Seker welquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Aangezien iedereen op Anonieme_Fokker zit te schelden leek het me een puik plan om eens even de boel op te helderen
1: Het is geen echt persoon
Gaat uw gang![]()
Ik ben blij dat te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Ik kan hierbij bevestigen dat de persoon in kwestie nog springlevend is.
Hij heeft een jaar geleden nog een topic geopendquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Laatste bezoek: 103 dagen geleden.
Hij is dood
Heb ik allang gepost dwerg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Anonieme_Fokker
Met reacties vn Anonieme Fokker
Nou en?quote:
Je hebt groot gelijk, een grote lul, dat is het, die anonieme_fokker! Ik stel voor dat we z'n ware identiteit achterhalen en hem gezamenlijk lynchen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Elounda het volgende:
Het is een lul.
Altijd lurken in je fobo en nooit, maar dan ook nooit iets posten.
Vet plan!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Grachus het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, een grote lul, dat is het, die anonieme_fokker! Ik stel voor dat we z'n ware identiteit achterhalen en hem gezamenlijk lynchen.
En ik hoop te bereiken dat er nooit, maar dan ook nóóit meer iemand is die iets bovenstaands meldt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
Was dat nou zo moeilijk te bedenken?
Want het is jouw kloon?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Ik bedoel zeg maar dan ook dat diegene niet alle fotoboeken checkt,quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Dat heb je hierboven toch al aangegeven?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar dan ook dat diegene niet alle fotoboeken checkt,
Dus als je anoniem staat of niet ingelogd kom je er te staan als Anonieme_Fokker, terwijl je niet zelf dat bent, zo bedoelde ik dat; het allergrootste deel "Anonieme_Fokkers" komt ook echt van anonieme fokkersquote:Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
quote:
Dat meen je niet! Ik geloof er niks van! Dat kan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dus als je anoniem staat of niet ingelogd kom je er te staan als Anonieme_Fokker, terwijl je niet zelf dat bent, zo bedoelde ik dat; het allergrootste deel "Anonieme_Fokkers" komt ook echt van anonieme fokkers![]()
quote:
quote:Op 07-03-2007 22:16 schreef thepunisher3
vind je mn fobo interessant??
quote:
quote:
Wat NJ schrijft is een vuige vuige leugen! Ik ben langer geregistreerd dan dat Knut in het Fobo die term gebruikte!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Dan doe ik maar even een moderator quoten; ik vind het namelijk altijd zo aandoenlijk als ik al die reacties in dat Fobo zie; zo van
"BEN JE DAAR NOU ALWEER!!!!!!![]()
![]()
"
"HEB JE NIETS BETERS TE DOEN!!!![]()
![]()
"
"hoi, ken ik jou?!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
Voilá :
[..]
En ik hoop te bereiken dat er nooit, maar dan ook nóóit meer iemand is die iets bovenstaands meldt.
Alleen omdat je een vuile naäper bent die het niet kon hebben dat ik zo populair was. Eikel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:27 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Wat NJ schrijft is een vuige vuige leugen! Ik ben langer geregistreerd dan dat Knut in het Fobo die term gebruikte!
Iets klopt hier niet, jouw laatste bezoek is: 173 dagen, 19 uur geleden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:28 schreef fokker_met_ster31 het volgende:
[..]
Alleen omdat je een vuile naäper bent die het niet kon hebben dat ik zo populair was. Eikel.
mooi topic was dat van de toen nog groene a_aquote:
Bij mij ook alquote:Op zondag 6 mei 2007 20:08 schreef Adore het volgende:
wat mij opvalt is dat anonieme_fokker steeds me fotoboek bekijktmaar nooit reactie achter laat !!
Tis een loser eerste klas en ik ken hem ook nog persoonlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 20:08 schreef Adore het volgende:
wat mij opvalt is dat anonieme_fokker steeds me fotoboek bekijktmaar nooit reactie achter laat !!
en 2 kinderen van Patrick Kluivertquote:Op zondag 1 juli 2007 10:41 schreef Opperkwal het volgende:
Er gaan geruchten dat hij AIDS heeft.
Die geruchten zijn schromelijk overdreven, zelfs HIV heeft zich nog nooit binnen een straal van een kilometer om mijn persoon vertoond.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:41 schreef Opperkwal het volgende:
Er gaan geruchten dat hij AIDS heeft.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:10 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
Die geruchten zijn schromelijk overdreven, zelfs HIV heeft zich nog nooit binnen een straal van een kilometer om mijn persoon vertoond.
Gast kap nou maar met anoniem rukken op fotoboeken, voor dat ik vervelend ga doenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
[..]
In de kelder, als schoonmaakslaafjes. Kluivert wilde het losgeld niet betalen..
Herinner hem er dan even aan dat ik nog een drankje van hem krijg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Het is een echt profielquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:18 schreef Gutz het volgende:
Gestuh... Anonieme_Fokker is gewoon een FA/A open account wat gebruikt wordt als iemand aangevinkt heeft onzichtbaar te zijn / niet ingelogd / geen account etc heeft als User wordt neergezet, te vervanging van de user die keek.
Omdat de mannetjes bij DEV het niet voor elkaar kregen om er iets anders van te maken behalve een account moest er dus een fake account worden gemaakt om jullie allemaal voor de gek te houden...
C'est la vie!
Vond je dit nodig?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |