Ok, het blijft een te hoge papwaarde, maar soi, het is onder controle.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:31 schreef Mukie het volgende:
Thanks allemaal.
Heb de uitslag gekregen. Het waren al iets minder "foute cellen", maar nog steeds pap3b aanwezig.
Toch al een stuk blijer, aangezien het minder ernstig is dan de vorige keer.
Nu weer een half jaar wachten tot de volgende test.
Sterkte ZD.Zal voor je duimen de 10e.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:31 schreef Mukie het volgende:
Thanks allemaal.
Heb de uitslag gekregen. Het waren al iets minder "foute cellen", maar nog steeds pap3b aanwezig.
Toch al een stuk blijer, aangezien het minder ernstig is dan de vorige keer.
Nu weer een half jaar wachten tot de volgende test.
Sterkte ZD.Zal voor je duimen de 10e.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef Leah het volgende:
Het spijt me, maar je hebt OF een hele slechte gyn, (en in dat geval zou ik een andere zoeken), of je schrijft het erger als het is.
Die opmerking mag je uitleggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef Leah het volgende:
Het spijt me, maar je hebt OF een hele slechte gyn, (en in dat geval zou ik een andere zoeken), of je schrijft het erger als het is.
Als je al seksuele ervaringen hebt gehad doen ze het niet meer, omdat de kans dat je hpv hebt dan al erg groot is en vaccinatie niet achteraf werkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:20 schreef Mukie het volgende:
Sterker nog, ze willen het in het standaard vaccinatiepakket opnemen.
En de zorgverzekering zou dat, vind ik althans, moeten vergoeden, maar of ze dat al doen moet je bij je eigen zorgverzekering even navragen.
Zoals ik al eerder schreef heb ik zelf nogal wat ervaring met eea, en zoals Mukie het beschrijft is het een hele vreemde gang van zaken. Waar ik bang voor ben is dat vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten, denken dat dit een normale gang van zaken is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die opmerking mag je uitleggen.
Je mag me echt even uitleggen hoe het standaard dan gaat of wat er zo slecht aan is. Aangezien ik inmiddels toch al een kleine 4 gynaecologen "versleten" heb. En deze persoon te boek staat als een van de beste in zijn vak.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef Leah het volgende:
In het begin ging ik idd eerder al terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Een half jaar, zo lang? Ik moet om de 4 maanden, moest je na de eerste keer ook pas na een half jaar?
dan moet je ff nadenken voordat je zoiets een een dergelijk serieus topic plaatstquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef Leah het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef heb ik zelf nogal wat ervaring met eea, en zoals Mukie het beschrijft is het een hele vreemde gang van zaken. Waar ik bang voor ben is dat vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten, denken dat dit een normale gang van zaken is.
Het staat er idd een beetje lullig, waarvoor mijn excuses, het was zeker niet bedoeld als kutopmerking.
Even tellen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef MUUS het volgende:
Okay, even resumé, want ik snap even wat dingen niet.
Hoe vaak is er nu wat bij je weggehaald?
Worden er bij jou bij de colposcopie 'hapjes' weggehaald of echt hele schilletjes/stukjes?
Waarom is deze pap3 ineens minder slecht dan de vorige keer terwijl dat dezelfde pap-uitslag was?
Waarom doen ze nu niets aan deze uitslag en is het weer wachten op de volgende test? Het verdwijnt niet zomaar, dus ik snap 'm niet. Wat is het plan?
Heb je een inwendige echo gehad van de baarmoeder en de eierstokken?
I know, vandaar dat ik meer info wilde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef MUUS het volgende:
En Leah bedoelt het niet slecht, want zo'n user is ze niet. Ze snapt waarschijnlijk ook bepaalde delen van het verhaal niet, that's it. Het komt er voor sommigen wat rot uit, maar dat hebben we allemaal wel eens, hè?.
Dank, want het was idd niet zo rot bedoeld als dat het er staat. Ik kom hier later nog even op terug, als de koters (hopelijk) liggen te slapen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
I know, vandaar dat ik meer info wilde.
Sorry voor mn kutopmerking-opmerking danquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Dank, want het was idd niet zo rot bedoeld als dat het er staat. Ik kom hier later nog even op terug, als de koters (hopelijk) liggen te slapen.
Heb je de OP gelezen? Ik denk dat Mukie hem bewust hier heeft neergezet, het gaat namelijk niet alleen om het geneeskunde-aspect.quote:
Nog een ervaringsdeskundige hier. Met inmiddels ook een gezonde zoon (waarvan binnen 4 maanden zwanger...)quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef Mukie het volgende:
Deze pap is minder slecht dan de vorige omdat de concentratie minder is, zoals ik het heb begrepen, dan de vorige keer.
Mukiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:03 schreef Mukie het volgende:
Ik zal hem eens wat gaan vragen over die CIN waardes dan.
Want daar heeft hij het niet over gehad.
Thx Moonah.
Lief, allemaal heel erg liefquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mukie![]()
Had een tijd nix gehoord van je, vroeg me al vaak en lang af hoe het met je was. Maar wou je eigenlijk ook niet direct op de vrouw af vragen hoe het met je was, omdat ik niet de zoveelste wou zijn waardoor je weer je verhaal moest vertellen en dat aanroeren wou wat onrust bij je teweeg brengt.
Goed van je dat je het hier neerzet, waar ik bij toeval achter kwam.
Schrijven is 1 ding, dat zal je ook helpen. Ander punt is uiteraard positief proberen te blijven, hoe kut dat ook is om te zeggen en hoe moeilijk dat ook is om soms te zien.
Drom Mukie, ik wens je veel kracht en sterkte toe bij dit alles en dat jullie samen het positieve de boventoon kunnen laten zijn.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef Mukie het volgende:
Inmiddels is het al augustus en heb ik 2 weken geleden nog een uitstrijkje moeten laten nemen. Ook zei de gyn tegen me dat het nu "erop of eronder" zou worden. Als het aantal foute cellen nog steeds hetzelfde waren, dan werd dat stukje weggehaald, als het er meer zouden zijn, dan werd het opereren.
Afgelopen maandag heb ik de uitslag gekregen en ben er zelf nog een beetje beduusd van. Kan het gewoonweg niet geloven. Maaaaaaar *tromgeroffel* Ik heb nog maar PAP1![]()
![]()
Wel merk ik nu dat ik kapotmoe ben, van alles op te kroppen enzo. Maar Mega Mega happy!!!
Hoe is het nu DE?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]pap 1
wat goed zeg!
ook "ervaringsdeskundige" hier, had verleden jaar pap3b (schrikken! siowieso al maar zeker omdat de woorden voorstadium en kanker gaan vallen), lisexsisie gehad en bij het controle uitstrijkje na een half jaar ook pap 1
. Nu moet ik in sept terug komen (na drie maanden ipv zes) omdat er wel nog klachten zijn maar goed, ik ga ervanuit dat alles ok blijft
![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:07 schreef DarkElf het volgende:
GoedHad wederom een pap 1 dus was erg blij.
De klachten die ik toen nog had en heb komen wrs van de pil en daar ga ik mee stoppen...
Ik mag in maart weer.
En hoe is het met jou? wanneer mag jij weer?
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef zwartedoos het volgende:
Na alle ellende had ik nu ook pap1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |