Meestal haalt outlook je internetmailbox leegquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef jakkop het volgende:
Ik ga er nu even vanuit dat die mailbox een provider-mail is, en die kan je als het goed is ook via internet bereiken.
maar ik ben niet helemaal zeker.
(bij wanadoo/orange kan het)
ah dus tochquote:
oh en daar heb je dinges ontmoet?quote:en was precies een jaar terug dat ik voor het eerst bij rascal was![]()
Dat zou best goed eens kunnen jaquote:en de eerste keer had ik jullie niet gezien![]()
Ik nietquote:wie heeft de bromheads jacket in arnhem gezien trouwens![]()
uhuh, is leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Lieke_K het volgende:
Mensen, een lichtelijke overdaad aan die-smilies.
Bromheads Jacket komen ook in Doornroosje, is het wat?![]()
15 aprilquote:
Weet iemand hier iets van?quote:Never mind the bollocks.. Deze Britannica-avond staat in het teken van de Britse muziek. Brits in alle vormen en stijlen met de nadruk op de Britpop van de afgelopen jaren. Deze Britannica Pre Party is een opwarmer voor een festival met louter Britse bands dat later dit jaar zal plaatsvinden in Arnhem.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef Goover het volgende:
Nieuwe Editors album komt er aan!
(verkapte reclame voor het Editors topic)
quote:With your Daft Punk ticket for the Heineken Music Hall, you’ll get a 50% discount on a 5 days off ticket to Melkweg or Paradiso on Wednesday July 4th. This offer is valid on July 4th from 22:00 hrs unless the venues have sold out beforehand.
Ik kom eraanquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef Goover het volgende:
Nieuwe Editors album komt er aan!
(verkapte reclame voor het Editors topic)
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:05 schreef lienelien het volgende:
Niet zo indie misschien maar....
Daft Punk
komt naar Nederland
![]()
Tijdens 5 days off, op 4 juli
[..]
klopt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Ik wil wel, maar zal wel niemand mee kunnen krijgen. En vind het eigenlijk ook wel een beetje duur, in vergelijking met hoe goed ik ze ken.
Weet ik ja, maar goed, neem aan dat niet half Rascal daar rondhingquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zaterdag was LCD Soundsystem in de melkweg, misschien dat het daarom wat rustiger was bij rascal. Het was iig retedruk (heb ruim een half uur in de rij gestaan buiten, leek wel Arctic Monkeys voorverkooppraktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |