Jup, Roberto Carlos verliest meteen de bal na de aftrap aan Salihamidzic , die zet voor vanop rechts en Makaay tikt mooi binnen. Nog geen halve minuut gespeeld ofzoquote:
Ik denk dat die wel in de voorrondes zal gescoord zijn. Als die meetellenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Snelste doelpunt ooit in de CL dus nog net niet?
Nee, laatst was Seedorf toch (bijna) het snelste?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel in de voorrondes zal gescoord zijn. Als die meetellen
Snelste goal ooit in de CL stond op naam van Gilberto Silva tegen PSV.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel in de voorrondes zal gescoord zijn. Als die meetellen
Ohja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef WeebI het volgende:
[..]
Snelste goal ooit in de CL stond op naam van Gilberto Silva tegen PSV.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Haha, Makaay
Nu van Nistelrooy nog 3 keer.
Gelijkspelen is genoeg. 4-3 verliezen ook wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Real heeft toch nog nooit in Duitsland gewonnen in de CL? Ik meen zoiets gehoord te hebben.
Misschien niet op jouw tv...quote:
Ja inderdaad, ik heb helemaal niets met Realquote:
mooi doelpunt zegquote:
Waarom, omdat ie zegt dat Madrid bagger speelt, heeft ie toch gewoon gelijk in?quote:
Nee, hij heeft er geen verstand van. Hij let niet eens op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie zegt dat Madrid bagger speelt, heeft ie toch gewoon gelijk in?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Snelste doelpunt ooit in de CL dus nog net niet?
Tof record welquote:
Die goal viel hem totaal niet aan te rekenen. Volledig op het conto van Roberto Carlos.quote:
Dat was inderdaad aan de ene kant geluk, maar ook goed keeperswerk.quote:
Ja en een briljante keeper maakt ook de gelijkmaker...quote:
wat verdedigen of nietquote:
Eto'o knalt ze erin..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat was inderdaad aan de ene kant geluk, maar ook goed keeperswerk.
Dat Barça geen goede goalie heeft betekent niet meteen hetzelfde voor Real
Ja die kennen wequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Wedstrijd is na de 1-0 wel los ja! Megakansen voor én Mendez én Adebayor!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef WeebI het volgende:
Volgens mij gebeurt er in Londen veel meer
Gonzalo Higuaín.quote:
Ach er veranderd weinig; scoren.quote:
Net was één goal genoeg, nu twee pas. Dat noem jij weinig verandering?quote:
Ze moeten nu 2 keer scoren lulloquote:
En dat is niet anders te zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Dos37 het volgende:
haha die kut club er tenminste uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef WeebI het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Ja duh maar ze moesten iig eenmaal scoren om uitzicht te houden op de volgende ronde.quote:
Ik zie alleen niet wat Van Bommel daar eigenlijk deed waarvoor je geel zou kunnen gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef WeebI het volgende:
Wel terecht hoor van Michel. Van Bommel was de hele wedstrijd al irritant, en Diarra deed vrolijk mee.
Ze liepen gewoon met elkaar te zeiken op de rand v/d 16.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zie alleen niet wat Van Bommel daar eigenlijk deed waarvoor je geel zou kunnen geven![]()
Om het met Lineker na het EK '96 te zeggen : "Ofwel houdt God niet van voetbal, ofwel is hij een Duitser"quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:36 schreef WeebI het volgende:
zou zo mooi zijn, op zn duits erlangs.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Om het met Lineker na het EK '96 te zeggen : "Ofwel houdt God niet van voetbal, ofwel is hij een Duitser"
De man won bij elke club waar hij werkte de titel, en werd slechts één keertje ontslagen. Toen hij na zijn eerste passage in Madrid even naar het toen zwalpende Milan terugging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:15 schreef Dos37 het volgende:
Het einde van Capello lijkt me.
Mwah, Capello zorgt ook voor veel onrustquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De man won bij elke club waar hij werkte de titel, en werd slechts één keertje ontslagen. Toen hij na zijn eerste passage in Madrid even naar het toen zwalpende Milan terugging.
Men zou kunnen zeggen dat de problemen allicht elders liggen bij Real ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |