Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij vind het zelfs zwaar onverdient toch?
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, niet zwaar onverdiend, wel onverdiend. Maakt toch geen zier uit?
Bedankt Orange Blue!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
AC Milan
Chelsea
Liverpool
Manchester United
AS Roma
Valencia
Bayern Munchen
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
Ow nee, zwaar onverdiend is overdreven. Misschien dat ik dat daar onbewust zei om het nog wat zuurder te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat je straks in het ajax topic meldde dat het zwaar onverdiend was, dat gaat mij wat te ver en daar doe je PSV te kort mee.
Gekeken over 2 wedstrijden en gezien de 2e helft in Eindhoven en de laatste 25 minuten van gisteren vind IK het wel een "beetje" verdiend.
Arsenal heeft notabene niet een keer gescoord.
Al kan ik me wel voorstellen dat DG nog steeds zwaar over de pis is.
Scherp en snel.quote:
Van het Roma-forum:quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige fora zijn populairder dan andere, maar ik herken er wel een zekere trend in. Sommige willen een mooie grote tegenstander, anderen willen liever een makkelijke en dan is PSV geliefd.
quote:ahahaha incredibile come i punti di vista siano diversi....x me quelle 3 (Liverpool, Bayern en PSV) sono il top d'Europa al momento compreso il PSV che gioca alla grande...per nn parlare del Liverpool secondo me finora la migliore dopo la Roma....
Reactie daarop:quote:PSV
That way, we can be shit again, and possibly still win somehow
Van het ManU forum.quote:Yep, if we're going to keep playing the 4-5-1 then it has to be PSV. They're the only side left in it I could see us beating with Fergie's patented "omg everyone defend and pray a star player does something" strategy.
Ik dacht dat we toch wel meer indruk zouden hebben gemaakt in de laatste jaren....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Je moet wel eerlijk zijn. PSV was wel gewoon de mindere over 2 wedstrijden, maar het gaat om de doelpunten uiteindelijk. en die heeft PSV meer gescoord dan Arsenal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Corelli het volgende:
PSV is gewoon zeer verdiend door. Dat daar twijfel over bestaat?![]()
Betfair: altijd beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
De quotering van bwin.com:
Chelsea FC 3.75
Manchester United 5.00
AC Milan 7.00
Liverpool FC 7.50
FC Bayern München 7.50
Valencia 8.00
AS Roma 9.00
PSV Eindhoven 21.00
Heerlijke foto jmac!
Haha EricAjax had psv @80 genomen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Betfair: altijd beter
[afbeelding]
Ze komen vanaf 250/1![]()
[afbeelding]
quote:I'd prefer Lille, Real or PSV. Valencia would be okay, as I imagine half their players will be suspended.
Dan issie voor PSV.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Juweel het volgende:
Mcyodogg:
Misschien heb je het al ergens gezegd, maar wat nu als Chelsea PSV loot? Ga je dan juichen bij goals van beide elftallen?![]()
Ik hoop dat we Valencia lotenquote:UEFA klaagt Valencia en Inter aan
Uitgegeven: 8 maart 2007 14:36
AMSTERDAM - De UEFA klaagt zowel Valencia als Inter aan voor de massale vechtpartij die dinsdagavond ontstond na hun Champions League-duel, meldt de Telegraaf. Na het laatste fluitsignaal vlogen spelers van de twee teams elkaar in de haren.
Inter-speler Burdisso hield aan de knokpartij een gebroken neus over.
De tuchtcommissie van de Europese voetbalbond behandelt de zaak op woensdag 14 maart. Ondanks de beschuldigingen loot Valencia vrijdag mee voor de kwartfinales van het prestigieuze toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |