Welke letter van Trabant snap je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef Sant het volgende:
ligt aan de auto
Bij de APK wordt gekeken naar de normen van het bouwjaar van de auto. Zo hoeven auto's van bouwjaar voor 1988 gene gordels achter in te hebben, maar als ze er zitten dan moeten ze goed zijn. Als ze niet goed zijn heb je twee keuzes, verwijderen of nieuwe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef towncar het volgende:
En jij wil een Trabant door de RDW keuring krijgen ? Die tweetakt dingen reden zowat op petroleum man !
En zeker nou Al Gore (de 'broeikas celebrity') een film heeft gemaakt over CO2 uitstoot en hoe slecht dat wel niet is voor de geranium van tante Mien aan de overkant....gaat je volgens mij niet lukken...![]()
dit lijkt me een enorm goed advies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef towncar het volgende:
Ik heb niks tegen het importeren van een Trabant, integendeel...maar ik zou als ik de OP was even informatie halen bij een Trabantclub ( als die er is ) voordat hij aan dat avontuur begint.
..
daar heb je wel gelijk in. Als je zo'n ding hebt wat rijdt moet je ook nog laten keuren en de mankementen laten opknappen en betalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef towncar het volgende:
Een opmerking...wees voorzichtig, ik heb behoorlijk wat ervaring met young/oldtimers verkoop en er wordt meer (verborgen) troep verkocht dan goed spul. En de tijd dat je nog geluk kon hebben door met een koopje iets moois te kopen is al lang voorbij. Voor zo'n bedrag ben je eigenlijk tegenover je zelf verplicht om iemand mee te nemen met kennis over dat type auto's en die nuchter tegen alles aankijkt. Jij wil die auto graag hebben en loopt met een roze bril op om de auto heen.
Is niet raar, heeft iedereen...dus wees verstandig en denk even na over wat ik hier schrijf...
Ik blijf erbij dat 350 euro erg goedkoop is. Voor een goede Trabant moet je echt op min. 2000 euro rekenen. Alles wat goedkoper is ( nou zeg ik het wat overdreven ) moet je toch weer bijpassen om hem door de RDW keuring te krijgen. Of je moet heel erg veel geluk hebben..., hoeveel keer heb je de staatsloterij al gewonnen ?
iets zegt me dat je iets van plan bent wat niet slim is.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef cohen het volgende:
Wat is de boete als je zonder verzekering met duits kenteken gepakt wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |