Nee.quote:
[PUB SC #1665] - This is the way to eternityquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
zonnig idd![]()
![]()
heeerrrrliiijjkkk lenteee
![]()
hoelaat was je thuis?
nee, die mensjes block ik altijdquote:
uiteraardquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Afzuigkap het volgende:
Haha geweldig dat Boem-Blauw
Zie ik nu pas
Teringvervelend, zit ik te genieten van het heerlijke zonnetje met m'n ramen open gaan die buren van me blowen
iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had graag met je mee gedaan..
al n tijd niet gedaan, ent is er nu perfect weer voor![]()
Doe ji jdan ook vervelend en gooi per ongeluk een emmer water uit t raam ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Afzuigkap het volgende:
Zie ik nu pas
Teringvervelend, zit ik te genieten van het heerlijke zonnetje met m'n ramen open gaan die buren van me blowen
Die negers ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Afzuigkap het volgende:
Zie ik nu pas
HHAHHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[PUB SC #1665] - This is the way to eternity
4 uur ofso
echt nietquote:
heul niet, hun doen eng voor de cam..quote:
Ja, die voelde ik al aankomenquote:
oh bah, oke geen boefje, maar held!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
heul niet, hun doen eng voor de cam..
jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die voelde ik al aankomen![]()
![]()
Met je tramtijden![]()
![]()
Volgende keer loop ik welquote:
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Klaag niet, ik zit hier in een hok met ramen die niet open kunnen de hele dag te wensen dat ik met liiszle op de foto mag en te dromen over een kaastosti...
Tevens heb ik een dwangbuis om...
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd![]()
![]()
Reden om tegen je baas te beweren dat je ernstig gewond ben en naar de EHBO moet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef VlaDje het volgende:
GODVERDOMME KANKER..
Zit ik met een schaar te ouwehoeren en knip ik mezelf half in de kin verdomme
ik ben alleen niet onlinequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill. dan ga ik je weer lastigvallen![]()
![]()
Love You
precies, ik red de mensheidquote:
Is maar klein beetje bloedquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Reden om tegen je baas te beweren dat je ernstig gewond ben en naar de EHBO moet.![]()
Hahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik kom direct!
ik ga wel bi jje buren zitten, erg?![]()
zou ik niet doenquote:
Haha dat is niet eens een heel slecht ideequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doe ji jdan ook vervelend en gooi per ongeluk een emmer water uit t raam ofzo![]()
Dan komt vladi die hele zooi in mekaar trappen jeweets smaatjequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Haha dat is niet eens een heel slecht idee
Nee doe maar niet krijg je weer ruzie enzo
Ochquote:
Ghehe, vetquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan komt vladi die hele zooi in mekaar trappen jeweets smaatje![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe, vet
Komt er straks een hele hippie invasie in RotterdamAllemaal blowende mensen in de achtertuin van je buren die naar wazige muziek luistere
![]()
ze zijn ook goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och![]()
![]()
Nee, ik dwing die gozer wel om door te rijden naar CS![]()
![]()
Heb je die tramtijden nou opgeschreven ;P "Ja, maar ik heb ze van de tramhalte zelf, dus die moeten wel goed zijn"
![]()
Het zijn wel negers hequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan komt vladi die hele zooi in mekaar trappen jeweets smaatje![]()
![]()
![]()
Tssquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze zijn ook goedalleen savonds gaan ze dus anders
maar die had ik dr ook in staan
Idd, anders moet ik je nog komen reddenquote:
Ik heb ook een blaaffert jeweetsquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zijn wel negers heDie maak je daar niet bang mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |