En ???quote:
Hij, Jaap begrijpt Sylvia's friet nog steeds niet......quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hij, Jaap, snapt het alleen maar als je het in eten en vreten uitlegt.
Dit is onbegonnen werk met hem.
Jaap herkent zichzelf nog niet eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap beseft nu dat hij emoties niet herkent.
Ben je mal, het is gewoon een deukje in zijn grote ego dat Amanda hem ten overstaan van DGK-kijkend NL voor lul heeft gezet door te lopen klooien met anderenquote:
IQ of EQ, hdnkkk kent het verschil niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:07 schreef Taurus het volgende:
Brian heeft 't over 'n IQ test en die dikke over 'n EQ test volgens mijOf hoorde ik dat nou verkeerd? IQ test op spraakgebied?
![]()
Dus het ligt niet aan mijn gebrek aan sociale vaardigheden?quote:
Hahahaha... wat een moeilijk stuk is het ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef GothaP het volgende:
Olivier
Oh, ben jij het, je laat me schrikken
sorry
Wat kom je doen?
Gewoon even een frisse neus halen.
Wat kijk jij verwilderd.
Ik kijk gewoon
Ik ken je langer dan vandaag Laura en dit is niet een gewone blik
wat is er?
Ik weet het niet, ik voel me rot
Hoe kan dat nou, het is je verjaardag
Ja
Wat?
Laat maar
Oke
Zal ik je even helpen
Het is al klaar
O
Nou ik ga naar binnen het is een beetje koud
Wat ga je straks doen?
Hoe bedoel je?
Waar ga je slapen?
Gewoon.. bij m'n puders... bij m'n moeder
Kom eens hier
Ik ben er toch
Dichterbij
Waarom
Voor mij
Je bent lekker warm
Ik heb het anders stervens koud
![]()
EN ZOENEN!!!
![]()
![]()
Zo krijg je het al wat warmer?
Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn intentie om Jaap te sparen, wanneer hij werkelijk zou willen werken aan zijn sociale vaardigheden dan was hij al een heel eind op weg! Ik zou juist harder zijn en hem negeren.
Volgens mij, gezien zijn totale gebrek aan (minimale) sociale vaardigheden is het mijns inziens een diep verankerd probleem, waar hij zeker professionele hulp bij nodig heeft.
Zijn medebewoners zijn geen professionals, alle energie in hem gestoken geeft nieuwe frustraties.
Bij mij komt het dan over dat ze (onbewust) Jaap gebruiken om hun gevoelens van kwaadheid, verdriet of onmacht op afreageren.
Ik betwijfel of dat een goede manier is om met deze (terechte) gevoelens om te gaan.
Of dit helpend is voor Sylvia? Je kan ook Sylvia duidelijk maken dat het geen onwil, maar onmacht is van Jaap. Negeer Jaap en vervolgens de energie in Sylvia steken. Samen bezien wat zij nodig heeft, wat goed is voor haar en daar de actie op uitzetten. Dat lijkt mij meer nuttiger.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahahaha... wat een moeilijk stuk is het ook
Moest zo lachen met Eric, lekker zoenen met Huub
Huldequote:
Aan het krabben te zien is ze in goed gezelschapquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia staart een beetje voor zich uit nu ze alleen zit op kantoor
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Dogga het volgende:
en brian lekker mee kijken
Ze wilde toc secretaresse worden.. Ze is aan het studerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia staart een beetje voor zich uit nu ze alleen zit op kantoor
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
die KOP van brian, priceless
quote:
Helemaal gestrekt om te zien of ze tongen gebruiken, sneue rukker.quote:
Veeg me opquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda over Sylvia dr haar: Ja het is vettig!
Dan houdt ze in ieder geval ff dr bek !!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
En aan het einde van de scene zit dus ook nog een langere echte tongzoen, maar die doen ze morgen pas.
Misschien wel, maar alles met 5 regels of langer ga ik nu echt niet lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist niet, het was een reaktie met een meerwaarde voor de COS.
Vind ik slim van haar............met een shitjeugd kun je je aan alle omstandigheden aanpassen, maar of dat handig is? Alleen heb ik geen hoge pet op van die Psych daaro.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft een gesprek met de psycholoog aangevraagd, om zeker te weten dat ze niet in een soort overlevingsstrategie zit.
Ze voelt zich okay.
Jong geleerd. oud gedaan.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Wat ??? 16 jaar en amanda was in relatie therapie....
Je kijkt net zo scheel als je denktquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef Sammy-S het volgende:
Volgens mij heeft Amanda 100% Huub onder haar duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |