yepquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef Soury het volgende:
Bestaat de MAD nog ?
Ik dacht van wel!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef Soury het volgende:
Bestaat de MAD nog ?
At your servicequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hahahhahahaa![]()
![]()
Sprekend
Kan er iemand een CAP maken van die DJ en dan met zo'n plaatje erlangs?
Zoek de verschillen.
Heeee geweldig Itsme !!! Dank.. Jeugdsentiment. Tja offtopic maar de streams zijn toch ruk..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
http://lambiek.net/aanvang/mad.htm
check dit even
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Rat hou je mond over de feestjes.
je mag je er niet mee bemoeien.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
At your service
[afbeelding]
Hij moet ze misschien wel gaan organiseren als Huub er morgen uit ligt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Rat hou je mond over de feestjes.
je mag je er niet mee bemoeien.
nee dan zou amandel het gaan doen maar huub blijft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij moet ze misschien wel gaan organiseren als Huub er morgen uit ligt!![]()
Ik heb het echt met haar te doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Het zorgenkoppie van Syl en de kracht om aan tafel mee te doen.Syl , I love you![]()
[afbeelding]
Vandaar de:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dan zou amandel het gaan doen maar huub blijft.![]()
Grapjasquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
doe niet zo zieligquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom wil die jongen niet meteen blijven in dat make me beautiful huis?
Huub mag niet weg morgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
At your service
[afbeelding]
[afbeelding]
niet gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
wat stond er nu net op de TV. bericht voor Eric
Doemdenker.......quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ach had ik de..quote:
Het enige verschil is dat het tandje wat bij de DJ vooruit staat bij dat MAD-mannetje er al uit is gevallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:42 schreef snkr-xxx het volgende:
whahahahahaha SPREKEND
wat houd ik toch van jullie
microfoontje gedoequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
wat stond er nu net op de TV. bericht voor Eric
Ik zag dat jij jouw post al weer weggehaald hebt...... Sorry, we hadden hetzelfde plan.quote:
Ssssssssst!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
ach had ik de..net gemist.
Heb Utorrent aan zodat mensen kunnen downloaden dus pc is niet al te snel.
Ik ben te goed voor deze wereld.![]()
Bonus-capquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zag dat jij jouw post al weer weggehaald hebt...... Sorry, we hadden hetzelfde plan.
Hier nog een bonus-cap voor jou
[afbeelding]
Tv aan, streams aan...geen probleemquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Morgenavond is ook de WK Afstanden schaatsen, dus het wordt even switchen.Ik verwacht daar echt snelle tijden.
Niet als er iemand voor terug komtquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
O van Natasia hoeft Huub niet weg?(leugenaar)
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ssssssssst!
Misschien leest BREIN mee![]()
Oeh!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "ik ga even plassen en dan gaan we Jaap even gekmaken"
Huub & Eric>>>Search and Destroyquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Billie, ons kijkcijferkanon , is weer eens in geen velden of wegen te bekennen. Let wel, ik mis m niet echt, maar het is toch belachelijk dat Billie met tromgeroffel is aangekondigd en vervolgens in het niet verdwijnt( no pun intended).Het kan toch niiet anders dat ie de wind van voren krijgt en overal op afgerekend wordt.
Ze is ook wel enigszinds aangeslagen door de botte opmerking van Jaap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
Syl heeft het echt moeilijk, en dat zit je met die grapgeiten
sterktequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:48 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga PSV kijken...niet mijn club, maar ik woon veelste dicht bij Eindhoven om het niet te kijken
Fijne avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |