ze heeft t alleen over zichzelf EN de moeder van huubquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef cobain94 het volgende:
Heeft die fantasia het trouwens nog wel eens over haar kinderen,familie? Ze mist niets zo te zien..
Ga maar even een uurtje slapen, wat water drinken en geen topic openen als je van je padje bentquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef Borga het volgende:
Ik kom niet meer bij hier...MUhahahahahahahaaaaaaaaa
Nee, deze info klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:43 schreef snkr-xxx het volgende:
14:08-Spannende avond!
Spannende avond!
Vanavond hebben de Miljonairs een spannende avond voor de boeg. Er zijn namelijk twee ontslagrondes aangevraagd. Eén voor Natasia en één voor Huub. Maar hoe werkt dat dan precies?
bron; 10
er zijn in totaal toch drie ontslagrondes aangevraagd?
1 natasia
2 huub
?
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Als Huub eruit moet en hij heeft gezopen dan hoop ik dat hij Brian nog snel even een blauw oog geeft.
Ik mag helemaal niet zo denken want diep van binnen ben ik zeer vredelievend enzo maar toch hoop ik het.
Hahahahaha .......Dit onderwerp is afgesloten...PUNTquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik post hier nog maar heel kort en begrijp niet wat er fout was aan de andere topic? Kan iemand mij dit uitleggen misschien?
Met Sylvia kun je een goed gesprek hebben, met Amanda kun je alleen maar neuken, en Eric is homo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef Utrecht het volgende:
Zelf denk ik dat Eric meer waarde aan de vriendschap met Silvia hecht dan met Amanda.
ALs hij Huub eruit stemt heeft hij een probleem met Silvia.
Als hij Huub er niet uitstemt heeft hij een probleem met Amanda maar dat is Amanda morgen al weer vergeten
Een uur te vroeg geopend... Foute titel..... En deze was veel leukerquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik post hier nog maar heel kort en begrijp niet wat er fout was aan de andere topic? Kan iemand mij dit uitleggen misschien?
Was waarschijnlijk later geopend als het Topic van deze TS.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Die was te vroeg geopend, dus geen 'recht van spreken.'quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Lynn-Live het volgende:
Ook als hij al in de auto zit en nog gauw even terugrent en Brian een mep verkoopt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...
En een rechtzaak? Mishandeling...(maar het mag van mij)quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat kost hem dan wel 10.000 Euro denk ik. Dure klap...
Stil maar Schat, jij was volgens mij de allereerste hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Hahahahaha .......Dit onderwerp is afgesloten...PUNT
Hoezo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Adothehague het volgende:
Klote eric wat een vent huub eruit dus
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stil maar Schat, jij was volgens mij de allereerste hoor.
Dat weten we toch nog niet zeker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Adothehague het volgende:
jaahaaaa maar een half uur te vroeg...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stil maar Schat, jij was volgens mij de allereerste hoor.
volgensz mij sla jij spijker op kop!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals alles op een rijtje... ook voor mezelf.
- Eric heeft de pest aan Brian en Amanda en alleen al daarom gaat hij Huub er niet uitstemmen. Absoluut niet. Hij gunt die twee geen overwinning.
- Sylvia heeft het moeilijk en heeft veel steun aan Huub. Eric mag Sylvia ook graag dus gaat haar dat niet aandoen.
- Huub en hij hebben een hele sterke band en kunnen de anderen in het huis samen helemaal gek maken, ook met de feestjes.
- Samen met Sylvia en Huub staat Eric véle malen sterker. Amanda is wispelturig, dus daar kun je niet op bouwen. Op Sylvia bouwen kan ook niet meer als hij Huub eruit stemt. Dus ook daarom zal hij Huub erin houden.
- Eric hecht veel waarde aan de populariteitspoll en weet dat hij als een gek daalt als hij de populairste man eruit stemt.
Om Brian en Natasia echt te naaien moeten zij dus echt denken dat Eric Huub eruit stemt. Dan komt de klap harder aan. Daarom zegt hij soms dingen waardoor wij gaan twijfelen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
- Eric heeft de pest aan Brian en Amanda en alleen al daarom gaat hij Huub er niet uitstemmen. Absoluut niet. Hij gunt die twee geen overwinning.
- Sylvia heeft het moeilijk en heeft veel steun aan Huub. Eric mag Sylvia ook graag dus gaat haar dat niet aandoen.
- Huub en hij hebben een hele sterke band en kunnen de anderen in het huis samen helemaal gek maken, ook met de feestjes.
- Samen met Sylvia en Huub staat Eric véle malen sterker. Amanda is wispelturig, dus daar kun je niet op bouwen. Op Sylvia bouwen kan ook niet meer als hij Huub eruit stemt. Dus ook daarom zal hij Huub erin houden.
- Eric hecht veel waarde aan de populariteitspoll en weet dat hij als een gek daalt als hij de populairste man eruit stemt.
Om Brian en Natasia echt te naaien moeten zij dus echt denken dat Eric Huub eruit stemt. Dan komt de klap harder aan. Daarom zegt hij soms dingen waardoor wij gaan twijfelen.
Plus nog 1 punt, hij heeft tegen Sil gezegt toen ze zo huilde. Ik stem Huub er echt niet uit
Ophouden nou.........................MUHAHAHAHAquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jaahaaaa maar een half uur te vroeg...
of zal ik nu cos 755 vast openen.... ben ik iig op tijd
Ik denk niet dat Sylvia heb een dekking geeft.. simpelweg omdat hij heeft laten zien dat hij onbetrouwbaar is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Eric Huub er uit stemt, dan heeft hij als enige zekere dekking Sylvia nog. Dat zou behoorlijk dom zijn natuurlijk. Dus de kans dat hij Huub laat vertrekken lijkt me nihil. Ik maak me geen enkele zorgen![]()
Nou niet overdrijven: 8 minuten te vroeg, en soms gaat de COS zo hard dat dat wel prettig zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jaahaaaa maar een half uur te vroeg...
of zal ik nu cos 755 vast openen.... ben ik iig op tijd
Allemaal spculaties. Eric lult met alle winden mee, zoals hij de hele week al doet. De conclusies vliegen over de Cos, dus.quote:
misschien heb ik de spelregels, wat dit betreft, niet goed gelezen. Ik begrijp het nog seeds niet, een uur te vroeg??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk later geopend als het Topic van deze TS.
Maar ik zet er mijn vraagtekens bij, Borga is dronken, maar had wel snel een topic open.
Die dekking is hij dan absoluut kwijt, want Sylvia maakt het allemaal niets uit dan. Die wil op dat moment dan ook niet meer van Eric afhankelijk zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Eric Huub er uit stemt, dan heeft hij als enige zekere dekking Sylvia nog. Dat zou behoorlijk dom zijn natuurlijk. Dus de kans dat hij Huub laat vertrekken lijkt me nihil. Ik maak me geen enkele zorgen![]()
Ik hoorde Huub net zeggen, was het maar al 20.00 uur. 21.00 uur kan ook ??? Ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef Taurus het volgende:
Nog 'n keertje hier dan: Weet iemand hoelaat de stemming is vanavond?Of is 't niet vanavond?
Hier doen ze het uitstekend.... Koffie??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef Mokum020 het volgende:
Als die streams het vanavond net zo "goed" doen als nu..........dan....dan...dan....
sta ik niet voor mijzelf in![]()
Deze maakt dat ik overtuigd ben dat Eric hem er niet uitstemt. Voor zijn eigen positie is het veel gunstiger om Huub te houden. Hij is anders zo de volgende. Rationeel benaderd, emotioneel zal er voor hem ook wel meer meespelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
-- Samen met Sylvia en Huub staat Eric véle malen sterker. Amanda is wispelturig, dus daar kun je niet op bouwen. Op Sylvia bouwen kan ook niet meer als hij Huub eruit stemt. Dus ook daarom zal hij Huub erin houden.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Adothehague het volgende:
Ik vertrouw die Eric niet, ik weet niet waarom en ik hoop dat ik er helemaal naast zit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een homo met tietangst, bovendien!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Sylvia kun je een goed gesprek hebben, met Amanda kun je alleen maar neuken, en Eric is homo...
You do the math.
Bedoel je in punt een misschien Brian en Natasia?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Oooh ik hoop 9 uur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub net zeggen, was het maar al 20.00 uur. 21.00 uur kan ook ??? Ik weet het niet zeker.
Ik ga eerst een slof peuken inslaan voor vanavond...........quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier doen ze het uitstekend.... Koffie??![]()
Ja, sigaretten zijn wel handig...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga eerst een slof peuken inslaan voor vanavond...........
en pillen![]()
Ik hoop zo dat het waar is wat je zegt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
- Eric heeft de pest aan Brian en Amanda Natasia en alleen al daarom gaat hij Huub er niet uitstemmen. Absoluut niet. Hij gunt die twee geen overwinning.
Dank, weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Allemaal spculaties. Eric lult met alle winden mee, zoals hij de hele week al doet. De conclusies vliegen over de Cos, dus.
Die heb ik zelf niet eens gehoord. Als dat zo is, dan ben ik weer 100% zeker. Want je gaat inderdaad niet iemands tranen op zo'n manier misbruiken. Dan ben je nog erger dat Brian in zijn aller slechtste dagen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:49 schreef Ning het volgende:
Plus nog 1 punt, hij heeft tegen Sil gezegt toen ze zo huilde. Ik stem Huub er echt niet uit
En haar uitgelebberde schaamlippen schuren over de grond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Sug4r het volgende:
19 jaar en d'r stem is al helemaal naar de kloten![]()
Eric kan zich dat nu gewoon nog niet permitteren als hij echt wil winnen, want hij zit dan gegarandeerd over 2 weken zelf op de schopstoel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Utrecht het volgende:
Enige wat in Huub zijn nadeel is dat hij een winnaar is en Eric wil ook winnen, kan ook taktisch zijn om de sterkste kandidaat eruit te stemmen, maar dan is hij zelf ook wel vogelvrij.
En bij dit scenario krijg ik BB1 visioenen met Willem
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef flubberdewups het volgende:
Daar waar Braindead zijn muzikaliteit weer eens bewerkstelligt...![]()
Aiaiai.... ik ben trouwens benieuwd of Huub en Eric hem eens als DJ laten draaien op die feesten van ze...
Da's handig joh, een soort van Kruimeldiefquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En haar uitgelebberde schaamlippen schuren over de grond.
Ja, sorry. Foutje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Bedoel je in punt een misschien Brian en Natasia?
Ze zat er wel maar had aar oren en ogen dicht..... en haar mond open, zo leerde ze al vroeg pijpen.quote:
't is niet te hopen!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef flubberdewups het volgende:
Aiaiai.... ik ben trouwens benieuwd of Huub en Eric hem eens als DJ laten draaien op die feesten van ze...
De lopende dweil.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Da's handig joh, een soort van Kruimeldief![]()
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Hdnkkk heeft volgens mij gebeld, en toen hij terugkwam keek hij not amused.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft eric nu al antwoord gekregen over die feesten, of ze doorgaan zonder huub ?
En dat is op haar stembanden geslagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zat er wel maar had aar oren en ogen dicht..... en haar mond open, zo leerde ze al vroeg pijpen.
sperma kan ernstige keelklachten veroorzakenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En dat is op haar stembanden geslagen
Oh i hope soquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hdnkkk heeft volgens mij gebeld, en toen hij terugkwam keek hij not amused.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Da's handig joh, een soort van Kruimeldief![]()
Daar zeg je een waar woord. heel waar. Willem deed het pas bij de laatste drie. Zo zal het tussen Huub en Eric ook gaan. Maar nu nog lang niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Utrecht het volgende:
Enige wat in Huub zijn nadeel is dat hij een winnaar is en Eric wil ook winnen, kan ook taktisch zijn om de sterkste kandidaat eruit te stemmen, maar dan is hij zelf ook wel vogelvrij.
En bij dit scenario krijg ik BB1 visioenen met Willem
Koekje erbij??quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier doen ze het uitstekend.... Koffie??![]()
Getverrrrrrrrrrquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
sperma kan ernstige keelklachten veroorzaken
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Wie
Jaap
Wie ?
Jaap
Wie ?
Jaap
Is dat die bouwvakker met die ajax tatoeages
Kappen Huub![]()
daarom moet je het ook snel drslkknquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
sperma kan ernstige keelklachten veroorzaken
Ze was toen wel weer in de war van dat nummer van REM hoor... "Man on the moon"quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen heeft ze de maanlanding bewust meegemaakt...dus het zou kunnen![]()
Neem nog een blowtjequote:
ow, oke ik zal het prbrn, de vlgde kr...quote:
Idd, dat is een grote belediging voor Jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Wie
Jaap
Wie ?
Jaap
Wie ?
Jaap
Is dat die bouwvakker met die ajax tatoeages
Kappen Huub![]()
Ben aan het bouwenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd, dat is een grote belediging voor Jaap![]()
Ja maar tegen BAN verteld hij weer hele andere verhalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:00 schreef suleika25 het volgende:
Ik heb eric van de week savonds/snachts tegen sylvia horen zeggen ( en dat was nog voor het nieuws van haar vader) het was erg zacht maar hij zie iets van: Donderdag laat ik hem zien dat hij mijn vertrouwen waard is.
Ik hoef daar geen beelden van...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
ow, oke ik zal het prbrn, de vlgde kr...![]()
Nee ik ook niet.quote:
Latersquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ga nog even in de tuin werken, zit ik hier gvd wééér als een malloot naar dat scherm te staren en ik was nog wel clean van DGK.
Laters.
Tot zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Ik ga nog even in de tuin werken, zit ik hier gvd wééér als een malloot naar dat scherm te staren en ik was nog wel clean van DGK.
Laters.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Laters.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Je gaat toch niet je tactiek uit de doeken doen tegen de 'vijand'?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Giallorossi het volgende:
Ja maar tegen BAN verteld hij weer hele andere verhalen![]()
Laterzzzzzzzzzquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Elounda het volgende:
Laters.
amanda is een dom meisje kijk hoe brain haar behandeld, dus over dat liegen, dat gaat ze niet eens snappenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.
- Amanda zal het wegstemmen van Huub belonen met haar steun, daar heeft Eric vertrouwen in. Er is dus voor hem geen reden wat dat betreft om Huub er in te houden.
- Sylvia is niet rancuneus. Ze is pragmatisch genoeg om daarna alsnog aansluiting te zoeken bij Eric, en realist genoeg om te beseffen dat Eric het spel speelt.
- Eric beseft dat Huub een grote kanshebber is, en dit is dé kans om op een makkelijke manier van hem af te komen. Ook nog eens zónder dat er een nieuwe bewoner voor in de plaats komt.
- Of Eric in de populariteitspoll zakt, moet nog maar worden afgewacht. Heel veel Huub-fans zullen afhaken, en de percentageverdeling wijzigt rigoreus.
- Huub is erg prominent aanwezig altijd. Maar Eric heeft diva-aspiraties. Huub is een concurrent.
- Eric kan er echt genoegen in scheppen om vals te zijn.
Ik speel advocaat van de duivel hoor, maar toch: wees niet te zeker.![]()
Dat kan je dus ook andersom zien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Je gaat toch niet je tactiek uit de doeken doen tegen de 'vijand'?
En nu in ABN graag ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Adothehague het volgende:
??? ISquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Utrecht het volgende:
Jaap begint een triest (afwezig) figuur te worden in de gouden kooi
Dat was hij voor de Kooi ook al , schat ik zo inquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Utrecht het volgende:
Jaap begint een triest (afwezig) figuur te worden in de gouden kooi
Brian laat altijd een ander de 'lullige' dingen doen, hij durft zelf niets de sukkel!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt he huub ik wil jaap wel eens een bommetje zien doen, oftewel vraag jij het ff aan hem Huub.
Absoluut niet. Dan heb jij hem echt niet meerdere keren over Amanda horen praten. Dat was echt heel weinig positief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
- Eric is dol op Amanda. Hij vindt haar de leukste bewoner. Het zal er bij haar inhakken als blijkt dat hij haar de hele tijd op overtuigende wijze heeft lopen voorliegen.
Volkomen zinloos en dat weet Sylvia dus ook. Want als Eric Huub eruit stemt, is ieder toekomstige pact met hem dus zinloos. Zo slim is Eric echt nog wel.quote:- Sylvia is niet rancuneus. Ze is pragmatisch genoeg om daarna alsnog aansluiting te zoeken bij Eric, en realist genoeg om te beseffen dat Eric het spel speelt.
Kweenie, het lijkt me zo onwaarschijnlijkquote:
En zou eric waarde hechten aan de uitspraken van zijn beste vriendin mariel ( muriel of hoe heet ze ook alweer?)?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Even een paar reacties.
.
[..]
Absoluut niet. Dan heb jij hem echt niet meerdere keren over Amanda horen praten. Dat was echt heel weinig positief.
[..]
Volkomen zinloos en dat weet Sylvia dus ook. Want als Eric Huub eruit stemt, is ieder toekomstige pact met hem dus zinloos. Zo slim is Eric echt nog wel.
Tussen Amanda en Oma zit 1 hele generatie en een hele set andere genen...... we hebben allemaal wel een neefje of nichtje waarvan we denken "ah gossie..."quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
Er bestaan toch heel veel rijke mensen met het IQ van een poffertje ?
Ik weet niet wat voor beeld jij dan bij miljonairs hebt maar met een miljoen ben je het al, dus een huis van 500.000 en een bedrijfje is meestal al voldoende.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie, het lijkt me zo onwaarschijnlijk![]()
Was het zo ook niet met bart de laatste weken, hij wieberde ook van de ene groep naar de andere,, en tegen de ene groep zei hij: vertrouw me, en tegen de andere groep ook......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Voor mensen die het echt goed volgen, die maken zich niet druk om Eric. Eric stemt Huub er niet uit..hij speelt dat hij hem eruit stemt..dat heet tv maken. Nou ophouden met dat gezeik.
Ok Ok, you've made your point.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor beeld jij dan bij miljonairs hebt maar met een miljoen ben je het al, dus een huis van 500.000 en een bedrijfje is meestal al voldoende.
En we zullen nooit weten wat hij met de stemming gedaan zou hebben, want hij was al weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Was het zo ook niet met bart de laatste weken, hij wieberde ook van de ene groep naar de andere,, en tegen de ene groep zei hij: vertrouw me, en tegen de andere groep ook......
Dat is waar. Natasia en Brian vinden Eric zo leuk.. die stemmen hem er nooit uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
tweequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zou er niet zeker van zijn dat Eric Huub er niet uitstemt. Als Eric Huub naar huis stuurt, heeft hij ineens 3 tot 4 medestanders in het huis. Als hij Huub niet naar huis stuurt maar eentje.
dit trek ik niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Dat Huub (met Sylvia in zijn kielzog) de vijand is en Amanda, met Brian en Natasia in de hare, de vrienden van Eric zijn, bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef Giallorossi het volgende:
Dat kan je dus ook andersom zien...
Medestanders??quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Dutchguy het volgende:
Syl heeft dan ook weer backup nodig en verder kijken dan haar neus lang is en Amanda zal hem belonen voor het wippen (figuurlijk) van Huub met haar steun.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Natasia en Brian vinden Eric zo leuk.. die stemmen hem er nooit uit
een tweede Brian?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
Wat is Jaap aan het doen? Hij ligt in zijn eentje te lachen op bed![]()
nog 1 keer met je anti-homo opmerkingen:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Adothehague het volgende:
Eric is een vuile verradelijke nicht lalalala
Daarom denk ik dat het ook niet gebeurt, maar 100% zeker kan niemand zijn. Het is en blijft een spel. Dat maakt het juist zo leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Bovendien toen Sylvia en Eric beiden overstuur waren zei Eric dat hij Huub er niet zou uitstemmen.
Hij werd een half uur geleden gekieteld...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
en als ie het niet gelooft, het filmpje staat op geenstijl.nlquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nog 1 keer met je anti-homo opmerkingen:
Als er iemand een nicht is is het wel die doelman van jouw club, Ado, die zich met een voorbinddildo door een of andere goedkope engelse snol in zijn ster liet naaien.
Een dikke homokus voor jou.
Bij mij zijn de streams aan 't bufferen, bij mij istie overleden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef Prosac het volgende:
Jaap gaat overlijden aan doorligplekken
Twee homokussen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als er iemand een nicht is is het wel die doelman van jouw club, Ado, die zich met een voorbinddildo door een of andere goedkope engelse snol in zijn ster liet naaien.
ja ik welquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, Eric fluisterde in Sylvia's oor (die aan het huilen was vanwege haar vader) dat hij Huub er niet uit zal stemmen. En nog twijfelen jullie????
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en als ie het niet gelooft, het filmpje staat op geenstijl.nl
[..]
Nee hoor, hij wordt door een vrouw in zijn kont geneukt en niet door aan man....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
waarom mag hij op bed???? ga wat doen met je dikke assquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
Amanda wil Huub er helemaal niet uit, maar wil de vriendschap van Natasia en Brian ook niet kwijt. Daarom zal ze Huub er wel uitstemmen, maar ik weet zeker dat ze het liever niet deed. Ze is héél vaak bij Huub en vindt het kussen met hem ook verdacht prettigquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Syl heeft dan ook weer backup nodig en verder kijken dan haar neus lang is en Amanda zal hem belonen voor het wippen (figuurlijk) van Huub met haar steun.
[..]
Amanda zoent met alles wat een polsslag heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wil Huub er helemaal niet uit, maar wil de vriendschap van Natasia en Brian ook niet kwijt. Daarom zal ze Huub er wel uitstemmen, maar ik weet zeker dat ze het liever niet deed. Ze is héél vaak bij Huub en vindt het kussen met hem ook verdacht prettig
geweldigquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Totally Off-topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Idd, dat is een grote belediging voor Jaap![]()
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
![]()
het boeit me echt niet wat de doelman van ado doet als hij maar er staat in de wedstrijden vind ik het best
Maar met Huub een beetje vaker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Amanda zoent met alles wat een polsslag heeft.![]()
Prachtig hoe Eric durfde te vragen waarom ze nou trots op haar kleur is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef Sporti het volgende:
Nastasi: ik ben mooi ILLEGAAL bruin over mijn hele lichaam
Als je nou is rechtop gaat zitten, snap je het misschienquote:
Je mag tegenwoordig ook niks meer als doelmanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daarom hebben ze kok Marc vooraf al weggestuurd, de redactie wilde hem die clash niet niet aandoen .......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk wel dat Eric wat nerveus is voor vanavond. Want de kans is goed aanwezig dat het weer gaat clashen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij er een aantal maanden niet stond..damn wat neukte zij hard.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |