Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Die staat er ook op, maar dit is een andere, ik weet niet hoe snel ze bij Joe Tjoep die filmpjes verwijderen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.
Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclamequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Huub: ik heb jaap de hele tijd M&M's lopen voeren
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclame
Ik heb vanmiddag een kaart op de bus gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Syl wel op z'n plaats vinden trouwens..
Hoe typerend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het gaat over varkens en Natasia denkt aan d'r kinderen...
Ik vond dat dus vrij sterk van Amandaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia: Hij was niet aanspreekbaar blablabla
Amanda:Hee Syl...ik ben uit mijn jurk gescheurd!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |