Volgen is een groot woord. Maar ik vind het wel grappig hoe te zien hoe ze dat doen...quote:
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Amanda gaat zometeen alles aan brian verklappen let maar op , iemand wedden ?
Welkomquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Sylvia en Hubb zijn haar gewoon aan te brainwashen.
Wat een volk!!!![]()
![]()
Ga ze even verwijten wat Brian al weken (en op veel schofterige wijze) doet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Hey mama Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Ik wed niet met gekkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Nee dat denk ik niet, ze proberen Amanda dingen te laten begrijpen. Wel zeker weten ze dat Amanda nooit een stabiele factor zal zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
uhhh, niet om het één of ander...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Zal best dat gaat weer een oeverloos gesprek worden ... (Uren)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebt![]()
Jij geeft je makkelijk gewonnen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebt![]()
Geef dat jochie nou gewoon geen aandacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd zo'n totaal uit de toon vallende reactie van jou er tussen. Volgens mij deelt niemand je mening hier
![]()
Ja natuurlijk en hij begint weer vannacht te pompen en weer gefrustreerd fok reageerders tegen zich te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Ja, hier ook...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Streams plat?
Doen jouw streams het wel met Mozilla of firefox?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Streams plat?
net op het moment dat amanda wil zeggen wat ze met erik heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Streams plat?
Ik heb je net een PM gestuurd....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doen jouw streams het wel met Mozilla of firefox?
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht toch even dat mijn internet eruit lag...
haha, ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Darna het volgende:
wat zei ze nou over Eric? Dat heb ik ook bij Eric, maar.....
Geen idee. Die gebruik ik beide niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doen jouw streams het wel met Mozilla of firefox?
Loop alert! Zei ik dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef Nasp het volgende:
De streams beginnen steeds op dezelfde plek![]()
Huub en Amanda?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
We kunnen altijd een rollenspel spelen hier op FOK!...
Daar was ik hier ook ff bang voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht toch even dat mijn internet eruit lag...
Jaaaaa ik ben jaap (kan ff rustig een peuki doen)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
Jaap rot toch op met je dikke reet niemand kan de streams meer zien
daarom is hij in beeldquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
Ik heb het niet over rat Brian ik heb het over visse mensen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ze even verwijten wat Brian al weken (en op veel schofterige wijze) doet...
Slim plan.... ga gelijk je raad opvolgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een soort teken?
"Ga allemaal verdomme eens rond een normale tijd naar bed!"
Hey Olivierquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Slim plan.... ga gelijk je raad opvolgen.
Truste
De meeste dingen gebeuren nu eenmaal 's avonds/ 's nachts...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een soort teken?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
moet ik nu weer mijn biologische klok aanpassenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een soort teken?
Van mij nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:11 schreef Fikkert het volgende:
[..]
moet ik nu weer mijn biologische klok aanpassen![]()
De regie word nu afgevoerd per traumaheliquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef Ole het volgende:
Heeft Brian nu dan toch iemand doodgemaakt?
Ohw sorryquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je laat me schrikken!
*vrije interpetatie*
Oh gelukkig, mijn IQ is niet laag genoeg om haar geloofwaardig te kunnen spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ach ik doe niet lullig, ik ben Amanda wel
Nu weer wel ???quote:
Ik probeer de domme Amanda te spelen, vergeef me als ik te slim over kom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, mijn IQ is niet laag genoeg om haar geloofwaardig te kunnen spelen.
Jij stelde voor dat we hier een Huub en Amanda rollenspel zouden doen.... ik wilde alleen maar weten wie hier welke rol zou spelen.quote:
Je moet alleen goed kunnen zoenen.......quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, mijn IQ is niet laag genoeg om haar geloofwaardig te kunnen spelen.
goed plan, heb gisteren maar 4 uurtjes slaap gehad door DGK en aangezien bijmij alle streams echt dood zijn ga ik dat maar eens doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een soort teken?
Dan zou ik NU weggaan, want hier doen ze het weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
goed plan, heb gisteren maar 4 uurtjes slaap gehad door DGK en aangezien bijmij alle streams echt dood zijn ga ik dat maar eens doen
Trusten allemaal!
Nettyquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Sammy-S het volgende:
Het moet niet gekker worden.
trustequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
goed plan, heb gisteren maar 4 uurtjes slaap gehad door DGK en aangezien bijmij alle streams echt dood zijn ga ik dat maar eens doen
Trusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |