Hey, dat is toch heel wat anders, en daarbij kan ik me verdedigen op een heel andere manier dan Billie.Ik zit nl niet op de Erasmusunie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even met heel Fok! aanvallen, eens kijken of jij dat leuk vind?
Dierentuin heeft wel eentjequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat Jaap niet eens op een weegschaal kan. 200kilo is zowat het max van een weegschaal.
Ik lach me elke keer dood om een kwaaie Eric. Hij wordt dan net niet hysterisch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Oei, Eric kwaad...
Sylvia:quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef itsme het volgende:
Jaap is trots op zichzelf en jullie kunnen mij niet raken
Sil dat is dan ook het probleem.
Ik denk dat het meer een persoonlijkheidsstoornis is.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef donpsp het volgende:
Natasia is ook eigenlijk een ' normaal mens' als ik haar zo hoor... alleen ze heeft gewoon een tweede leven; HEKS
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lach me elke keer dood om een kwaaie Eric. Hij wordt dan net niet hysterisch.![]()
Ik vind Eric ZO lief!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lach me elke keer dood om een kwaaie Eric. Hij wordt dan net niet hysterisch.![]()
Goedzoquote:
Al een tijdjequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Gigageil het volgende:
Stelletje kinderen.....Huub begint ook irritant te worden....
![]()
Vannacht die japio zeker niet gehoord.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Gigageil het volgende:
Stelletje kinderen.....Huub begint ook irritant te worden....
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, dat is toch heel wat anders, en daarbij kan ik me verdedigen op een heel andere manier dan Billie.Ik zit nl niet op de Erasmusunie.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar moet altijd zo lachen om zijn maniertjes.![]()
Ik zou hem wel eens als dragqueen kwaad willen zien...ik denk dat zelfs Nasty jankend naar huis gaat..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jaap is niet dom qua IQ, zijn EQ is alleen heel erg laag, het is een botte lompe boer qua normen en waarden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef Dogga het volgende:
jaap is erg dom
heeel erg sorry dat ik het zeg maar het is echt niet normaal de waarheid.
wat een moron
Dit is betere televisiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze geen huiswerk maken ??
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
WTF Natasia wordt met de minuut verstandiger
Dit is triestquote:
Zolang het niet over haar gaat dan is ze meestal vrij verstandig ja....quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Goftedomme!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Elke minuut dat ze d'r mond houdt idd
Ja vind je het gek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef donpsp het volgende:
Mijn stream loopt dik achter.... ik las dit, en 2 seconde later zei Silvia hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia tegen Jaap : "Jij leeft je niet in in een ander. Je loopt met een bord voor je kop"
Doet ie zelf......................hij vindt zichzelf niet eens de moeite waard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt afgeschilderd als iemand zonder inlevingsvermogen.
Ja, Sylvia zegt het zojuist ook........quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt afgeschilderd als iemand zonder inlevingsvermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |