True, is hip Vakje, maar ik vind vreemd, naast mij is ALTIJD een stoel vrij, hele seizoen nog niemand gezeten, paar stoelen rechts van mij, zijn altijd 2/3 plaatsen vrij, zit heeel sporadisch iemand, en achter mij een stoel of 5/6 zit elke week een ander. Snap er geen barst vanquote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eens met BreemsZ. Doe eens wat je met je fotoboek!
Zal wel lastig worden overigens, P is populair.
Van die ene naast je snap ik wel hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
True, is hip Vakje, maar ik vind vreemd, naast mij is ALTIJD een stoel vrij, hele seizoen nog niemand gezeten, paar stoelen rechts van mij, zijn altijd 2/3 plaatsen vrij, zit heeel sporadisch iemand, en achter mij een stoel of 5/6 zit elke week een ander. Snap er geen barst van
Eerlijk gezegd, het klinkt misschien achterlijk, maar zou ik het niet heel erg vinden als ze verliezen. Want als ze nog op een vage manier 13de worden, dan zit zelfs play-offs er nog in... Laten ze nu maar gewoon volledig richten op volgend seizoen, anders krijg je weer dat iedereen je alles voor de neus wegkoopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef Damzkieee het volgende:
Wat wordt het zondag nog jongens (en meisjes)?
Ik niet, ik volg de apotheose van de competitie thuis op Tele2quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef TheGHunter het volgende:
Komen er nog mensen af naar het zuiden zondag?
Vince, als we eventueel die play-offs spelen, waarom zouden er dan geen spelers aangetrokken kunnen worden? We zijn al zeker van handhaving en daarom kan men volgens mij gewoon bezig met (eventuele) aankopen. Als we play-offs voor degradatie zouden spelen dan zou dat inderdaad wel een probleem kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, het klinkt misschien achterlijk, maar zou ik het niet heel erg vinden als ze verliezen. Want als ze nog op een vage manier 13de worden, dan zit zelfs play-offs er nog in... Laten ze nu maar gewoon volledig richten op volgend seizoen, anders krijg je weer dat iedereen je alles voor de neus wegkoopt.
Op naar seizoen 2007-2008 zeg ik!![]()
Aan de ene kant zou het goed kunnen dat de club later gesprekken aangaat omdat er play-offs op het programma staan, aan de andere kant denk ik dat het late (voeren van gesprekken en) aantrekken van spelers nu eenmaal komt omdat je toch een van de kleinste clubs bent in de eredivisie. Vaak is het probleem voor kleinere clubs dat de goede spelers vaak pas laat ja zeggen tegen de kleinere clubs omdat ze hopen dat een eventuele grotere club ook interesse gaat tonen. Kijk maar naar vorig seizoen, de enige spelers die je in een vroeg stadium kon aantrekken waren Dealemans en Bridji.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Vince22 het volgende:
Nou als ik naar vorig seizoen kijk, toen we ook play-offs hadden, heeft het echt superlang geduurd voor er gesprekken zijn gevoerd met nieuwe spelers.
Op het laatst huurden en kochten we opeens wat..
Het lijkt me dat als je rust in de club hebt (geen playoffs dus) de staf en trainers zich volledig kunnen richten op het aantrekken van nieuwe spelers en besprekingen met eventueel huidige spelers die je wilt behouden.
Ik denk dat als je zo snel mogelijk de selectie voor volgend seizoen rond hebt, dat zijn vruchten afwerpt in met name het eerste gedeelte van de competitie.
Vorig jaar was voor de eerste speeldag geloof ik Bosnar nog een week vantevoren aangetrokken. Dan kun je mij niet vertellen dat je allemaal lekker op elkaar ingespeeld bent.
But that's just my 2 cents
lijkt me niet dat het bestuur erop had gerekent dat we dit jaar 13e zouden worden maar we kunnen nog wel de play offs halen al denk ik dat rkc z'n spelers spaart tegen sparta..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien hebben ze de seizoenkaarten voor volgend jaar wel duurder gemaakt omdat we nu een wedstrijd minder hebben thuis (playoffs vorig jaar).
Rachid Tibariquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Het was niet Rudy Jansen... Het is ook alweer een paar jaar geleden, het was 1 seizoen en het was ook geen doorslaand succes (hij was toen trouwens al een ex).
Ik kom zelf uiteraard uit Almelooooooooooo!
Tibaaaaaaaaaaari whooohooquote:Op donderdag 26 april 2007 19:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rachid Tibari![]()
Overigens heb je wel een foute nickname gekozen, meisje. Maar het weerhoudt de echte Heraclied kennelijk toch niet interesse te tonen![]()
![]()
Doe dan toch eerst maar eens die fotoquote:Op donderdag 26 april 2007 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
Geen Tibari, geen Wooding... Het wordt een leuk raadspelletjeMisschien moet ik er een prijs aan koppelen, degene die het eerst met het juiste antwoord komt mag mij een keer meenemen naar Heracles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |