Hij is heel goed maar met name in Europa laat ie nog wel eens een steekje vallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef ixio het volgende:
Fout van Gomez.
Zijn we voorlopig ook weer even verlost van dat gezeik dat 'ie de beste keeper ter wereld is.
Maffiachinezen infiltreren PSVquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Alex is bribed in de rust
Nee hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef Devrim_ het volgende:
Nu gaat PSV nog zwakker spelen...Ze moeten nu ook aanvallen
ze zijn begonnen met de linksbackpositiequote:
Ach dat was te verwachten ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
de ramptouristen melden zich ook hier zie ik al
en dan scoren ze straks zowaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef twi het volgende:
Zo, ineens wordt PSV 1-2-3 weggeveegd.
Voor de rest heeft hij erg goed gespeeld. Dit was gewoon domme pech.. (en nee, ik ben nog steeds geen PSV fan)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef Bananenman het volgende:
Is Alex nog steeds een cultheld nu?
iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Bananenman het volgende:
Die commentator gaat zo schreeuwen voor een bal die 15 meter naast gaat![]()
Ja ik snap niet wat daar mis mee is ... je wil toch geen Jerney Kaagman als commentatrice ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg wat van die Jeroen Gruter
NGGGGGGGGGMendez oh nee naast
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Doc het volgende:
Ik keek dacht ik redelijk neutraal maar dat bleek bij het doelpunt niet geval: ik juichde toch behoorlijk
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Bananenman het volgende:
Die commentator gaat zo schreeuwen voor een bal die 15 meter naast gaat![]()
dat is ook een leuk scenarioquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2-0 achter komen en dan in de laatste minuut 2-1 maken...![]()
Ik mis Evert ten Napelquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef gday het volgende:
[..]
Ja ik snap niet wat daar mis mee is ... je wil toch geen Jerney Kaagman als commentatrice ofzo?
Het zorgt voor wat meer sfeer vind ik.
Goed hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef Doc het volgende:
Ik keek dacht ik redelijk neutraal maar dat bleek bij het doelpunt niet geval: ik juichde toch behoorlijk
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Aisatti er in!!
Ja ok, hij mag het ook wel doen van mij.quote:
Ja, ze hebben iemand als DE STEEK nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gomes zat weer fout bij die goal.
Blijf zeggen: keeper met prachtige reflex, maar geen topkeeper. Heeft elke wedstrijd z'n foutjes. Wordt vaak verbloemd door die goede verdediging van PSV.
Mijn moeder schrok van mijn reactiequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:04 schreef golfer het volgende:
Tering wat kan die commentator schreeuwen.
parkeerschijf?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef Toewan het volgende:
Ouch, dat gaat lastig worden, ben ik net naar buiten om m'n parkeerschijf bij te draaien, zie ik dat het 1-0 is geworden.. Maar PSV heeft nu ook wel wat meer ruimte, maar Arsenal krijgt ook goede kansen!
Hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |