Nee vader leeft nog. Ze is er vandaag geweest, hij was niet echt aanspreekbaar. Hij reageerde wel af en toe op dingen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien off topic (sorry), maar is Sylvia's vader al overleden?
je vergeet dat huub hier een heleboel emoties bij heeft, het gaat hier wel om sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef PuurGeluk het volgende:
Tegen Jaap zo tekeer gegaan vind ik paradoxaal.
Het is hetzelfde als een blinde verwijten dat ie iets niet ziet, of een dove verwijten dat ie iets niet hoort.
En al ga je dan steeds harder schreeuwen, of dezelfde boodschap in andere woorden herhalen, het effect zal hetzelfde zijn: Het frustreet enkel de boodschapper.
Beter kan je dan toch accepteren dat Jaap communicatief niet meekan en geen verwachtingen meer hebben. Dit om verdere teleurstellingen te voorkomen?
Nee, dan moet daaraan gewerkt worden, leerprocesje, gesprekjes met de psycholoog zouden misschien kunnen helpen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef PuurGeluk het volgende:
Tegen Jaap zo tekeer gegaan vind ik paradoxaal.
Het is hetzelfde als een blinde verwijten dat ie iets niet ziet, of een dove verwijten dat ie iets niet hoort.
En al ga je dan steeds harder schreeuwen, of dezelfde boodschap in andere woorden herhalen, het effect zal hetzelfde zijn: Het frustreet enkel de boodschapper.
Beter kan je dan toch accepteren dat Jaap communicatief niet meekan en geen verwachtingen meer hebben. Dit om verdere teleurstellingen te voorkomen?
FF serieus, zei ze dat echt, ik lluister andere streams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Rogier was gisteren nog hier en hij belde mij om te vragen ....."
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef waldorfsalad het volgende:
Eric vertelt over Natrasha
Brian: 'Dat vind ik wel interessant. Het is toch een rol. Ik denk dat ik me het wel kan verbeelden.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |