quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef w00h00 het volgende:
Gefelciteerd.
Genoten jorien van de wedstrijd?
Is die site van jou ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk moment(meer van dat hier) En Igor is geweldig natuurlijk!
Vertel ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Igor die weer scoort![]()
En dat terwijl ie eigenlijk nog onder contract van ons staat![]()
Hij scoorde vandaag toch pas zijn 1e goalquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top Heracles!! Ik had al gehoopt op een overwinning, Feyenoord is zo dramatisch, en Heracles thuis is echt niet gemakkelijk. En ze maken het helemaal waar! Handhaving is nu helemaal in eigen hand, en zo hebben we het natuurlijk graag.
Als er volgend jaar nog geen plaats is voor Friend bij Heerenveen mag hij nog wel een jaartje bij Heracles blijven ballen. Ik ben ook wel een voorstander van een betere samenwerking tussen Heerenveen en Heracles, talentjes uitlenen voor een jaar of halfjaar, kan Heerenveen ook niet slechter van worden
Hij is een leuke voetballer om erbij te hebben , maar helaas bepaal ik het beleid niet bij vitessequote:
quote:
Als ik zulke foto's kon maken zou ik hier niet zittenquote:
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt mequote:Op maandag 16 april 2007 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dit seizoen ook al 2 spelers gehuurd, misschien volgend jaar nog een paar afvallers van het 1e?
Hm ik vind dat Looms dit jaar echt progressie heeft geboekt. Klavan heeft moeite met lichtvoetige spelers als Castelen blijkt wel. Op linkshalf komt hij beter tot zn recht.quote:Op maandag 16 april 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt me
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
Maar Poepon als vervanger van Friend ?
quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op ja![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE
Er moeten trouwens filmpjes zijn van het hele stadion springend op 'WIE NIET SPRINGT IS KAKKERLAK'. Geweldig moment was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |