TK: voor 2 mln; deadline vrijdag, 12.51 uurquote:Jacinto Ordás
TSI = 80 850 , 21 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: wretched Set pieces: disastrous
Gekocht voor 200.000¤, misschien te veel, maar ik ben wel van plan om deze speler echt lang te kunnen gebruiken.quote:Riccardo Scarpati (68253166) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 2 830
Loon: 1 176 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Wedden dat je over een half jaar weer een nieuwe kooptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:08 schreef Egamer het volgende:
[..]
Gekocht voor 200.000¤, misschien te veel, maar ik ben wel van plan om deze speler echt lang te kunnen gebruiken.
Hehe kan, maar ik verdien dit weer terug met 2 thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wedden dat je over een half jaar weer een nieuwe koopt
hier heb je dus niets aan he. een speler presteert niet naar zijn uitstekend pm als hij maar slecht conditie traint :'{quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:08 schreef Egamer het volgende:
[..]
Gekocht voor 200.000¤, misschien te veel, maar ik ben wel van plan om deze speler echt lang te kunnen gebruiken.
Conditie is wel slecht, maar ik ga dat wel opkrikken.
Ja, wil idd 4-5 weken trainen, want de rest van m'n team had al op 't begin toen ik startte met Hattrick een lage conditie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hier heb je dus niets aan he. een speler presteert niet naar zijn uitstekend pm als hij maar slecht conditie traint :'{
hoe lang wil je conditie gaant trainen? deze heeft zeker 4-5 weken nodig
Nog een laatste tip van mij ook: probeer ze op die leeftijd met wat meer ervaring te krijgen. Dat scheelt je verkeerde breedte passes en bijkomende frustraties.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja, wil idd 4-5 weken trainen, want de rest van m'n team had al op 't begin toen ik startte met Hattrick een lage conditie.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja, wil idd 4-5 weken trainen, want de rest van m'n team had al op 't begin toen ik startte met Hattrick een lage conditie.
Nouja, het middenveld dan.quote:
Jeugdopleiding?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef Grumpey het volgende:
wat moet je met 15 miljoen als je geen rente meer krijgt?
Hoewel mijn team minder goed is dan het jouwe zit er bij mij het verschil in kwaliteit ook bij de keeper. Ik wil ook graag weten of goed-->formidabel veel uitmaakt voor je ratings aangezien mijn algehele verd ratings niet super zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:39 schreef Lennox het volgende:
Geen gepimp, maar een serieuze vraag. Momenteel heb ik 1.6 Miljoen over. Net gepromoveerd naar VII.340 en wil gelijk doorstomen naar VI (ambitieus)
Ik train verdedigen en mn spelers achterin hebben redelijk / goed passen. Tot zover.
Keeper: Goed (matig ervaring / goed leider)
Verdediging: (Trainingslinie) 2x wonderbaarlijk (20), 3x briljant (19).
Winger: Wereldklasse
Middenveld: Briljant (Goddelijk SP), Uitmuntend (uitmuntend ervaring)
Aanval: Wereldklasse, Briljant.
Mijn vraag. Dit geld uitgeven of oppotten? Uitgeven? Zo ja: Waar aan? Ook met het oog op mijn competitie en dat ik hoogstwaarschijnlijk (gedwongen) ga counteren.
Misschien dat een kijkje teveel gevraagd is , maar zou het tof vinden als er iemand zijn licht over wil laten schijnen.
potentiële u20 kopen en trainen volgend seizoen? dit samen met een uitstekend coach?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef Grumpey het volgende:
wat moet je met 15 miljoen als je geen rente meer krijgt?
jij hebt wel een goed team trouwens, ook al doe je hetmaar een half jaar langer dan ik. Ik heb het gevoel dat ik dit seizoen beetje stil heb gestaan, daarvoor schoot ik nog wel omhoog.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef Lennox het volgende:
Thanks boys.
Ruben Thuring staat er op voor 500k. Maar hopen op een bidwar (Wel redelijk ervaring, [koppen])
Heb nu een startbod gedaan op: Bart Immerhousen (27425734)
Hou dan nog wat geld over en van dat andere geld kan ik nog op mijn gemakje naar een keeper gaan kijken.
Ik heb t ff voor je na gekeken en dit zijn mijn 2 keepers. Met de ene haal ik 3 en een halve ster en met de ander 3 sterren. En het scheelt vervolgens maar iets van 1 a 2 sub niveau´s voor mn verdedigings ratings. Dus wil je een betere keep neem er dan 1 van formidabel of uitmuntend. Dan merk je meer verschil. Suc6 ermee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoewel mijn team minder goed is dan het jouwe zit er bij mij het verschil in kwaliteit ook bij de keeper. Ik wil ook graag weten of goed-->formidabel veel uitmaakt voor je ratings aangezien mijn algehele verd ratings niet super zijn.
quote:Fanclub: 1010 leden
quote:12-03-2007 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
ah al gevonden, staat dus gewoon op hattrick wikiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef truStie het volgende:
Is er eigenlijk ergens een site waar staat wat de belangrijkste stats zijn voor spelers op een bepaalde positie (en persoonlijke order).
Oe, die laatste, da's een goeie, ja! Daar ga ik ook wel effe voor zitten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef MacMauser het volgende:
Doelstellingen nieuwe seizoen:
- Minimaal 3de worden in mijn nieuwe div VI
- Ronde 3 voor de beker.
- 220 hatstat halen
- Me fatsoenlijk verdiepen in het nieuwe jeugdsysteem
Je traint verdedigers toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond eens een keer 4-5-1 geoefend... haalde gewoon 101 hatstats met een woedende TS en 0,0 ervaring met het systeem en 4 trainees in de verdediging
Hoop dat ik zo volgend seizoen vier systemen kan gebruiken: 4-4-2, 3-5-2, 5-3-2 en 4-5-1
Ik begon ook al te twijfelen. (hij traint toch verdedigen????) Lijkt me geen slimme actie!!! Dan kan je beter 5 3 2 en 5 4 1 oefenen dat zijn allebij aardige counter opstellingen en je hebt igv nood nog 442 over! (heb ik me laten vertellen door ervaren en slimme FOK Hattrickers die ook verdedigen trainen) Maar t lijkt me in jou geval ook verstandige VULTURE!!!! Tenzij je wil gaan overstappen naar positie spel oid. Er is daar all1 niet zoveel winst mee te boeken als met verdedigen trainen!!!!! Maar de keuze is aan jou. Tenzij je zo vaag (en kansloos) wil gaan doen als een bepaalde FOK hattricker hier ook deed laatst.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je traint verdedigers toch?
Niet om lullig te doen, maar je gooit wel extreem veel geld weg zo. Competitie wil je 3-5-2 spelen, friendly speel je 4-5-1 = 7! trainees per week. Dat kost je 3 trainees per week. Pakken we een winst van 10k per week per trainee = 30k per week. x 15 weken ofzo. Scheelt je 450k per seizoen en dat is nog aan de lage kant. Tot vorig seizoen ging je van 20k per trainee per week uit (winst).
Dan heb je volgens mij iets van 500k op de bank staan ofzo...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wtf is dit nu weer voor wapenfeit: 04-03-2007 Cash is king 5 277846
Ik speel normaliter 3-5-2 en doordeweeks 5-3-2... maar omdat ik afgelopen week al 5-3-2 heb gespeeld heb ik nu een keertje 4-5-1 gekozen... ik heb op dit moment ook maar 7 trainees... ik weet dat ik trainingsplaatsen weggooi maar op zondag wil ik sowieso mijn beste verdedigers opstellen om mijn resultaten te waarborgen, daar zitten nu twee trainees bij... de overige 5 spelen op woensdag... als ik 10 trainees heb zou ik wel wat meer kunnen verdienen op den duur maar daar lijden mijn prestaties onder en dat heeft ook weer andere consequenties... minder supporters, minder sponsors etc...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Je traint verdedigers toch?
Niet om lullig te doen, maar je gooit wel extreem veel geld weg zo. Competitie wil je 3-5-2 spelen, friendly speel je 4-5-1 = 7! trainees per week. Dat kost je 3 trainees per week. Pakken we een winst van 10k per week per trainee = 30k per week. x 15 weken ofzo. Scheelt je 450k per seizoen en dat is nog aan de lage kant. Tot vorig seizoen ging je van 20k per trainee per week uit (winst).
Ik ben 3 seizoenen in VIII gebleven. Altijd minimaal op de tweede plaats. Juist de lagere divisies lenen zich ervoor om met 5 verdedigers te spelen. Als ik naar mezelf kijk: Het is alleen maar goed geweest om even in VIII te blijven hangen. Met defs trainen kan je zo veel geld verdienen (ook wat je niet ziet, maar in je A en B team rondloopt). Resultaten kan je echt met 5-4-1 en 5-3-2 halen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel normaliter 3-5-2 en doordeweeks 5-3-2... maar omdat ik afgelopen week al 5-3-2 heb gespeeld heb ik nu een keertje 4-5-1 gekozen... ik heb op dit moment ook maar 7 trainees... ik weet dat ik trainingsplaatsen weggooi maar op zondag wil ik sowieso mijn beste verdedigers opstellen om mijn resultaten te waarborgen, daar zitten nu twee trainees bij... de overige 5 spelen op woensdag... als ik 10 trainees heb zou ik wel wat meer kunnen verdienen op den duur maar daar lijden mijn prestaties onder en dat heeft ook weer andere consequenties... minder supporters, minder sponsors etc...
goed verdedigen trainen vergt wel offers. daar kies je voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel normaliter 3-5-2 en doordeweeks 5-3-2... maar omdat ik afgelopen week al 5-3-2 heb gespeeld heb ik nu een keertje 4-5-1 gekozen... ik heb op dit moment ook maar 7 trainees... ik weet dat ik trainingsplaatsen weggooi maar op zondag wil ik sowieso mijn beste verdedigers opstellen om mijn resultaten te waarborgen, daar zitten nu twee trainees bij... de overige 5 spelen op woensdag... als ik 10 trainees heb zou ik wel wat meer kunnen verdienen op den duur maar daar lijden mijn prestaties onder en dat heeft ook weer andere consequenties... minder supporters, minder sponsors etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |