Voor the Fratellis in Tilburg zijn nog kaartenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:43 schreef jakkop het volgende:
De naam bedoel je?
Weet iemand nog hippe indieconcerten die voor de verandering NIET zijn uitverkocht?
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Arcade Fire afgelast?
Dan komen ze egwel op Lowlands
Ja maar Tilburg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor the Fratellis in Tilburg zijn nog kaartenGewoon dit topic goed in de gaten houden, Lien post vaak nieuwe concerten. En natuurlijk de topics van de bands die je leuk vindt, daar staat het ook vermeld
Ik las het.. ben benieuwd. Als ze in het Vredenburg goed zijn, en ik in juni tijd heb EN er na het concert in het Vredenburg nog kaartjes zijn ga ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Bloc Party komt naar de HMH eind juni. Ik vraag me af wat ze daar te zoeken hebben.
Ja, optreden.. Dat weet ik ook wel
Haha, jouw usericon zegt duidelijk niks te veel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik las het.. ben benieuwd. Als ze in het Vredenburg goed zijn, en ik in juni tijd heb EN er na het concert in het Vredenburg nog kaartjes zijn ga ik wel
hinder?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:59 schreef jakkop het volgende:
Shit, ik heb kaarten voor hinder (morgen in de melkweg) gewonnen, maar ik kan opeens niet meer.
Ik weet niet of ik anderen mag laten gaan, dus ik heb net een mailtje terug gestuurd. Dus als het mag, diegene die het eerste roept mag gratis naar hinder.
Post grungequote:
Ik wil welquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:59 schreef jakkop het volgende:
Shit, ik heb kaarten voor hinder (morgen in de melkweg) gewonnen, maar ik kan opeens niet meer.
Ik weet niet of ik anderen mag laten gaan, dus ik heb net een mailtje terug gestuurd. Dus als het mag, diegene die het eerste roept mag gratis naar hinder.
Ja maar.. Gelderdome is in Arhnem.. dat is verg weg enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:01 schreef JeroenV het volgende:
Oh, Goover. Jij wilde toch naar Faithless? Las dat zaterdag de kaartverkoop begint voor een concert in september in het Gelredome
Nah, zijn gewoon de kaartjes die ik in de laatste paar jaar opgespaard heb. Ik ga niet naar alles wat beweegd en muziek maakt. Ik moet het ook wel de moeite waard vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha, jouw usericon zegt duidelijk niks te veel.![]()
Niet? Haha, ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
Ik ga niet naar alles wat beweegd en muziek maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |