Beetje in de stilo van Papa Seeq de vrouwtjesman?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben de alto man, die verder weinig kan
ik ben de alto man, maar eigenlijk geen man
ik ben de alto man, ik ben voor alles bang
ik ben de alto man, maar echt niet meer voor lang!
hier help ik je alvast ff op weg!
het kost je tijd en moeite, wanneer komt dat dan tot zijn recht?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij blaat
want niets is accuraat!
Respect is hier de taal,
die spreken we allemaal!
In tegenstelling tot jou en jouw soort mensen,
die kunnen niets dan wensen
dat ze meer op ons zouden lijken.
En weet hoe je nu moet kijken;
met een grimas van jaloezie,
je weet: voor elke chick die je neukt doe ik er drie!
En vergeet het maar, n00b, dat ik hier niet meer post;
om zover te komen heeft veel tijd en moeite gekost!
Dus ga maar naar huis en bij je moeder klagen,
want straks probeer je ook nog om rapadvies te vragen!![]()
quote:...
die zonder zweetpik!
Jups.. Zat ff te roflenquote:
Ik zie dit heel graag, alleen houdt mijn vriendin er niet al te veel van.. helaas!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef rival het volgende:
ik vraag me af hoeveel van de mensen die hier komen ook graag wild'n out kijken
ach regel je het toch zo, 8 uur gtst (zij blij, jij ff doorbijten) en dan meteen erna wild'n outquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik zie dit heel graag, alleen houdt mijn vriendin er niet al te veel van.. helaas!
Zit dan al vaak achter de laptop.. Maar dat klinkt wel als een goede deal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
ach regel je het toch zo, 8 uur gtst (zij blij, jij ff doorbijten) en dan meteen erna wild'n out
Zwaar offbeat, half chokes, rijmschema's die niet eens meer fonetisch zijn.. noem maar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:03 schreef MrSASO het volgende:
Wild`n out is wel lachen ja, alleen zijn die rapbattles af en toe wel tenenkrommend.
ik kan niet wachten tot Kat begint te spitten... zijn teksten zijn altijd meesterlijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:03 schreef MrSASO het volgende:
Wild`n out is wel lachen ja, alleen zijn die rapbattles af en toe wel tenenkrommend.
maar daar gaat het ook echt alleen om de humor en niet om de flow, en de humor is er altijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zwaar offbeat, half chokes, rijmschema's die niet eens meer fonetisch zijn.. noem maar op.
Vind het soms leuk, soms bagger. Die kerel met die hoge stem is irritantquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
maar daar gaat het ook echt alleen om de humor en niet om de flow, en de humor is er altijd
kat williams? die is juist het best manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die kerel met die hoge stem is irritant![]()
Niet in WnO.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
kat williams? die is juist het best man
hij is super in elke film of serie waar die voorbij komt!
Lekker rappen jij, stiekem op het werk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier komt de meester dan, De boembap meester van muziek
ik breng dopere hits op de markt, dan menig populaire drum fabriek.
Boemlauw is blauw, en gaat weer ontopic zoals het eigelijk hoort.
Laat je als een vis op het droge, als ik langzaam maar zeker je de kiemen smoor
Straks wel verder, ga nu naar huis
Dat is hoe het hoort, rijmen voor dat je weggaat,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier komt de meester dan, De boembap meester van muziek
ik breng dopere hits op de markt, dan menig populaire drum fabriek.
Boemlauw is blauw, en gaat weer ontopic zoals het eigelijk hoort.
Laat je als een vis op het droge, als ik langzaam maar zeker je de kiemen smoor
Straks wel verder, ga nu naar huis
hehe, ik heb weer mazzel, ik heb namelijk geen auto gozer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is hoe het hoort, rijmen voor dat je weggaat,
zo ziet iedereen dat dit topic nog lang niet doodgaat,
ook maar 4 regels van mij zo uit mijn duim gezogen,
ik steek 4 banden van je lek zodat je naar huis kunt lopen,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |