quote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef lienelien het volgende:
Ik ben trouwens best wel Maxïmo Park verslaafd geworden in één weekje tijd
Nog 5 weken to het concert![]()
Gaan er nog meer mensen hier?![]()
Mening is helemaal geen moeilijk begrip. Pas als je je laat leiden door wat aderen zegge wordt het moeilijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, ja
mening is een moeilijk begrip soms.
Maar ga je ook naar Maxïmo Park?![]()
NIet?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Mening is helemaal geen moeilijk begrip. Pas als je je laat leiden door wat aderen zegge wordt het moeilijk.
Maxïmo Park, nee geen plannen voor. Maar wie weet....
nog een kaartje over soms?quote:
uitverkocht schmuitverkocht, er is altijd een manier...quote:
Soms, maar nu toevallig nietquote:[..]
nog een kaartje over soms?![]()
Voor jou misschienquote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
uitverkocht schmuitverkocht, er is altijd een manier...
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef lienelien het volgende:
En daarna heb ik (toen de gasten weg waren) nog even de nieuwe cd van Maxïmo Park door Panama laten schallen
![]()
Halina Reijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef lienelien het volgende:
Ik wou even melden dat ik zojuist Halina Reijn en Carice van Houten mogen interviewen![]()
En daarna heb ik (toen de gasten weg waren) nog even de nieuwe cd van Maxïmo Park door Panama laten schallen
![]()
Ah wacht, ik dacht aan de verkeerde (die muts van die Mona reclames...).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
Carice is leuk![]()
En het vriendje van Halina ook
Ohh, die vervelende blonde doos, jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah wacht, ik dacht aan de verkeerde (die muts van die Mona reclames...).![]()
Excusez! Over Carice van Houten heb ik geen mening, nooit iets van d'r gezien/gelezen.![]()
En daarna na Rascal?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oja, uhh, LCD Soundsystem zaterdag!!!
Neuhh, da's best fietsbaarquote:
Meestal ¤5 oid toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil mijn kamer een beetje op gaan vrolijken met wat posters.
Weet iemand een site waar je redelijk goedkoop posters van bands kan kopen?
Bij concerten zijn ze vaak ook al zo duur.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef JeroenV het volgende:
Oh oke. Das niet veel idd
Heb er nooit echt op gelet, maar dacht dat het 15 euro was oid.
Alleen heb ik net alle leuke concerten gehad
Wat zeg je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zou vanavond naar the Long Blondes gaan maar ik ben ziekNiet echt indie he...
Hoewel, mijn keel is rood met witte stippen dus dat is wel weer indie
Ik zou met 2 vrienden gaan en die gaan gewoon. Er gaat waarschijnlijk iemand anders mee op mijn kaartje. Had je er heen gewild?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:20 schreef Leonos het volgende:
Aaa, heb je twee kaartjes over?
Beterschap btw
Tja keelontsteking hequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat zeg je?
Zaterdag wel beter zijn hè![]()
![]()
Heb het nog nooit gehoord, maar ik vind het wel leuk hoor zo'n avondje muziekquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou met 2 vrienden gaan en die gaan gewoon. Er gaat waarschijnlijk iemand anders mee op mijn kaartje. Had je er heen gewild?
Inschrijven voor het street team van jimmyalter.com..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil mijn kamer een beetje op gaan vrolijken met wat posters.
Weet iemand een site waar je redelijk goedkoop posters van bands kan kopen?
Bij concerten zijn ze vaak ook al zo duur.
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zou vanavond naar the Long Blondes gaan maar ik ben ziekNiet echt indie he...
Hoewel, mijn keel is rood met witte stippen dus dat is wel weer indie
Das ook niet lievquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist![]()
Beterschap
morgen verder
Echt? Waar zie je dat? Ik zal eens kijken of mijn huisgenoot iets kan regelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:51 schreef lienelien het volgende:
die gastenlijst voor Maxïmo Park bij 3voor12 zit ineens vol terwijl je vamiddag nog niet eens kaartjes kon reserveren![]()
Geen idee wat je dan moet doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:13 schreef Leonos het volgende:
Wat moet je doen dan?
En ik wil ook posters van leuke indie bandjes
Klopt, heb idd wel een KC poster via die site. Maar die is zo opgevouwen en gekreukt verstuurd dat ik er bijna niks meer aan hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen idee wat je dan moet doen. Ze stuurde mij een mail dat je benaderd kon worden voor flyer acties etc... Maar het schijnt dus ook dat je wel eens promo paketten kan bestellen, daar zitten soms posters in... (ik geloof dat we het er over gehad hadden in het KC topic)
Dat wou ik al aan je vragen jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt? Waar zie je dat? Ik zal eens kijken of mijn huisgenoot iets kan regelen
Strijken? of paar dagen onder een paar telefoonboekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, heb idd wel een KC poster via die site. Maar die is zo opgevouwen en gekreukt verstuurd dat ik er bijna niks meer aan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |