You betquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een slimme kloon![]()
Dus als wij ooit een bom moeten bouwen komt het goed ?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus als wij ooit een bom moeten bouwen komt het goed ?![]()
Mooi, ik heb toevallig nog een lijstje met gebouwen ...quote:
Niks mis met mn huisquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi, ik heb toevallig nog een lijstje met gebouwen ...
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Die titel: Donner buigt zich over zwangere zelfstandige
Is het geen weps ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Afzuigkap het volgende:
Er zit een tering grote bij in m'n kamer![]()
Die steken niet zo snelquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Afzuigkap het volgende:
Er zit een tering grote bij in m'n kamer![]()
Dierenbeulquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die steken niet zo snel![]()
Ik zou hem trouwens dood slaan![]()
quote:
Hij zit op m'n witte deur en op een foto die erop geplakt is met plakband, dat wordt een teringgrote vlek. Heb een foto gemaakt, komt eraanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die steken niet zo snel![]()
Ik zou hem trouwens dood slaan![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Zo blond ben ik nou ook weer niet en thank god no want daar ben ik allergisch voor, wespensteken dan..
[..]
Hij zit op m'n witte deur en op een foto die erop geplakt is met plakband, dat wordt een teringgrote vlek. Heb een foto gemaakt, komt eraan
Okquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Zo blond ben ik nou ook weer niet en thank god no want daar ben ik allergisch voor, wespensteken dan..
Wat is het verschil tussen een hommel en een bij trouwens?quote:
Een hommel is veel dikker groter en harigerquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een hommel en een bij trouwens?
Ik luisterde net dit hahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Mijn god, ik luister Eminem
Ben ik nog te redden ?![]()
![]()
Een hommelquote:
Denk dat t een hommel is maar hij maakte wel tering veel geluid toen ie m'n kamer in vloog. Schrok me de pleures toen ik hem zag vliegen. Hij is trouwens nog steeds op diezelfde plek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een hommel is veel dikker groter en hariger![]()
Een bij is veul kleiner enzo en die maakt niet zown raar geluid als die vliegt![]()
Meer beharing ene stuk groterquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een hommel en een bij trouwens?
Gelukkig kan ik niet op m'n deur zittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een hommel![]()
![]()
Die beesten doen nietsJe moet er alleen niet op gaan zitten
![]()
Je kent de glas + papier manier ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Denk dat t een hommel is maar hij maakte wel tering veel geluid toen ie m'n kamer in vloog. Schrok me de pleures toen ik hem zag vliegen. Hij is trouwens nog steeds op diezelfde plek.
Iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een hommel![]()
![]()
Die beesten doen nietsJe moet er alleen niet op gaan zitten
![]()
Wat zijn het toch allemaal pleures enge beestenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer beharing ene stuk groter
Hommel:
[afbeelding]
Bij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik niet op m'n deur zitten![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kent de glas + papier manier ?![]()
Ja, van dicht bij welquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat zijn het toch allemaal pleures enge beesten![]()
Durf ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, maar dan willen ze het glas nooit meer uit
Mwa, gaat nogquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik luisterde net dit hahahaha![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UCLj9eD7U30
Doe ik het wel voor jequote:
Nog ff die papieren ophalen en dan kom ikquote:
Ik had zoeen keer goed opgelet bij biologiequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Hommels steken alleen als ze echt niet anders kunnen. Ze vliegen liever weg
Damn, maak het niet te gek hequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had zoeen keer goed opgelet bij biologie![]()
He, dat nummer heb ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu dit : http://youtube.com/watch?v=ntF-9w3ciT0
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |