Zie ik eruit als een negerbatser?quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:24 schreef Jordy-B het volgende:
aids, dan?
Ik heb geen fobo dus doe het 1e antwoord maar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:28 schreef Jordy-B het volgende:
Wil je een aardig of een eerlijk antwoord?
Van mijzelf? hahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 05:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar stiekem wel een foto op je pc staan
Woonplaats: Utregquote:Op donderdag 8 maart 2007 05:33 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
komt de TS toevallig uit DenHaag?![]()
haha,dat zalquote:
Jij hebt een kankerobsessie? Laten we hopen dat je binnenkort first hand kunt bepalen hoe het is. Dit is geen doodverwensing toch, teelbalkanker is niet dodelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Het is vandaag nog steeds kanker weer. Kanker koud, en je kan niet zonder je kanker das de deur uit gaan.
Ik ben wel lekker vrij vandaag, dus lik allemaal mijn ballen maar.![]()
![]()
Na gun ik niemand zo ietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 05:51 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij hebt een kankerobsessie? Laten we hopen dat je binnenkort first hand kunt bepalen hoe het is. Dit is geen doodverwensing toch, teelbalkanker is niet dodelijk.![]()
Laten wij het hopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 05:51 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij hebt een kankerobsessie? Laten we hopen dat je binnenkort first hand kunt bepalen hoe het is. Dit is geen doodverwensing toch, teelbalkanker is niet dodelijk.![]()
een OP als in: [08-03-07] Goedemorgen!! ??quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een kuttopic.
Helemaal geen oude vertrouwde OP..
Suc7931287quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Goedemorgenik moet nu naar school
WAHOOquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:00 schreef OA het volgende:
**** SPECIAAL VOOR CRAZY-M ****
[afbeelding]
Het weer:
[afbeelding]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Weer
Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 08 maart en vrijdag 09 maart 2007
Lokaal nog een mistbank, verder af en toe zon en kleine kans op een bui
Lokaal nog een enkele (grond)mistbank, maar langs de oostgrens de eerste uren nog veel bewolking. Verder af en toe zon en in de middag kleine kans op een lichte bui. De middagtemperatuur wordt ongeveer 12 graden. Er staat dan een zwakke tot matige westelijke wind. In de avond en nacht draait de wind naar zuid en neemt aan de kust toe tot (vrij)krachtig, 5 tot 6. In de nacht van donderdag op vrijdag neemt de bewolking toe op nadering van een nieuwe storing. Deze storing wordt rond de middag boven het midden van het land verwacht. In de tweede helft van de nacht valt dan al de eerste regen en duurt het tot in de middag voordat het ophoudt met regenen. Achter de storing is er 's middags kans op een bui. De minimumtemperatuur ligt omstreeks 5 graden en de middagtemperatuur komt op ongeveer 9 graden uit. De wind is eerst zuid matig, kracht 4, langs de kust krachtig, 6, en draait in de loop van de middag naar noordwest.
donderdag 08 maart 2007 06.55 uur
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Het Nieuws / Wat gebeurde er vandaag
deze op vind je hier
![]()
hij is er speciaal voor mij, maar wil hem ook wel met jou delen hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een kuttopic.
Helemaal geen oude vertrouwde OP..
Beter als: ziek op school/werk, me dunktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |