My list heb ik echt een hekel aan. Sta ik standaard over. Verder vind ik er niet echt een slecht nummer op staan. Bling vond ik eerst niks, maar nu ik hem live gehoord heb is hij vet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef MaJo het volgende:
Alle nummers op Sam's Town tot Bones, daarna wordt het saai. Van Hot Fuss: Jenny was a friend of mine, Mr. brightside, Somebody told Me en All these things that I've done
This river is wild !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:25 schreef MaJo het volgende:
Alle nummers op Sam's Town tot Bones, daarna wordt het saai. Van Hot Fuss: Jenny was a friend of mine, Mr. brightside, Somebody told Me en All these things that I've done
Jep, dat nummer overklast zelfs Mr. Brightside.quote:
Geweldig stukje inderdaad!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef woeshie het volgende:
Sometimes I’m nervous when I talk, shake a little.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef woeshie het volgende:
Hoe meer ik This River Is Wild hoor, hoe leuker ik het vind![]()
Sometimes I’m nervous when I talk, shake a little.
Or should I just get along with myself? I never did get along with everybody else.
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind read my mind echt tof..
ik ben naar The killers gaan luister met de bekendmaking van de nieuwe xbox, sindsdien elke dag The killers.
http://www.mtv.com/music/artist/killers_the/videos.jhtmlquote:
Het staat er inderdaad een beetje appart, ik heb het over de release party ja! Daar hebben ze toen een optreden gegeven, sinsdien luister ik het heel veel..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef soul114 het volgende:
[..]
http://www.mtv.com/music/artist/killers_the/videos.jhtml
Zie daar wel iets met X Box tussen staan, maar echt snappen doe ik het ook niet.
Misschien hebben ze opgetreden tijdens de X Box release party of is hun muziek ergens gebruikt (in een game ofzo?).
Hierbij mijn interpetatie van het nummer, kan natuurlijk zijn dat de text heel anders bedoeld is!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
top! dat wist ik niet!
maar ehm, ff vraagje over het nummer "somebody told me "
Ik snap de tekst niet echt, weet iemand waar ik de betekenis van de tekst kan vinden?
merci!
Lijkt op een situatie in een kroeg, hij wil haar naam te weten komen. Na 17 nummer is hij het zat.quote:Breaking my back just to know your name
Seventeen tracks and I've had it with this game
I'm breaking my back just to know your name
Het is niet heilig waar hij is, worden veel zonden gepleegd. Het kan zo gebeurd zijn 'In the blink of an eye'.quote:But heaven ain't close in a place like this
Anything goes but don't blink you might miss
Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight
Deze zin slaat op het refrein.quote:Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
Ze valt niet op jongens maar op meisjes.quote:Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
Geen idee wat ze hier mee willen zeggen, misschien dat hij zich zelfverzekerd voelt. Het is niet onbekend dat hij kans maakt/heeft.quote:That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
Hij gaar weg zonder haar.quote:Ready? Let's roll onto something new
Taking its toll and I'm leaving without you
Had ik al gehad.quote:Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight
Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
Well somebody told me
You had a boyfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
A rushin', a rushin' around
Hij wil het toch proberen oid.quote:Pace yourself from me
I said maybe baby please
But I just don't know now
When all I wanna do is try
Klaaar, zo had ik het nummer opgevat..quote:[x3]
Somebody told me
You had a boyfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
A rushin', a rushin' around
een beetje gaar..quote:Well somebody told me
You had a boyfriend
De tekstquote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de tekst van Mr. Brightside nu ook even goed bestudeerd!
Wat een toptekst!
Kan mezelf wel een beetje vinden in de tekst!
Ja mij boeit het niet zo omdat ik 'm al heb gezien, het was meer een tipquote:Op zondag 22 april 2007 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
weet ik niet, moet je even kijken
Als je die betekenins neemt, dan snap ik het niet helemaal meer...quote:clothing that is conventionally worn by the opposite sex (especially women's clothing when worn by a man); "he went to the party dressed in drag"; "the waitresses looked like missionaries in drag"
drag [the ~]quote:Op zondag 22 april 2007 13:40 schreef Goover het volgende:
"And she's taking a drag"
Dat zinnetje snap ik niet helemaal. 'taking a drag':
[..]
Als je die betekenins neemt, dan snap ik het niet helemaal meer...
Als ik dat zinnetje weg laat, dan gaat het gewoon over een meisje die nu niet meer bij hem maar bij een ander is. (Denk ik)
absoluut, heerlijke tekstquote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef JeroenV het volgende:
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr Brightside
I never...
![]()
Kan me er ook wel in vinden ja.
Jenny was a friend of mine is toch wel 1 van mijn favo nummers.quote:We took a walk that night, but it wasn't the same
We had a fight on the promenade out in the rain
She said she loved me, but she had somewhere to go
She couldn't scream while I held I close
Ja klopt, drag heeft nogal veel betekenissen. Gezien de minder complexe zinnen in de rest van het nummer lijkt het trekje aan een sigaret wel de meest logische betekenis.quote:Op zondag 22 april 2007 13:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
drag [the ~]
trekje aan een sigaret
Naar mijn inzien ging het altijd over zijn vriendin die vreemd gaat (in zijn hoofd of echt, daar kom ik nog niet echt uit) en hij het maar toe laat...
Ik heb dat vooral met Andy your a star, Read my mind, bling. En natuurlijk Mr Brightside. Mr Brightside de reden daar voor is dat mijn vriendin me ook wat geflikt had.quote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Het nummer kan me kippenvel bezorgen als het op de juiste momenten gedraaid wordt..
Bling heb ik niet zoveel mee, al is het live wel vet.quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met Andy your a star, Read my mind, bling. En natuurlijk Mr Brightside. Mr Brightside de reden daar voor is dat mijn vriendin me ook wat geflikt had.
Ach, mijn vriendinnen hielden nooit zo van mijn muzieksmaakquote:Op zondag 22 april 2007 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn ex vriendin vond The Killers ook echt geweldig, beetje raar gegaan allemaal tussen onsmaar soms wel kut momenten als ik alleen ben en dan The killers luister.
Dan gaat het ook weer een tijdje goed.
Muziek maakt het laatste jaar echt een deel uit van mijn leven, Kan niet zonder.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, mijn vriendinnen hielden nooit zo van mijn muzieksmaak
En muziek is voor mij laatste jaren ook steeds belangrijker geworden... Kan ook niet meer zonder
zoiets heb ik er ook meequote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Zijn ze daar zo populair dan?
Ik leerde ze kennen door Somebdy told me...
Wel grappig.. Ik was op vakantie en had een 'fuck alle vrouwen moment' nadat iemand me wat geflikt had![]()
Ik voelde me klote en echt op dat moment liep ik op straat en hoorde ik dat Brightside gedraaid werd. Wat ging ik toen los..Toen kwam daarna ook nog Somebody en was het helemaal feest
![]()
![]()
Het nummer kan me kippenvel bezorgen als het op de juiste momenten gedraaid wordt..
Mwah, zo doorslaggevend is het niet bij mij. Al is het wel een zeer groot pluspunt en is een meisje gelijk veel interessanter als je ermee leuk over muziek kan kletsen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Vrouwen die mijn muzieksmaak niet kennen of er niet naar (kunnen) luisteren maken bij mij niet eens een kansHoeft natuurlijk niet helemaal het zelfde te zijn, mag best nog verschillen, maar niet TE veel.
Apartquote:
Boh ja.. behoorlijk slechte scene ja pff...quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er zit trouwens een nogal tenenkrommende scene in The Holiday, waar Cameron Diaz heel hard en vals met Mr Brightside meeblert![]()
Idd een tekst soms kippenvel bij te krijgen (juiste momenten)quote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De tekst
I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss
Now I'm falling asleep
And she's calling a cab
While he's having a smoke