abonnement Unibet Coolblue
pi_47047055


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birth date: October 16, 1977
Hometown: Bridgeport, CT
Nowadays: NYC & LA.
quote:
"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation - nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer - a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older, " he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."
DISCOGRAPHY
Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum (dualdisc staat gepland voor februari 2007)
The Village Sessions (EP - acoustic)

01. Waiting On The World To Change (Ben Harper version)
02. Belief (acoustic version)
03. Slow Dancing In A Burning Room (acoustic version)
04. Good Love Is On The Way (acoustic version)
05. I'm Gonna Find Another You (acoustic version)
06. In Repair (acoustic version)

DVD
Any Given Thursday

SINGLES (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change
Gravity


Trivia
* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* Sinds Waiting On The World To Change worden andere radiozenders ook wakker.
* Bij Johns eerste promotour in Nederland was hij bij Claudia de Breij in de uitzending (3FM). Hier speelde hij No Such Thing.
* Tijdens de promotour van Continuum was hij te gast bij Edwin Evers (538) en Claudia de Breij (3FM).
* Waiting On The World To Change was de eerste single van Continuum, en Gravity de tweede. Laatstgenoemde was de eerste week van december 2006 released.
* John date met Jessica Simpson momenteel.
* John heeft twee Grammy's dit jaar binnengesleept; Best Male Vocal Pop Performance, Best Pop Album. In totaal heeft John 5 Grammy's inmiddels, waarvan drie voor Best Male Pop Vocal Performance ('Your Body Is A Wonderland', 'Daughters', 'Waiting On The World To Change').

Gig Geschiedenis
Melkweg Amsterdam
17 oktober 2006

Setlist:
Belief
Vultures
Stormy Monday
Why Georgia
Slow Dancing in a Burning Room
Good Love is On the Way
Daughters
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Waiting on the World to Change
Gravity
Clarity
No Such Thing
-- toegift --
Dreaming With A Broken Heart
In Repair

SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.myspace.com/johnmayer (blog)
http://blog.honeyee.com/john/ (blog)
www.local-83.com (official fanclub)

[ Bericht 0% gewijzigd door Numbie op 08-03-2007 11:58:39 ]
pi_47047075
Ben nog bezig met aanpassen van OP
pi_47047367
En done
pi_47047566
John.
pi_47048773
teeveepeee


kom nou is terug naar Nederland !!!
you might aswell do the white line
pi_47048786
tvp
pi_47049092
tvp
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47061622
tvp....
pi_47063746
Nouja zal ik dan maar wat leesbaars posten inplaats van de tvp's

alweer een tijdje oud maar wel leuk om door te lezen, 50 Worst Songs Ever (volgens Blender) met op nummer 28:

JOHN MAYER
“Your Body is a Wonderland” 2001
Get this man a cold shower

“Ohhh,” the women of the world sigh, “why can’t I just find a nice guy — you know, someone who’ll compare my breasts to a theme park?” Yearn no more, ladies! Drool never sounded as sweet as it does on this slow-stirred ode to daytime sex — but even from the otherwise charming Mayer, it’s still drool. What’s more, sunny acoustic guitars belie some creepy undertones: When Mayer rasps “Discover me discovering you” and “I’ll use my hands,” it sounds as though he’s sitting in a dark room, playing pocket pool to a camera he planted in the women’s lavatory.

Worst Moment Mayer describes the “deep sea of blankets” on his bed. Ewww!

(Mmm I actually like songs on that list )
pi_47110968
James Morrison gaat gewoon openen voor John deze zomer... Met als support Ben Folds!!! Mijn goeie god; heb never nooit gedacht dat dromen werkelijkheid konden worden
pi_47113331
En dan is de man in Europa (like now met Jessica in Rome) speelt'ie geen shows...
pi_47118686
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef Numbie het volgende:
James Morrison gaat gewoon openen voor John deze zomer... Met als support Ben Folds!!! Mijn goeie god; heb never nooit gedacht dat dromen werkelijkheid konden worden
Hoe geweldig is het als je daarbij kunt zijn.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47121676
Ik ben de afgelopen weken echt weer verslaafd aan In Repair. Zo relaxed vind ik die op het moment.
pi_47126157
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef Numbie het volgende:
James Morrison gaat gewoon openen voor John deze zomer... Met als support Ben Folds!!! Mijn goeie god; heb never nooit gedacht dat dromen werkelijkheid konden worden
Voor mij is dat pas een droom die werkelijkheid wordt op 't moment dat die tour HIER naartoe komt. Tot die tijd is het gewoon WREED en cru
Duidelijk gevalletje van WWWH (Waarom Wonen Wij Hier?) syndroom
pi_47126511
Zijn eerdere cd's zijn veel leuker.
pi_47127399
Als je van pop houdt wel ja
pi_47156456
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:17 schreef Gosjke het volgende:

[..]
Duidelijk gevalletje van WWWH (Waarom Wonen Wij Hier?) syndroom
*zucht* idd ja
pi_47164101
Die Stripped zooi klinkt fijn
pi_47181257
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47183880
quote:
Some people call this trip a "Roman Holiday" but I call it a very expensive way to get new desktop pictures for my Mac
LMAO
pi_47189522
De man is weer op dreef...
pi_47202240
Hey Jill.. die foto is een beetje jij op de Rocca
pi_47225740
En hij heeft nog een blog gepost met een foto van het uitzicht in Rome....
pi_47229069
Deze foto is meer mij op de Rocca

Zal die pic eens opzoeken.
pi_47249186
Roddeldingen lezen? Wie ik?

John & Jessica Have “Public Affair”
Jessica Simpson and John Mayer show their love is undeniable as they step out together holding hands on Thursday afternoon in Rome, Italy. The canoodling couple arrived at the Leonardo da Vinci Airport this morning and were then driven by van to their hotel in the center of town. Acting very much like an affectionate couple, John and Jessica lingered over a romantic lunch at the upscale Dal Bolognese restaurant. Jessica, 26, and John, 29, have been spotted out together for months but made their romance official last month, posing together for pictures at a Grammy afterparty.

http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=03&evt=john_mayer_jessica_simpson_holding_hands&pic=john-mayer-jessica-simpson-holding-hands-01.jpg


When in Rome… Do as John & Jessica Do
Lovebirds Jessica Simpson and John Mayer continue their romance in Rome on Saturday with a shopping trip to Yves Saint Laurent and a dinner date. Right before dinner, Jessica signed a few autographs for fans as the singer couple left their luxurious suite at Hotel De Russie. For more pictures from John and Jessica’s Dinner Date in Rome:

http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=03&evt=jessica_simpson_john_mayer_rome&pic=jessica-simpson-john-mayer-rome-01.jpg


John & Jessica: Pizza! Pizza!
John Mayer and Jessica Simpson continue their vacation in Rome, Italy on Sunday afternoon with a lunch date at a pizzeria Da Sabatino (Le Cave di S. Ignazio). Jessica does not look to happy with the choice of restaurant — perhaps she prefers Pizza Hut and those cheesy bites! (Jessica was/is a Pizza Hut spokesperson.) John later goes out alone to capture the essence of Rome by snapping a few photographs of his own.

http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=03&evt=john_mayer_jessica_simpson_italy&pic=john-mayer-jessica-simpson-italy-01.jpg


Mayer & Simpson: It’s Over!
Their European sojourn comes to an end!

John Mayer and Jessica Simpson cut their week-long vacation short, arriving at Fiumicino Airport on Monday afternoon in Rome, Italy. Ever the gentleman, John handles the luggage. John even helps Jessica repack her Louis Vuitton toiletries case. Coin slot alert!!

http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=03&evt=john_mayer_jessica_simpson_rome_italy&pic=john-mayer-jessica-simpson-rome-italy-01.jpg

[ Bericht 22% gewijzigd door Jill-RMC op 13-03-2007 23:44:42 ]
pi_47270475
Heerlijk zo'n overzichtje merci!
Trouwens, dat stoppelbaardje/snorretje op die laatste foto's is te vies voor woorden...
pi_47272643
Jill.. seriously.. step away from that website
Op sommige van die foto's had John wel een ernstig fijne outfit aan trouwens. Andere foto's daarentegen (zoals Numb al ff subtiel aankaartte )
pi_47279087
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:05 schreef Numbie het volgende:
Heerlijk zo'n overzichtje merci!
Trouwens, dat stoppelbaardje/snorretje op die laatste foto's is te vies voor woorden...
Dat ding er ook echt bij.
Trouwens Jessica staat er ook niet al te flatteus op
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47280846
Waar grote zonnebrillen dan wel niet goed voor zijn
pi_47283591
http://buzznet-00.vo.llnw(...)hn-mayer-rome-07.jpg

John zn voet is bijna 2x zo groot als Jessica's hoofd
pi_47284355
Hahahaha, goed gevonden Leuke foto man
pi_47290841
Nu ik zo kijk lijkt die foto ook net alsof het 1 seconde is genomen voordat ie haar voor dr hoofd trapte
pi_47299578
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef nemesis4 het volgende:
http://buzznet-00.vo.llnw(...)hn-mayer-rome-07.jpg

John zn voet is bijna 2x zo groot als Jessica's hoofd
Sasquatch
I'm an assassin and I had a job to do
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:15:31 #34
167723 sanni
Acima de seu
pi_47310763
Als je de foto in de Op goed bekijkt vanuit een bepaalde hoek dan lijkt het net
het gezicht van Jim Morisson. Trouwens zag hem gisteravond nog in de Dave
.Chappelle show
pi_47315571
Bij lack aan nieuw werk is er zoals Jill al aantoonde, gelukkig de internetpaparazzi nog...
Filmpie!

http://x17online.com/cele(...)ir_separate_ways.php

Jess stapt een auto in terwijl ff verderop John de valet betaalt, en vervolgens wegrijdt in z'n Porsche Cayenne (die hij blijkbaar nog steeds heeft ) zonder Jess
pi_47320245
Hij heeft wel de leuke gepimpte versie van de Cayenne...maar het blijft een soccermom-porsche
pi_47332823
John Mayer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_47402775
http://x17online.com/cele(...)dies_over_dinner.php

Zo vind je nog eens iets op zondag...
pi_47403483
Mijn enige reactie op die link is: veel mannen zien er beter uit met een beetje stoppels.. John ain't one of them
Die comments onderop die pagina zijn overigens wel komisch. "my boobies are hungry" hahaha!
pi_47403832
Het is ècht een heel vies snorretje idd

Heb verder ook weinig nieuws te vertellen. De man heeft vakantie.
pi_47406232
Ik vind zelfs Brandon Boyd's vieze snorretjes nog plezieriger om naar te kijken

Misschien wordt 't tijd dat die tour met Jamesie begint. Levert, naast een hele hoop afgunst van mijn kant, misschien nog enigszins interessante foto's en setlists op van de andere kant van de wereld
pi_47408871
Dat laatste zeker ja... Jammer genoeg worden de supports meestal niet getaped...
pi_47420304
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef Numbie het volgende:
James Morrison gaat gewoon openen voor John deze zomer... Met als support Ben Folds!!! Mijn goeie god; heb never nooit gedacht dat dromen werkelijkheid konden worden
Is er niet iemand in dit topic met veul geld? Zodat hij of zij van de zomer op reis gaat naar de 2 concerten in Florida met wat medefokkers?

Nee?

Dan was dit een tvp.
pi_47425141
Weet je wat...als jullie nou eens allemaal geld doneren aan mij dan wil ik mezelf wel opofferen om naar Florida te gaan en wat foto's/filmpjes te maken.

pi_47427965
Haha, als ik het had mochten jullie allemaal mee van me... Maar helaas
pi_47441244
Mijn ik wil zien lijstje - ha dat gaat toch niet lukken sukkel is vandaag groter geworden:
07/08 Mayer / Folds / Morrison, Florida
08/08 Mayer / Folds / Morrison, Florida
09/08 Daft Punk in NYC



Jill, ik vind het lief van je dat je de moeite wil nemen om te gaan. Maar ik wil me wel opofferen voor jullie hoor.

En Numbie, als je morgen de postcodeloterij wint weet ik je te vinden.....
pi_47455089
Argh, wrijf het erin, van een paar weken terug viel hier de postcode loterij.
Alleen de verkeerde postcode
pi_47461967
Ok, matchende horloges, pardon Rolex's, kopen is zoooooo tacky...
pi_47471143
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:11 schreef Numbie het volgende:
Ok, matchende horloges, pardon Rolex's, kopen is zoooooo tacky...
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47525049
John calls Jess snugglebunny
pi_47529721
Ow echt mag ik een teiltje...
pi_47539364
Trouwens Jill, je zei bij mijn review van Iain Archer dat je de man ook live gezien had bij Athlete of zo? Waar en wanneer was dat eigenlijk? Hij stond vorig jaar in London bij Johns voorprogramma
pi_47539536
Begin april van 2005 in de Melkweg?
Grove gok.. maar ik zou 't eik moeten weten, aangezien ik toen nog heb overwogen om ook te gaan...

Edit: Wie bedenkt dit soort geweldige nieuws trouwens? En idd.. geez, van een koppel waarvan in ieder geval de helft een goed stel hersens heeft, had ik toch wat creatievers verwacht
pi_47539682
Dit soort geweldige nieuws komt van het zeer verantwoorde perezhilton.com en mystupidmouth natuurlijk
pi_47540206
Ah natuurlijk! Vanzelfsprelend. Die hebben een reputatie hoog te houden wat dat betreft *proest*
pi_47541937
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef Numbie het volgende:
Dit soort geweldige nieuws komt van het zeer verantwoorde perezhilton.com en mystupidmouth natuurlijk
Over MSM gesproken , ik las dat J&J bij de show van DRH waren.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47543819
't zelfde stond ook bij perez idd

Laat die man ajb weer beginnen met muziek maken, oid. Ben alle paparazzi dingen nu wel weer zat eigenlijk
pi_47544294
Je bent gewoon jaloers op Jessica Numb, geef 't nou maar toe
pi_47544382
Stinkendjaloers, maar niet verder verklappen hoor

Baal er nog steeds van dat ik vier dagen te vroeg wegga uit Canada.
pi_47544547
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:10 schreef Numbie het volgende:
Trouwens Jill, je zei bij mijn review van Iain Archer dat je de man ook live gezien had bij Athlete of zo? Waar en wanneer was dat eigenlijk? Hij stond vorig jaar in London bij Johns voorprogramma
April 2005 om precies te zijn.
pi_47544681
Ik had 't goed!
pi_47554042
Aha, dus jullie hebben waarschijnlijk ook behoorlijk wat nummers van zijn album Flood The Tanks gehoord... Vind Summer Jets en Boy Boy Boy ontzettend fijne liedjes
pi_47586562
Vanavond op het Britse More4 (voor wie het heeft): John live from abbeyroad...

http://www.livefromabbeyroad.com/

^^ klein stukje live footage.
Om er vast een beetje in te komen Anders komende maandag ook op Channel4.
pi_47634930
En ook op tryjm staan nu de links voor de hele show... Niet echt verrassend moet ik zeggen; doet me wel weer enorm denken aan oktober vorig jaar. Good times *zucht*
pi_47636636
Als ie zelf nou ook ff die goede herinneringen oproept in zijn hoofd en ff terugkomt..
Met zijn "in 't voorjaar ben ik er weer"...
pi_47637411
Ja idd. Dela had het ons beloofd potverdrie...
pi_47637514
Maar DeLa was ook een eind weg volgens mij

Al had ik nog wel met 'm op de foto gewild.. gewoon, omdat ie DeLa is
pi_47646101
Ja klopt. Als je ook zag wat Scotty allemaal in de auto's laadde. Niet normaal. Ging net zoveel alcohol mee als evian water... Maar dat terzijde

En omdat je er zelf over begint...


Good times...
pi_47663822
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:14 schreef Numbie het volgende:
Ja klopt. Als je ook zag wat Scotty allemaal in de auto's laadde. Niet normaal. Ging net zoveel alcohol mee als evian water... Maar dat terzijde

En omdat je er zelf over begint...
[afbeelding]

Good times...
Wie is dat dan?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_47670033
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Wie is dat dan?
DeLa, de bassist.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47670076
Blog

Z'n manbag.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47670329
Die aflevering van Friends met die tas van Joey
pi_47670554
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Die aflevering van Friends met die tas van Joey
Oja
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47672927
Die was idd briljant

Vind het wel super dat hij Chad ff zo in het zonnetje zet...

[ Bericht 46% gewijzigd door Numbie op 26-03-2007 20:25:03 ]
pi_47767703
Te Ve Pe

En aan de paparrazzi foto's te zien op tryjm is het vieze snorretje nog steeds niet weg...
pi_47769491
Miss vindt Jess 't hot
*gruwel*
pi_47781382
*ew ew ew jakkie bah*
Wil je niet zulke vieze dingen zeggen?
pi_47923086
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47944460
*droog*
pi_47973264
Ik heb twee vraagjes voor jullie:
- waar kan je in Utrecht TRY! een beetje goedkoop krijgen (<20 euro)

(heel iets anders)

- Heeft iemand van jullie al eens naar john@johnmayer.com gemailt? (dit staat bij "contact john" op z'n blog)
pi_47978472
Dat 1e.. ik zou zeggen: inmiddels bijna overal. In ieder geval hier wel bij Van Leest enzo.

Dat laatste lijkt me niet echt werken. Neem niet aan dat die arme man duizenden mails in de week leest Maar ik heb 't nooit gedaan, dus I wouldn't know.
pi_47980322
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef fjboere het volgende:
Ik heb twee vraagjes voor jullie:
- waar kan je in Utrecht TRY! een beetje goedkoop krijgen (<20 euro)

(heel iets anders)

- Heeft iemand van jullie al eens naar john@johnmayer.com gemailt? (dit staat bij "contact john" op z'n blog)
Plato en boudisque bekeken? Anders via cdwow bestellen...

Niet geprobeerd, wel eens via myspace geprobeerd contact op te nemen. Maar ook nul komma nul respons of course...
pi_48007844
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef Numbie het volgende:

[..]

Plato en boudisque bekeken? Anders via cdwow bestellen...

Niet geprobeerd, wel eens via myspace geprobeerd contact op te nemen. Maar ook nul komma nul respons of course...
Op MySpace heb ik ook een keer iets gestuurd, stond er bij Status Read.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48030329
Nevermind...
pi_48078193
Ja ik ben gisteren bij de mediamarkt, van leest en frs geweest, hadden ze allemaal niet op voorraad. Nog even plato gebeld en die hadden 'm wel, zelfs meerdere. Dus dat komt helemaal goed vind 20 euro trouwens wel duur voor een album...
pi_48084232
Ja is ook duur, daarom had je'm bij cdwow moeten bestellen joh. Was je veel goedkoper uit

Anyway, wordt hier in canada helemaal gek. Zie overal aankondigingen van zijn concert hier de 18e, terwijl ik de 15e al pleite ga...
pi_48096442


Dayum!!!
John Mayer went for a dip in Byron Beach in Australia on Wednesday.
Jessica Simpson was there too, but we'd rather stare at him.
He should be shirtless and dripping wet more often!

www.perezhilton.com
pi_48097141
*blijft zich niet helemaal op d'r gemak voelen met 't idee om John te labelen als "yum".. ondanks dat 't vrij duidelijk is dat ie tegenwoordig meer in de sportschool is dan eerder*
pi_48100877
*zucht*

pi_48101034
In welk forumonderdeel ben ik nou? B&H, SHO of euhhh?
pi_48105537
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef Gosjke het volgende:
*blijft zich niet helemaal op d'r gemak voelen met 't idee om John te labelen als "yum".. ondanks dat 't vrij duidelijk is dat ie tegenwoordig meer in de sportschool is dan eerder*
Numbie heeft daar duidelijk geen last van

En ja, we moeten toch wat.. als 't enige nieuws rondom de man zijn vriendin is. Had ie maar terug moeten komen in 't voorjaar, zoals ie toen zelf zei. Eigen schuld
pi_48200574
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Numbie heeft daar duidelijk geen last van

En ja, we moeten toch wat.. als 't enige nieuws rondom de man zijn vriendin is. Had ie maar terug moeten komen in 't voorjaar, zoals ie toen zelf zei. Eigen schuld


En ja, idd. We zullen zien wanneer hij nu terugkomt. Hopelijk dit najaar dan maar weer...
pi_48238603


Aan de ene kant zeer triest, en aan de andere kant wel lief
pi_48239618
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef Numbie het volgende:


Aan de ene kant zeer triest, en aan de andere kant wel lief
Ja same here
pi_48250856
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48298038
We gaan maar hopen op de herfst denk ik he...
pi_48323513
Ik luister nu even voor het eerst de extended versie van Route 66, 5 mins opgenomen John Mayer solo
pi_48328537
Ja die is idd erg fijn Can't Take That Plane heeft een zelfde soort feeling als Route 66. Uptempo fijn gitaarwerk, en voor Mayer behoorlijk sterke zang...
pi_48346872
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48350028
Dat is dus echt PRECIES zoals ik me een avond tussen die 2 voorstel he!

pi_48359276
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:00 schreef Gosjke het volgende:
Dat is dus echt PRECIES zoals ik me een avond tussen die 2 voorstel he!

"wanna have sex?" "yeah let's go"
pi_48367654
ROTFLMAO! Gelukkig meer mensen hebben die visie van hun tweeen op de bank
pi_48368156
*kuch* over sex gesproken
quote:
Last month, Jessica Simpson and her lover John Mayer shocked guests at the exclusive luxury Hotel de Russie in Rome by having loud sex.

The 'Employee of the Month' actress was seen having dinner with the American musician in Rome before heading back to Hotel de Russie.

When they got back to their room the couple's bedroom antics could reportedly be heard through the walls reports Female First UK

A source revealed to More magazine: "Jessica and John got back fairly early and stayed in all night. But by the sounds of it, they didn't get to sleep for a long time.

"This woman was saying she couldn't believe Jessica sounded like she was getting it on so loudly in the room next door."
http://thebosh.com/archiv(...)secret_honeymoon.php

Wat mensen allemaal wel niet publiceren tegenwoordig

En nu weer terug naar de muziek
pi_48374693
En wederom... 't idee alleen al...

John en sex zijn voor bij nog steeds niet met elkaar verenigbaar, waarom weet ik ook niet, but it just freaks me out
pi_48374755
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Gosjke het volgende:
John en sex zijn voor bij nog steeds niet met elkaar verenigbaar, waarom weet ik ook niet, but it just freaks me out
pi_48384580
Zelfs Perez vond m "Very Close To Real Life"
pi_48398305
Ik hoorde gewoon het begin van Belief tijdens Hollands Next Topmodel.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48401520
Ik ben echt helemaal totaal en ziekelijk verslaafd aan Broken Time. Echt, de combinatie DeLa en John blijft meesterlijk!
Heb 'm maar op mijn MySpace gezet bij gebrek aan downloadmogelijkheden Zo kan ik 'm toch nog snel overkillen
pi_48417878
Ik ben nog niet overtuigd van dit nummer. Vond Home Life een veel betere gelukte samenwerking...
pi_48419468
Home Life heb ik dan weer nooit helemaal gesnapt.
Ik vind het van Broken Time juist zo leuk dat 't zo dansbaar en funky is, ookal klinken de vocals dan een beetje vaag plastic-ig soms
pi_48423109
De acoustische live versies van Home Life zijn zo fijn Broken Time heeft me gewoon niet niet gegrepen
pi_48428895
Wanneer komt-ie nouhou?

Ik weet niet wat ik lelijker vind, die jurk die Jessica aan heeft op die foto, of die klompen in d'r handen
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48458564
Humor: ik mag voor morgen de review van Jess d'r cd schrijven
pi_48463018
Ik wens je alvast ontzettend veel sterkte!
pi_48464862
Dank je, kga het nodig hebben

Op tryjm weer paar fijne nieuwe blogs gepost van the man himself...
pi_48466033
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef Numbie het volgende:
Humor: ik mag voor morgen de review van Jess d'r cd schrijven
Een eerlijke?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48466194
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef Numbie het volgende:
Humor: ik mag voor morgen de review van Jess d'r cd schrijven
Succes
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48466267
Review van cd Jessica Simpson:

Nou als je er van houdt is het best een leuke cd. Wist je trouwens dat Jessica Simpson op het moment date met John Mayer. John Mayer heeft laatste Continuum uitgebracht, zijn derde album etc etc etc.

pi_48470920
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Een eerlijke?
Altijd
pi_48480639
Misschien ten overvloede: Jason Mraz komt naar Europa he!

Hopelijk komt ie ook een keer naar Nederland....
pi_48480712
Werchter is anders niet zo ver hoor Maar een optredentje in Amsterdam zou niet verkeerd zijn idd

En morgenochtend kunnen jullie allemaal genieten van een recensie van Jess d'r cd
pi_48481199
Alleen voor jason mraz vind ik ook weer zo wat. En het is direct voor m'n tentamenweek, niet echt optimaal ....

Hij moet gewoon naar NL komen, punt

Z'n nieuwe single vind ik trouwens maar magertjes.
pi_48482696
Vind zelf New Shoes juist een van de fijnste liedjes van de plaat.

Back to Mayer; hij staat vanavond in Montreal... (*kan wel janken*)
pi_48485422
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef Numbie het volgende:
Vind zelf New Shoes juist een van de fijnste liedjes van de plaat.

Back to Mayer; hij staat vanavond in Montreal... (*kan wel janken*)
Ik zie nergens Paolo staan? Of heeft Jason Mraz ook een single die New Shoes heet?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48491201
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ik zie nergens Paolo staan? Of heeft Jason Mraz ook een single die New Shoes heet?
Het was laat, ik zat half te maffen, en was in de veronderstelling dat hij Paolo bedoelde Heb geen flauw idee wat Mraz's nieuwe single is. Geek in the Pink neem ik aan?
pi_48497518
Geek is toch allang uitgebracht? Hij heeft nu volgens mij wat anders uitgebracht, tenminste als je op de homepage van zn website kijkt, staat een video op, maar moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet gekeken heb.
pi_48499020
Hij heeft in amerika een nummer uitgebracht voor de serie Ugly Betty (zeg maar de amerikaanse versie van Lotte)
pi_48501063
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:10 schreef Numbie het volgende:

[..]

Het was laat, ik zat half te maffen, en was in de veronderstelling dat hij Paolo bedoelde Heb geen flauw idee wat Mraz's nieuwe single is. Geek in the Pink neem ik aan?
Ah oké, ik dacht misschien mis ik het effe.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48502512
Maar we hebben een heel leuk Jason Mraz topic: Jason Mraz!
pi_48510054
Right...

Het ziet er btw naar uit dat Jess voor het Canadese deel van de tour maar heeft afgezegd
pi_48512781
Ja, zag al foto's van dr in een te walgelijke broek terwijl ze feestjes aan het afstruinen van in de US.
Ik zeg meer foto's van Johnnyboy, minder foto's van JS.
pi_48517440
Heavier Things
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_48521329
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, zag al foto's van dr in een te walgelijke broek terwijl ze feestjes aan het afstruinen van in de US.
Ik zeg meer foto's van Johnnyboy, minder foto's van JS.
En dan het liefst a la deze:


pi_48522009
*ahum*

zonet was Veenstra Veenstra zo lief om de control room versie te laten horen van Dreaming with a broken heart!
pi_48523301
Das wel heel lief ja! Maar hoezo de Control Room versie?
pi_48523684
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef Numbie het volgende:
Das wel heel lief ja! Maar hoezo de Control Room versie?
Hij nam het programmma Lust for live van Eric Corton over. Dus vandaar dit keer geen album track, maar een live versie!
pi_48524304
Aaaaah Het is ook een schatje die Veenstra

Maar heeft hij dan vijf uur lang uitzendingen gehad?? Das wel lang zeg...
pi_48525007
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:06 schreef Numbie het volgende:
Aaaaah Het is ook een schatje die Veenstra

Maar heeft hij dan vijf uur lang uitzendingen gehad?? Das wel lang zeg...
Volgens mij zat hij in de studio van 19 tot 23 uur. Vier uurtjes dus. Vergeleken met zijn noordpoolexpeditie peanuts lijkt me.

Heb jij trouwens al de DVD/CD versie van Continuum? Ik ben benieuwd of er op die DVD nog wat meer staat dan alleen de live nummers. Die zijn toch wel te bekijken via internet...
pi_48529853
Die heb ik dus nog niet, maar ben al wel het halve internet afgeweest op zoek naar dat ding... Maar daar zit idd een dvd bij van het concert dat hij gaf in de Webster Hall vorig jaar als ik me niet vergis...
pi_48552989
Yay!
quote:
Publieke omroep zendt Al Gore-concert uit

anp | Gepubliceerd op 17 april 2007, 17:20
Laatst bijgewerkt op 17 april 2007, 17:27

CANNES - Een publieke omroep gaat het popconcert uitzenden dat de vroegere Amerikaanse politicus Al Gore heeft georganiseerd om aandacht te vragen voor de gevolgen van klimaatverandering. Dat meldde Roek Lips, netcoördinator van Nederland 3, dinsdag op de internationale mediabeurs van Cannes.

Het muziekevenement heeft plaats op 7 juli in het stadion van The Giants in New Jersey en moet de wereld bewust maken van milieuvervuiling. Welke omroep het concert gaat uitzenden kan Lips nog niet zeggen. Als optredende artiesten kondigde Gore eerder al namen aan als The Red Hot Chili Peppers, de Foo Fighters, Snoop Dogg en John Mayer. Sinds zijn film An Inconvenient Truth is uitgekomen is hij een boegbeeld geworden van het klimaatvraagstuk.

Dat heeft z'n weerslag op de tv-branche. Veel tv-producenten zijn bezig met het bedenken van tv-programma's waarin op een luchtige manier, zonder geur van geitenwollensokken, het milieu in de schijnwerpers wordt gezet. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, zo bleek deze week tijdens de beurs in de Franse stad.
pi_48554918
Vind het concert zelf btje nutteloos ( ) . Maar voor John Mayer op de NLse televisie!
pi_48555110
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Vind het concert zelf btje nutteloos ( ) . Maar voor John Mayer op de NLse televisie!
Ja, verbruikt ook de nodige energie etc. lijkt me Ik vond het een nogal hypocriet initiatief toen ik het voor het eerst hoorde, maar heb me er niet genoeg in verdiept om echt een gegronde mening te geven.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48556373
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Vind het concert zelf btje nutteloos ( ) . Maar voor John Mayer op de NLse televisie!
Ja, was het ook wel eens met de kritiek die Green Day had.
Maar John op tv is altijd een heuglijke gebeurtenis
pi_48632039
http://tryjm.blogspot.com(...)about-in-canada.html

Komt dat vieze snorretje nou weer terug.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tesss op 23-04-2007 21:56:55 ]
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48649601
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:21 schreef Numbie het volgende:
Je plaatje werkt niet Tess...

Nog steeds één van John's beste en mooiste appearances ooit...
Even ge-edit.

Ja met Pete.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48650338
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef Tesss het volgende:

[..]

Even ge-edit.
Aaah, ja had'm al wel gezien. Denk dat hij gewoon twee dagen niet geschoren heeft Hij ziet er wel doodvermoeid uit zeg... Zou'm nu niet graag in concert willen zien. Volgens mij zou hij lang niet zo scherp zijn meer.
pi_48660849
Ze zien er ook ontzettend 'romantic' uit op die foto
pi_48679366
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze zien er ook ontzettend 'romantic' uit op die foto
Ja, net Newlyweds
pi_48718346
John heeft ff een korte pauze ingelast momenteel... Hij zit alweer in Georgia, met z'n love natuurlijk

Verder kunnen we stemmen voor John in de Top 100 lijst van Time magazine... Hij staat momenteel op plaats 16 (!!), maar dat kan altijd beter natuurlijk

http://www.time.com/time/(...)1030_1612457,00.html

[ Bericht 55% gewijzigd door Numbie op 25-04-2007 21:09:36 ]
pi_48721062
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:57 schreef Numbie het volgende:
John heeft ff een korte pauze ingelast momenteel... Hij zit alweer in Georgia, met z'n love natuurlijk

Verder kunnen we stemmen voor John in de Top 100 lijst van Time magazine... Hij staat momenteel op plaats 16 (!!), maar dat kan altijd beter natuurlijk

http://www.time.com/time/(...)1030_1612457,00.html
Hmm hij zag er ook wel uit alsof hij het nodig had.

*Gestemd.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48789595
Licht Groen it is...


(NOT) WAITING ON THE WORLD TO CHANGE - ENTRY NO. 1

(Preface: Don't get turned off from reading this by any pre-conceived notions you have about the subject matter. I'll make you a deal. When something I write turns you off, then you can click the "x" button and go about your day.)

A year ago this month I wrote a song called "Waiting on the World to Change", in which I tried to express the feelings of helplessness that come with knowing what needs to change in the world but also knowing the futility of trying.

Since that song has been released, there has been one social issue I've kept particularly focused on, silently keeping notes in my mind about what needs to be fixed (and more constructively, how to go about fixing it) while hoping that someone else sharing my exact views would carry out the work without my ever getting involved.

Hey, I'm just being honest.

I'm talking about (see preface!) global warming. Wait! Don't move the mouse. Finger down. Please. Just give me a second. You can watch that video of a cat playing the piano in a few minutes. I just may surprise you with what I'm going to say.

In the "degree of difficulty" column, reversing the effects of global warming is a .5 out of a possible 10, at least in theory. You just get back by reversing the way you came. No accounting for a volatile political world stage, or clashing of belief structures. Just throw this bitch in reverse and we're home.

The trouble is, nobody has managed to come close to bringing this issue to you in a way that doesn't turn you off. At best, it's a bore, and at worst (toilet paper square accounting?) it's insulting to human autonomy.

It seems to me that when it comes to this issue, we've been given only two sides to pick from: side one says the future of global warming does not present a doomsday scenario, almost chuckling the matter aside. Side two says it is a dire issue (which it is), and then goes on to inundate side one with so many separate nakedly-scientific points that they make naivete' seem cozy by comparison.

So here I am, introducing a third side. A laid-back, panic free approach to environmentalism. One that believes the message of "An Inconvenient Truth" is sound, but that it's an incredibly un-fun name for a movie. A side free from the cry of hypocrisy, for it doesn't make sweeping promises. A side that drives an SUV on the way to the grocery store but then produces nylon mesh bags at the checkout line. A side that believes in bringing a change of perspective to our government but letting Carl Rove finish his meal first.

Ladies and Gentlemen, Fans and Friends, I submit to you a third way: Light Green.

No thinking about "offsetting your carbon footprint". No rallies. No brow-beating people who think the Earth just has a fever. Pick one thing to change this year, and keep the rest of your life the same. After all, the only message the charts with escalating red lines are meant to send is that the red lines have to stop escalating, not that hey have to drop to the bottom of the graph by next Tuesday.

Part of the Light Green approach will be the (attempted) introduction of products that are cheap, easy alternatives to cut down on plastics. In the next 90 days I'm going to see how many of these products I can get produced. If it works, great. If not, you'll at least have blogs to read. I'm going to make this one of the focus points of my blog for the next few months., and hopefully by summer there will be a few items at the merchandise stands that you might not have a problem switching to.

And to anybody ready to cut me down for this, here's my full disclosure: I drive a Porsche SUV, I still drink lots of bottled water, and I will be flying private charter several times during my summer tour. However, my bus has been converted to Bio-Diesel, and I'll be coming up with even more ways to adapt to the Light Green mentality before I set out for the summer.

Now go watch that guy getting nailed in the balls on YouTube, but think about it. It's all you've got to do in order to go Light Green.

JM
pi_48804395
Leuk zo'n Newlyweds marathon op MTV.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48850625
Light Green; leuk bedacht, maar onwerkelijk uiteindelijk... Denk niet dat er ook maar iemand is die er nu anders over gaat denken...
pi_48851262
Nouja ik kan me nu wel mengen in "milieu" gesprekken en zeggen dat ik Licht Groen ben. Ga met mn auto naar mn werk (alhoewel het nog geen 2 minuten rijden is), laat de kraan lopen tijdens het tandenpoetsen, sta uren onder de douche, maar ik neem tijdens het boodschappen doen wel altijd mn eigen tassen mee
pi_48854339
Hij moet zich maar gewoon houden bij dat wat hij het beste doet (zijnde gitaarspelen, liedjes schrijven) vind ik, ipv milieubewuste preken houden...
pi_48854913
Hij verveelde zich vast aangezien JS weer de hort op was. Wilde weer even bewijzen dat ie intelligente dingen aankon
pi_48859230




pi_48859837
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:19 schreef Numbie iets.
Nu ben je weer rood. Doe je goed!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_48860472
Denk meer Oranje voor Koninginnedag
pi_48862437
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Denk meer Oranje voor Koninginnedag
Precies... Al moet ik zeggen dat het wel een heel vies oranje kleurtje is
pi_48863164
Ja idd...mss moet je even een klacht indienen
pi_48864100
Wil iemand mij Can't Take That Plane en Broken Time eens mailen? Ik krijg alleen maar fake downloads...

mijn nick AT hotmail DOT com
pi_48870398
Jill loves her gossip

van justjared.com:

John Mayer to be GQ Cover Boy
Here are some exclusive shots of singer couple Jessica Simpson and John Mayer on Thursday from the set of his new GQ photoshoot in Atlanta, Georgia.
Mayer will be featured on and upcoming cover of GQ magazine cover with the Atlanta skyline as the backdrop. (In 1998, after dropping out from Boston’s prestigious Berklee College of Music, Mayer created a large, and devoted fan base in Atlanta as an acoustic performer for live music venues.)
One fan photo of John and Jessica from the day before below…

Foto's
pi_48873849
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill loves her gossip

van justjared.com:

John Mayer to be GQ Cover Boy
Here are some exclusive shots of singer couple Jessica Simpson and John Mayer on Thursday from the set of his new GQ photoshoot in Atlanta, Georgia.
Mayer will be featured on and upcoming cover of GQ magazine cover with the Atlanta skyline as the backdrop. (In 1998, after dropping out from Boston’s prestigious Berklee College of Music, Mayer created a large, and devoted fan base in Atlanta as an acoustic performer for live music venues.)
One fan photo of John and Jessica from the day before below…

Foto's
Die 3e foto ook die stond laatst geloof ik op TryJM maar hoe Fucking lang is dat meisje
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48873985
Ja idd dat dacht ik dus ook.
Of zoals Margo het vriendelijk verwoordde "Ze lijkt wel een hippo naast JS"
pi_48936948
quote:
John Mayer to Jessica Simpson It’s Me or Your Pals
Celebrity Photos, Gossip, Jessica Simpson


John Mayer to Jessica Simpson It’s Me or Your Pals


Sources tell Star that lovebirds - Jessica Simpson and John Mayer - of eight months looked glum while touring Canada last week because they are bumping heads over her friends!

Jessica Simpson, 26, “misses her friends in L.A., and the easiest way to see them all is to hook up at a club,” says an insider.

But John, 29, “can’t stand the nightclub scene and all the superficiality that goes with it.,” says a source close to John.

The singer was furious when Jessica Simpson was snapped in a cleavage-baring dress while club hopping with pals in L.A. on April 16, says a source. And the two had fought earlier about her May 4 appearance with the Pussycat Dolls in Las Vegas. “I believe John asked Jess to think about what was more important tot her- partying or their relationship.”
Lijkt erop dat iemand weer een beetje rationeel begint te denken...

http://thebosh.com/archiv(...)_me_or_your_pals.php
pi_48937013
Is dit verzand in een Story topic ofzo .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48937561
The Village Sessions. Geweldig album.
pi_48939015
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit verzand in een Story topic ofzo .
We motten op een manier het topic in leven houden.. En aangezien er weinig te melden valt behalve dat hij nog steeds op tour is, val je al gauw terug op dit soort roddelnieuws
pi_48965262
Er zijn nog steeds kaartjes te koop voor zijn tour deze zomer in de VS. Ik dacht dat 'ie langzamerhand wel uitverkocht zou zijn.
pi_48972752
Zullen wel voornamelijk kaarten in de nose bleed sectie zijn
pi_48994907
quote:
John Mayer makes TIME's 100 Most Influential People of 2007

John made place 15 of 100 on the TIME 100 artists and entertainers section!

Here's TIME's text about him, written by Josh Tyrangiel:

John Mayer doesn't radiate courage. With his sunken eyes and a wardrobe you might generously call agoraphobic chic, his aura of passivity is an artistic achievement. Factor in Mayer's Grammy-winning ode to helplessness, Waiting on the World to Change, and it's tempting to dismiss the 29-year-old as the latest figure in a disturbing cultural phenomenon: the rock star as wuss.

Listen to his music, though, and you'll discover that Mayer wields sincerity like a pitchfork. His empathetic voice and emotional fearlessness elevate songs like Your Body Is a Wonderland and Daughters from pop ballads into more meaningful territory; give them half a chance, and during vulnerable moments, they'll be your friends for life. Sincerity has also led him ably down the mine-strewn path (for a white boy from Connecticut) from pop to the blues. Mayer may never have seen the inside of a juke joint, but he knows that the blues are less about melanin than about truth and technique, which explains why Eric Clapton, Buddy Guy and B.B. King have called on him for guitar playing that matters.

Mayer has friends in some very odd places—go on, name another person with Steve Jobs, Kanye West and Jessica Simpson on speed dial—and where his burgeoning celebrity may take him is a subject he ponders in a good regular column for Esquire ("Music Lessons with John Mayer") and on the only musician's blog not written by a publicist. If reading's not your thing, check out his response on YouTube to Ryan Seacrest's questions about Simpson; dude's pretty funny too. Whatever waits in his future, you can bet Mayer will find a way to sing about it truthfully.

http://tryjm.blogspot.com(...)-times-100-most.html
I'm an assassin and I had a job to do
pi_48999609
Al moet je een lijst waar perez hilton in staat nooit te serieus nemen
pi_49001190
John op kinkFM!
Heb ff schaamteloos de radio keihard gezet op kantoor. Iedereen is toch verder weg hier in de kamer

[ Bericht 60% gewijzigd door Numbie op 04-05-2007 13:34:35 ]
pi_49010264
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Sloavink het volgende:
The Village Sessions. Geweldig album.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 19:22:24 #179
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49043188
leeg

[ Bericht 98% gewijzigd door Pizzakoppo op 05-05-2007 19:31:03 ]
pi_49103134
Mijn god, live at the chapel
pi_49104011
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef Apfel het volgende:
Mijn god, live at the chapel
Ja is een erg fijne performance idd. Al moet ik zeggen dat ik de trio performances nog fijner vind; losser, en hij improviseert nog meer dan...
pi_49132834
Oh, ik heb nog niet geluisterd, alleen de kwaliteit van de video even bekeken.
pi_49133315
Dat was toch dat australische streaming ding?
pi_49137909
quote:
Z'n haar is in een keer wel heel kort, maar wel érg leuk. Wat ziet Jessica er trouwens uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tesss op 08-05-2007 12:29:26 ]
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49138452
Perez had een ontzettend charmante foto van dr in die outfit. Leek net een dragqueen
*arme John*
pi_49138530
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Perez had een ontzettend charmante foto van dr in die outfit. Leek net een dragqueen
*arme John*
Ja.

http://x17online.com/celebrities/john_mayer/x17_before_after.php
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49139398
Like OH MY GOD... Vond die lange lokken toch een stuk leuker stiekem! Maar wel fijn voor de verandering
Wel heel erg uhm, tsja, beetje jaren zestig "Grease"-idee heb ik erbij...
pi_49140091
http://sites.3fm.nl/page/stemmen_2006/3fm_hh_2007

Iedereen ff voor Continuum en Heavier Things stemmen in de Hemelse Honderd!
pi_49144633
Ik stem straks thuis wel.

Ik vond zijn haar de laatste tijd wel te lang, het was beter zoals in 't begin van zijn trio tijd. Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk alles best vind, zolang ie niet teruggaat naar zijn RFS look
Hier kan ik wel mee leven En als ik 't niet kon, dan veranderde dat natuurlijk verder nix, maar ok.
pi_49150408
Nee idd, die RFS look was mij ook een beetje te kort...
Vind dit toch wel leuk denk ik; ff wennen, maar wel leuk
pi_49154779
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey..iemand is naar de kapper geweest!
Yahoo!!

Dat Johnny Cash plukje vat ik niet helemaal, maar alles beter dan die akelige mat (jaja, ik weet dat ik hier alleen in sta), zoals 'ie het ten tijde van HT had, blijft hem het best staan, naar mijn mening.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49159908


Vond dat het hier ook wel een plaatsje verdiende...
pi_49161132
Was te lui om te resizen
pi_49172632
http://perezhilton.com/to(...)elative_20070509.php
Is er iemand soms jaloers?
Want Perez is natuurlijk heel invloedrijk.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49173513
Hij kan er gewoon niet bij dat iemand met talent voor iets wel op de lijst staat...
Overigens moet ik zeggen dat ik'm dat kapsel steeds fijner vindt staan...
pi_49175763
Same here.. hij komt er telkens weer mee weg
Hij lijkt wel jonger en minder vermoeid nu
pi_49188978
Jonger zeker ja

Net Mayer op Arrow met Waiting... Mijn hele middag is weer goed
pi_49190774
Hij lijkt ook weer wat afgevallen te zijn
pi_49190920
Zolang zijn lijf nog maar niet NOG smaller is geworden *gruwel*

Gelukkig issie nog steeds extreem sexloos, so I don't really care *ja, die mantra ga ik voorlopig vasthouden*
pi_49194499


Ok, is er nog iemand die hem nu opeens weer op Johnny Depp vind lijken?

En vind het heel knap van je hoor Gosjke; aan die mantra heb ik jaren geleden al toegegeven...
pi_49195189
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef Numbie het volgende:
[afbeelding]

Ok, is er nog iemand die hem nu opeens weer op Johnny Depp vind lijken?

En vind het heel knap van je hoor Gosjke; aan die mantra heb ik jaren geleden al toegegeven...
Hmm, nu je het zo zegt. Hij heeft er idd wel iets van weg.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49197952
Ik zie 't idd wel een beeeetje. En nog iemand anders.. ok, don't shoot me maar.. maar die kerel die Superman speelde in die Lois & Clark serie met Teri Hatcher

En ik kan er nix aan doen, haha. Ondanks dat John met de jaren toch redelijk aantrekkelijk is geworden kan ik van hem toch niet aan het kwijlen slaan. Misschien maar beter ook, kan ik teninste met een serieus gezicht zeggen dat 't me puur om de muziek gaat
pi_49199946
Neeeeee daar lijkt ie dus echt niet op he (superman gast)

JD zie ik opzich wel.

The lovechild of Orlando en JD
pi_49201202
Daar geef je m toch echt te veel credit, want die loveschild zou echt goddelijk lekker tot tegen de perfectie moeten zijn --> John = dat niet
pi_49260596
Heeft iemand nog een ISO of AVI van dat Webster Hall?
pi_49261352
Ja heb ik wel voor je, maar vanavond laat pas pas. Zal je via hyves wel ff een sendspace link sturen ok?
pi_49261508
Okidoki, thanks :-)
pi_49261931
En mocht je geduld ineens op zijn, wat ik me voor kan stellen, kun je altijd nog op score1more4me.com kijken...
pi_49263065
Ik zie hem daar niet in de torrent lijst staan?
pi_49265228
Kheb niet gekeken, maar hij stond wel altijd op de ftp server.
pi_49272993
Another Kind Of Green gaat het dus worden, waar zou hij het vandaan halen.

http://www.johnmayer.com/blog#337
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49273479
quote:
(Damn you, pre-existing potato-powered alarm clock.)
Ik moest lachen
pi_49275987
Ik luister nu naar z'n Inside Wants Out EP........ omg wat zijn Victoria en Comfortable toch mooi
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49276740
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:42 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Ik ook
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49283090
Allemaal leuk en wel hoor; maar is dit niet nog een verkapte vorm van sterallures?? Ik bedoel, prima dat hij wat aan het milieu wil doen, maar het feit dat zoveel mensen hem gesteund hebben met het concept, is volgens mij meer om het feit dat hij John Mayer is dan om het concept op zich...

Ja, ik ben een beetje mijn geloof in Mayer aan het kwijtraken
pi_49286055
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef Apfel het volgende:
Okidoki, thanks :-)
Apfel, I'm sorry, maar het bestand is te groot... 760MB zelfs nadat ik het inge'rar'd had
pi_49343732
Je zou nog kunnen kijken op bt.etree.org Daar staat ook altijd wel een hele hoop.
pi_49373994
http://www.perezhilton.com/index.php?page=1

Perez is weer eens fijn sarcastisch bezig...
pi_49382144
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef Numbie het volgende:
http://www.perezhilton.com/index.php?page=1

Perez is weer eens fijn sarcastisch bezig...
Ik vraag me af wat John gedaan heeft dat Perez opeens zo pissed is.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49382480
John ademt
Perez is heel erg van de likes and dislikes. Mensen die ie mag kunnen niets fout doen, mensen waar ie ook maar een btje iets tegen heeft....they better hide
pi_49382723
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
John ademt
Perez is heel erg van de likes and dislikes. Mensen die ie mag kunnen niets fout doen, mensen waar ie ook maar een btje iets tegen heeft....they better hide
Dat wel ja, maar in het begin was hij altijd redelijk positief maar de laatste tijd.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49390216
Ach gewoon idiote jaloezie gok ik...
pi_49391925
Het valt me vandaag op de een groot deel van de As/Is collectie in de Nederlandse iTunes store verkrijgbaar is.
pi_49393436
Echt?! Eens ff kijken als ik thuis ben...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:17:50 #226
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_49405942
John nu op oprah!
I'm just a girl in the world.
pi_49406571
Ik kijk 'm vannacht wel.. als ik eraan denk (vast niet)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:37:33 #228
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_49406765
T was niet zo boeiend hoor Hij speelde WOTWTC en vertelde iets over dat hij een 134 000 dollar car had gekocht, die hij weer terugbracht. Hij leek een beetje sjacherijnig eigenlijk
I'm just a girl in the world.
pi_49406821
Ach, het was toch één groot fiasco eigenlijk. Optreden was niet z'n beste, hij was bloednerveus, Oprah kende de lyrics niet ook al deed ze alsof ze dat wel wist...
pi_49408042
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Gosjke het volgende:
Ik kijk 'm vannacht wel.. als ik eraan denk (vast niet)
Ik vergeet het denk ik ook. Maar ik had hem al een keer gezien. Hij staat volgens mij ook nog wel op YouTube.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49410751
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef Apfel het volgende:
Het valt me vandaag op de een groot deel van de As/Is collectie in de Nederlandse iTunes store verkrijgbaar is.


Misschien toch maar een keer het origineel aanschaffen dan...
pi_49420804
quote:
Perez raakt geobsedeerd.
I'm an assassin and I had a job to do
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:47 #234
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_49421832
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Tesss het volgende:

[..]

Perez raakt geobsedeerd.
Perez heeft ook niet echt een talent ofzo.. je haar rozen verven wat sarcastische opmerkingen maken en wat met paint dingen op foto's zetten kan iedereen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_49481666
Een vraagje: heeft er iemand wat materiaal/opnamen van de headhunters '05. 't Lijkt me echt supergaaf om Herbie Hancock, Marcus Miller & John Mayer samen te horen spelen!
pi_49506194
Ja, ik heb wel een live-versie van Stitched Up met MM, HH, en JM... Weet niet of dat ook van de Headhunters Tour is...
pi_49510868
Repareren in een 1 dag
http://logan-scott.com/inrepair
pi_49514094
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:32 schreef Apfel het volgende:
Repareren in een 1 dag
http://logan-scott.com/inrepair
Beter! Zo even kijken dan.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49518893
http://tryjm.blogspot.com/2007/05/public-affair-is-over.html

Als het waar is zal ik er niet om treuren.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49527778
Jessica kan idd weer terug naar blond:
http://perezhilton.com/to(...)in_love_20070518.php
pi_49551363
wat een lol zeg... zal me niet verbazen als ze over drie maanden weer samen gespot worden.
pi_49552383
ROTFLMAO, ze is gewoon al begonnen: http://perezhilton.com/up(...)_ri/jjessssssssi.jpg

Hoe voorspelbaar kan je zijn zeg...
pi_49554975
Dat haar haar nog niet in bosjes van dr hoofd komt vallen zeg... Van zo donker naar zo fout blond.
pi_49555034
Ze wordt ook alleen maar lelijker... Net alsof ze elke keer dat ze in LA is iets op laat vullen dan wel wegsnijden...
pi_49575641
Hoe noemden ze hem ook weer in de Veronica gids? Viezig? Arme John....
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49584614
Niet gezien?
pi_49617376
http://buzznet-00.vo.llnw(...)3-john-mayer-nyc.jpg

Mmm ik vind zn haar eigenlijk nu zelfs al leuker dan dat langere.

Are they or aren’t they?

Here are the very first shots of Jessica Simpson back in New York City since her break-up with musician John Mayer.

Simpson, 26, and Mayer, 29, reportedly met up this morning as he was spotted leaving her hotel (The Soho Grand)at 12PM today.

A pal of Jessica’s confirms to In Touch, “They definitely went on a date last night. She still loves him, but he’s not stable. He’s scared of commitment. He breaks up with her and then regrets it and then begs her to get back together.”

The pair last stepped out together on the red carpet earlier this month in NYC at the Costume Institute Gala.
pi_49617991
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
http://buzznet-00.vo.llnw(...)3-john-mayer-nyc.jpg

Mmm ik vind zn haar eigenlijk nu zelfs al leuker dan dat langere.
Strakke foto.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49624390
http://www.youtube.com/watch?v=9Kx6m_a0Umg

Eindelijk beelden van z'n stand-up comedy kunsten.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49626062
Hij is best grappig. Heerlijke foute humor die gast.
*mental note voor juni...Comedy Cellar*
pi_49643451
Och jeetje zeg... Weet niet waar ze dat alien gedeelte vandaan halen, maar hij klonk gewoon pissed.
pi_49673334
quote:
We shouldn't like Maroon 5. That's like admitting that we enjoy John Mayer's music.
Perez is weer eens lekker bezig...
http://perezhilton.com/to(...)_em_say_20070522.php
pi_49673514
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:25 schreef Numbie het volgende:

[..]

Perez is weer eens lekker bezig...
http://perezhilton.com/to(...)_em_say_20070522.php
Waarom hoor ik nu in de verte Stop This Train? Ik wil niet van die nare associaties op de vroege morgen!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_49674972
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:25 schreef Numbie het volgende:

[..]

Perez is weer eens lekker bezig...
http://perezhilton.com/to(...)_em_say_20070522.php
Alsof Perez z'n muzieksmaak zo fantastisch is.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49855330
Ach, die man is gewoon zielig eigenlijk

Op de één of andere manier was ik niet verbaasd toen ik over de tour-deal las met Blackberry. John is altijd al gek geweest op dat soort gadgets...
pi_49857133
John = een nerd met te veel geld
pi_49858230
= heel erg waar

op new-frontiers.nl lezen ze blijkbaar ook john's blogs...
  maandag 28 mei 2007 @ 20:14:56 #259
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_49863266
Wanneer breekt hij nou door in Nederland?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_49863816
Sony heeft geprobeerd hem eind 2003 te breaken en dat lukte destijds niet, en dan gaan ze niet gauw weer veel geld erin steken...

Bovendien; hij is al behoorlijk populair, men weet het alleen niet van elkaar vaak. Getuige de 2700+ vrienden op hyves alleen al...
pi_49864044
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef Rijstbal het volgende:
Wanneer breekt hij nou door in Nederland?
Die Daughters-hype was niet genoeg voor je?
  maandag 28 mei 2007 @ 20:34:18 #262
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_49864117
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Die Daughters-hype was niet genoeg voor je?
Nooit van gemerkt. ik luisterde John pas toen Continuum uitkwam
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_49865015
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Nooit van gemerkt. ik luisterde John pas toen Continuum uitkwam
Dan moet je helemaal niet zeuren....
pi_49868850
Kwou net zeggen... Waiting on the World was meteen 't 1e niet zum kotsen nummer dat hier veel aandacht kreeg.
Gezien het feit dat ie volgende keer hoogstwaarschijnlijk de Bijlmer Bierhal gaat doen hoeft ie wat mij betreft niet nog verder door te breken.
pi_49869020
http://www.sweetkisses.us/thumbnails.php?album=2765

Is het nu dan toch echt over voor johnica?
pi_49871116
Johnica
pi_49873992
Despite calling it quits over a week ago, Jessica Simpson and John Mayer spent Memorial Day weekend together in Los Cabos, Mexico,

The on-again-off-again couple seemed to be trying to work things out, spending about 45 minutes talking by the terrace of their $2,400/night villa their rented by the Sea of Cortez.

John reportedly stormed off by the end of the conversation, leaving Jessica alone by the ledge. She does seem really distraught but we hope she’s okay!
pi_49878854
We hope she's okay??

Alsof John hier de bad guy is. Zij is de nep-barbie van de twee...
pi_49880493
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef Numbie het volgende:
We hope she's okay??

Alsof John hier de bad guy is. Zij is de nep-barbie van de twee...


Ze hebben het hele gesprek niet kunnen horen, maar toch weten ze dat het John's schuld is.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49881365
Misschien probeerde John dr tevergeefs uit te leggen dat Chicken of the Sea toch echt tonijn is
pi_49886292
Het wordt echt tijd dat die man eens gaat touren of een DVD uitbrengt ofzo, want al dit nieuws slaat echt nergens op.

*Niet dat ik 't niet entertaining vind, maar ik vind Barbie zo langzamerhand een beetje oud nieuws worden*
pi_49893694
Geef ik je helemaal gelijk in, maar tot die tijd moeten we het toch echt hiermee doen:



pi_49894620
Okay laten we eens iets John related in de groep gooien....uhm...hij heeft een leuk shirt aan
pi_49895436


Ach ja, hij blijft een bluesman... lol.
pi_49895835
Hoe lang wilde je die al in de groep gooien

*moest lachen*
pi_49897878
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Numbie het volgende:


Ach ja, hij blijft een bluesman... lol.
Wat een foute Maar wel leuk.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_49898358
*moest die opmerking serieus een half uur laten bezinken voor het kwartje viel*

pi_49901867
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef Tesss het volgende:

[..]

Wat een foute Maar wel leuk.
Mja, iedereen heeft wel eens van die momenten
En we motten dit topic toch wel op een manier actief zien te houden...
pi_50008185
Nieuwe Unplugged Sesies op MTV

MTV start in de zomer met een nieuwe reeks van het tv-programma "MTV unplugged". Daarin geven bekende artiesten een akoestisch optreden.

Aan de nieuwe reeks zullen onder meer Bon Jovi, The Police, Mary J. Blige en John Mayer deelnemen. Bon Jovi bracht in 1989 de zender trouwens op het idee voor het programma door op de MTV Video Music Awards een akoestische versie van "Wanted dead or alive" te brengen.

De meest memorabele unplugged-sessie is die van Nirvana in New York. De groep bracht het album ervan uit na de dood van zanger Kurt Cobain in april 1994



en The Police
I'm an assassin and I had a job to do
pi_50008629
Echt?! Woehoe! Te gek, maar dan moet'ie ook wel echt helemaal in z'n uppie komen. En niet stiekem de hele band... Dat is het gaafst vinnik
pi_50008659
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:28 schreef Numbie het volgende:
Echt?! Woehoe! Te gek, maar dan moet'ie ook wel echt helemaal in z'n uppie komen. En niet stiekem de hele band... Dat is het gaafst vinnik
Inderdaad! En dan Stop This Train.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_50019204
En 3x5 en 83 en Neon en Why Georgia en St. Pats Day en teveel om op te noemen eigenlijk...
pi_50087620
Nieuwe foto's van de blackberry reclamecampagne zijn mooooi
pi_50087891
Mm had dat bericht al gelezen alleen dus ff helemaal over de naam JM heengelezen op 1 of andere manier....blond.

Doe us posten dan
pi_50088343




Hm, kort haar is toch ook wel fijn...

[ Bericht 16% gewijzigd door Numbie op 04-06-2007 12:57:56 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 12:51:51 #286
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_50088444
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef Numbie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hm, kort haar is toch ook wel fijn...
Kruisjes
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_50088544
Kwam dit blurbje nog tegen op JustJared.com:
quote:
On Simpson’s break-up with John Mayer, Monique Coleman said, “I heard they got back together though… but you know, he said, she said!”
pi_50088597
idd fijne foto's!
pi_50088622
I'm an assassin and I had a job to do
pi_50088833
Ja precies... Ik krijg het niet voor elkaar somehow... Merci voor het posten van de link!
pi_50089048
Sow.. goeie god.. kort haar HEEL fijn. Outfit NOG fijner. Halloooo

*John Mayer is geen lekker ding, John Mayer is geen lekker ding, John Mayer is GEEN lekker ding*

Ik ben trouwens van mening dat ie ook met band mag komen, omdat zijn band gewoon ernstig goed is.
pi_50091507
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:11 schreef Gosjke het volgende:
Sow.. goeie god.. kort haar HEEL fijn. Outfit NOG fijner. Halloooo
Vooral die laatste foto

Hij heeft zo zijn goeie dagen dus.
Unplugged toestand klinkt goed, zijn meestal wel vette optredens (behalve die van Korn om te huilen zo tenenkrommend...) met of zonder band boeit me niet.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50093372
http://www.blackberry.com/select/johnmayer/

De directe link, voor als je de porien van Mayer ook interessant vind
pi_50097016
Als porien er zo uit zien, dan yes I'm interested.

*houdt wanhopig aan mantra vast*
pi_50097462
John Mayer is niet zo van de clips opnemen hè? Bij Gravity heeft hij het iig. niet gedaan. En euhm... hij moet toch wel dit najaar weer 'ns naar Nederland komen? Een keertje HMH en een keertje Paradiso.

*dappere poging doet om het gesprek in dit topic te veranderen in Mayer's muziek
pi_50098678
Ah nou herinner je me aan die enorme cheesy clip van Your Body Is A Wonderland.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50098879
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef Lieke_K het volgende:
Ah nou herinner je me aan die enorme cheesy clip van Your Body Is A Wonderland.
Die van WOTWTC gaat toch wel? En in BTMB speelt nog een leuk meisje mee.
pi_50100195
Met die auto aan het begin is Clarity toch?
pi_50100383
die lange jas en t strand is t enige wat ik nog weet van Clarity *LOL*
pi_50101081
We gaan weer lekker.


Hier verder: John Mayer #15 - Blackberry US Summer Tour

[ Bericht 77% gewijzigd door Jill-RMC op 04-06-2007 20:03:36 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')