Sorry, maar ik vind Koeman het minste te verwijten van alle hogere meneren daar.quote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
![]()
Bosz moet alleen al opstappen om het feit dat hij Koeman er niet uit flikkerd
Het opstellen/laten invallen van Kolkka div wedstrijden dit jaar toont aan dat je een klote coach ben. Zelfde dattie Timmer (niet alleen gister) gewoon heeft laten staan. Over Bahia maar te zwijgen!! En Schreuder.quote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind Koeman het minste te verwijten van alle hogere meneren daar.
Wat zijn de alternatieven dan?quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het opstellen/laten invallen van Kolkka div wedstrijden dit jaar toont aan dat je een klote coach ben. Zelfde dattie Timmer (niet alleen gister) gewoon heeft laten staan. Over Bahia maar te zwijgen!! En Schreuder.
Vinken is nog niet "rijp" en Buijs stond er vaak al in.quote:Op maandag 30 april 2007 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vinken, voor bahia kan je J buijs zetten.
ik bedoel Jordy Buijs, die heeft nog nooit voor Feyenoord 1 gespeeld in een echte wedstrijd.quote:Op maandag 30 april 2007 12:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vinken is nog niet "rijp" en Buijs stond er vaak al in.
Nee, ik geloof het gezichtspunt wel dat met deze selectie niet veel meer te halen valt. En dat is niet persoonlijk bedoeld richting de spelers, want met name jongens als Kolkka zul je altijd hun stinkende best zien doen, ook al kunnen ze niet beter. Het inkoopbeleid en ook het koesteren van het eigen talent, daar zit wel rek in.
Hoe weet jij dan dat hij het goed zal doenquote:Op maandag 30 april 2007 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik bedoel Jordy Buijs, die heeft nog nooit voor Feyenoord 1 gespeeld in een echte wedstrijd.
Bij Jong Feyenoord vaak gezien, slechter dan bahia kan toch nietquote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat hij het goed zal doenIk bedoel "goed" als in de categorie "Wijnaldum" he
Daar heb je ook een punt iddquote:Op maandag 30 april 2007 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord vaak gezien, slechter dan bahia kan toch niet
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dat ie nog jaren technisch directeur manager blijft bij Feyenoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |