niks eten dus. Ennehm, ik vind mijn sponsorlijst een beetje leeg, dus vandaar
Nee, leek maar zoquote:
Dat mag je zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar om wat voor bedrag gaat het dan?
Ahaquote:
kom maar opquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef Agorias het volgende:
Wie wil er een leuke parodie op James Bond zien?
hay!quote:
quote:
We can't stop here! This is PUB SCquote:
Haiquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef oshiro het volgende:
[..]![]()
[..]
We can't stop here! This is PUB SC
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je wilt me niet meer hé
Wat dacht je van internetbankieren, Marlii?
terecht, ik ben erquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef seekfaM het volgende:
Wat een drukte
BART! mn horloge doet t weerquote:
Aaaah Gutentag, wie gehtst? Wie war dein tag?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef oshiro het volgende:
[..]![]()
[..]
We can't stop here! This is PUB SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |