Beschuitbollen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef Houniet het volgende:
dat was in de periode dat jij met je beschuitbollen aan het klooien was
paar weken daarna was het bij mij ook voorbij
dit stukje tekst...quote:You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now - here he comes
He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentlemen
Like you imagined when you were young
ook weer zo'n fantastische zinquote:Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr Brightside
Ik heb wel eens een cover van Mr. Brightside gehoord..quote:Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik heb volgens mij ooit eens horen zeggen dat Mr. Brightside een cover was.. Of lul ik nu iets heel stoms en zit ik compleet verkeerd?![]()
Dan vind ik dit veel mooier:quote:
quote:If I only knew the answer
If I change my way of living
And If I pave my streets with good times
Will the mountain keep on giving
And if all of our days are numbered
Then why do I keep counting
Ditzelfde heb ik over All These Things gehoord.quote:Op maandag 23 april 2007 16:16 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik heb volgens mij ooit eens horen zeggen dat Mr. Brightside een cover was.. Of lul ik nu iets heel stoms en zit ik compleet verkeerd?![]()
Is dat serieus bedoeld?quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ditzelfde heb ik over All These Things gehoord.
Het hele album zijn gewoon covers![]()
Hebben we in deze post al gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef Houniet het volgende:
Breaking my back just to know your name
vind het gewoon een leuke zinquote:
idd nog niet eens een slecht nummer zeg!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef Merkie het volgende:
Op de Spider-Man 3 soundtrack staat een nieuw nummer, genaamd Move Away. Is te vinden op internet. Best tof nummer.
Leuk nummer inderdaad. Er staat ook een nieuw Wolfmother nummer opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef Merkie het volgende:
Op de Spider-Man 3 soundtrack staat een nieuw nummer, genaamd Move Away. Is te vinden op internet. Best tof nummer.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuk nummer inderdaad. Er staat ook een nieuw Wolfmother nummer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |