quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Eliminator20 het volgende:
Naarmate je ouder wordt, leer je tegenslagen makkelijker te relativeren. Dat is proces dat alleen jij jezelf kan leren.
Je reactie na "doei" was wel goed, heb ik tenminste wel wat aan. Wist niet dat je meteen kwaad werd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Livedeejay het volgende:
Lama
Vertelquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef Senne het volgende:
Zéér herkenbaar dit!
ik hem niet waard bedoel je denkquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef hardromacore het volgende:
Jezelf zijn en zeggen wat je denkt,
Leer normaal praten met je vriend, anders is hij jou niet waard..
Ik heb het voornamelijk bij vrienden van me... Ik voel me heel snel schuldig als ik iets verkeerd doe, en ik vind dan dat ik niet als goede vriend overkom.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef sopsop het volgende:
Vertelaltijd fijn om verhalen te horen van mensen die hetzelfde "probleem" hebben
Én je hebt er meteen een gigantische hoeveelheid sociale problemen bij, wat alles in het juiste perspectief plaatst!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:34 schreef Daniel.J het volgende:
Veel bier drinken, en hoe 'onz-achtig' die reactie ook klinkt, het tast je geheugen aan.
vergetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef B-FliP het volgende:
Sneller vergeten of vergeven? Een btje vergevingsgezind zijn (ook naar jezelf) is geen
slecht iets...
Vergeten doe ik niet snel, ook al wil ik t soms graag... Als je vergeeft, dan speelt het al
heel snel geen hoofdrol meer in je gedachten... Natuurlijk moet je t wel echt doen, anders
heeft t geen zin...
Als iemand iets gedaan heeft wat je niet kan vergeven, dan moet je t ook niet gaan proberen...
Maar als jij voor t gevoel iets gedaan hebt wat niet of niet makkelijk te vergeven is (voor jezelf)
dan is t wel serieus... Als je jezelf lang genoeg gekweld hebt met dat gevoel, moet dat vanzelf
wel een keer komen, en heb je ervan geleerd dat je t niet nog een keer doet...
Geforceerd vergeten kan ik niet... Ik vraag me af wie wel...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef sopsop het volgende:
vergeten
Dat kan inderdaad niet. Dat is het zelfde als geforceerd ergens níet aan denken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Geforceerd vergeten kan ik niet... Ik vraag me af wie wel...
Wel ken ik een boel mensen met een geheugen als een teflonpan... Er blijft niets kleven...
Alleen die doen t niet expres...
Misschien moet je dan ff uitleggen wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef hardromacore het volgende:
[..]
juist wel, jij snapt hem niet..
Ik betwijfel of mannen en vrouwen zoveel verschillen ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Lucille het volgende:
Wat ook meetelt is dat voor mannen 1 keer sorry zeggen genoeg is. Dan accepteren ze dat. Vrouwen willen het blijven herhalen om er zeker van te zijn dat het aanvaard is en omdat mannen al meteen zeggen 'het is goed zo' is dat niet de feedback die ze willen horen. Want er was een conflict dat 'uitgepraat' dient te worden. Dat verschil tussen mannen en vrouwen zorgt ook voor een zekere nasleep, dat is een biologisch feit. Begrijpen dat dit biologisch vastligt is in feite al de helft van de oplossing tot het probleem wat in de OP naar voren wordt gebracht.
Alsof dat helpt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef shifto het volgende:
Van blowen ga je dingen vergeten.
"Wiet maakt van je hersenen een vergiet."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |