kunnen jullie nou echt niet zingen?quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Kunnen jullie nou echt niets anders zingen dan: Sander heeft een ander?
Tja, als Boschker duidelijk laat merken dat hij het niet kan waarderen is hij ook niet echt slim bezig...quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
hoop het, maar wordt lastig zonder Maasquote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Zapper het volgende:
Helemaal niet. Feyenoord en Excelsior worden verslagen
Het gelijkspel tegen Twente zal wel vertrouwen geven. Daarbij komt dat feyenoord vooral in uitwedstrijden ontzettend slecht is. Een punt moet er zeker inzitten. En drie punten lijkt me ook zeker mogelijk!quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef Deadline het volgende:
[..]
hoop het, maar wordt lastig zonder Maas
Jawel,quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik ben er nog kapot van. Wat een lamzakken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
@ HeinekenAFCA
Met igor gaat het weer wat beter, is er tegen Feyenoord gewoon weer bij om er 1 of 2 in te prikken!
En ja erg zonde van Rkc, jullie hadden niet alleen ons geholpen door te winnen, maar jullie zelf ook best wel veel!
IGOOOR![]()
*duimt heeeeeeeeel hard dat ie dat zondag ook doet*quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er nog kapot van. Wat een lamzakken.
Maar goed, dit topic gaat over Heracles. Mooi dat Igor er zondag weer bij is. Zal niet de eerste keer zijn dat hij er twee tegen feyenoord scoort![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |