quote:
ja toen met die speler die weg ging vooraf. zo op de middencirkel rondlopenquote:Op maandag 16 april 2007 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]die foto's op FR-fanpage zijn van jou of niet? Stond je op het veld?
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef Breemz het volgende:
Heerlijke pot voetbal! Op twente thuis na, mooiste wedstrijd v/h seizoen, en op Utrecht na de beste.
en weer scoort opa Igorhet is een plank, maar hij scoort wel!
Volgende week nog ''even'' winnen van Excelsior en dan zijn we er. hopen dat willem 2 nog wat punten laat liggen, dan wordt het met wat mazzel nog voetballen om de intertoto ook nog!!
@ Damzkiee:
Boakye won op 1x na alle duels van pi-air
en die houdt je niet, z'n zaakwaarnemer loopt nu al met hem te venten, onhoudbaar voor Heracles.
true true.. pi-air is denk wel 2 koppen groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groter
Ik begreep een tijdje terug dat hij wel graag zou willen blijven. Of heb ik dat gedroomd?
Das waar, voor hetzelfde geld verliezen we en komen er een paar wedstrijdjes bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerst zondag winnen van Excelsior jongens. Dan pas over volgend seizoen praten
Hoe doet ie het eigenlijk in de wedstrijden?quote:Biseswar weer buiten selectie Heracles gezet
Datum: 20-04 | Bron: Feyenoord Netwerk Auteur: J
Het Algemeen Dagblad meldt dat de door Feyenoord aan Heracles verhuurde Diego Biseswar door de coach opnieuw buiten de selectie is gezet. Hij zou zich te laat hebben gemeld voor een duel van Jong Heracles. De aanvaller werd eerder dit seizoen ook al teruggezet vanwege disciplinaire redenen.
Als ik Feyenoord was zou ik hem lekker weer ergens stallen, hij heeft dit seizoen lang niet voldoende ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach Biseswar komt gewoon tekort. Friend, Igor en Everton zijn allen een stuk beter dan Biseswar. Volgend seizoen gaat hij weer terug naar feyenoord neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |