Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclamequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Huub: ik heb jaap de hele tijd M&M's lopen voeren
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclame
Ik heb vanmiddag een kaart op de bus gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Syl wel op z'n plaats vinden trouwens..
Hoe typerend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het gaat over varkens en Natasia denkt aan d'r kinderen...
Ik vond dat dus vrij sterk van Amandaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia: Hij was niet aanspreekbaar blablabla
Amanda:Hee Syl...ik ben uit mijn jurk gescheurd!!!!
Scan, kom op, dat mens heeft het empatisch vermogen van een borrelnootje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond dat dus vrij sterk van Amanda
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwat er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
http://www.yourfilehost.com/quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)
Beetje tieten en ze gaan op zwart. tijd voor een NL versie van de tube
kan toch we zijn een 1 dag verder...halve kg is te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw weegt 76.9 en ze zegt 76.4.......Carlos heeft dat gisteren gezegd na het wegen.
Denk je echt dat ze dat met voorbedachte rade deed?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwam er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
Je overschat Amanda nu wel heel ergquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwam er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
Met dat verschil dat ze zich niet gewogen heeft vandaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
kan toch we zijn een 1 dag verder...halve kg is te doen.
Nou ik vond het anders ook sterk van Amandaquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je overschat Amanda nu wel heel erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |